跳至

首頁
1

尾頁
   2


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


1#
發表於 13-4-8 21:30 |只看該作者
有無JM住附近?
最近想係何文田區買個2人單位, 暫時見到太平居/ 太平花園 同富威花園都係預算以內, 呢幾度好住嗎?
我見附見有酒吧同火車站, 會唔會好嘈呀?
何文田街又如何呢?



大宅

積分: 3259


2#
發表於 13-4-9 02:23 |只看該作者

回覆:何文田太平道好住嗎

唔嘈因有隔音屏,何街應該貴好多,富威細單位不是平地。


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


3#
發表於 13-4-9 22:13 |只看該作者

引用:唔嘈因有隔音屏,何街應該貴好多,富威細單

原帖由 wisbaby 於 13-04-09 發表
唔嘈因有隔音屏,何街應該貴好多,富威細單位不是平地。
thanks ! 何文田街真係好舒服,我見都有小單位,但放盤少




大宅

積分: 3649


4#
發表於 13-4-11 22:10 |只看該作者

回覆:何文田太平道好住嗎?

旺中帶靜,好住





王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


5#
發表於 13-4-12 17:47 |只看該作者

引用:有無JM住附近?+最近想係何文田區買個2人單

原帖由 cheechi 於 13-04-08 發表
有無JM住附近?
最近想係何文田區買個2人單位, 暫時見到太平居/ 太平花園 同富威花園都係預算以內, 呢幾度 ...
好啱大人住,旺中帶靜,又勁方便

個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


6#
發表於 13-4-18 06:51 |只看該作者

引用:旺中帶靜,好住 +

原帖由 ccooma 於 13-04-11 發表
旺中帶靜,好住
X 2
不過我鍾意住艷馬道多啲。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


7#
發表於 13-4-18 06:52 |只看該作者

引用:唔嘈因有隔音屏,何街應該貴好多,富威細單

原帖由 wisbaby 於 13-04-09 發表
唔嘈因有隔音屏,何街應該貴好多,富威細單位不是平地。
係啦,但係底層會比較暗啲。




洋房

積分: 38


8#
發表於 13-5-9 01:48 |只看該作者

回覆:cheechi 的帖子

好住,又靜,D街坊質數唔錯,不過D單位細D又貴D>


洋房

積分: 38


9#
發表於 13-6-2 14:55 |只看該作者
太平居或太平花園比較實用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo