親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1150


1#
發表於 13-5-13 21:57 |只看該作者
如題


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-5-13 22:11 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

我四歲都帶,眼瞓起上黎無車仔好麻煩




伯爵府

積分: 16306


3#
發表於 13-5-13 22:13 |只看該作者
我都諗住帶 for 3.5 歲小朋友,怕佢要瞓眼覺,抱住又熱又辛苦!


大宅

積分: 3450


4#
發表於 13-5-13 22:17 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?







子爵府

積分: 13839


5#
發表於 13-5-13 22:21 |只看該作者
must


大宅

積分: 2482


6#
發表於 13-5-13 22:22 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

我仔舊年去時都係兩歲半,必帶。




男爵府

積分: 5321


7#
發表於 13-5-13 22:24 |只看該作者
真的帶左好些,剛去完回來,我囡3歲半,每天外出也有帶bb車,全程撘MRT多,雖然搵升降機都用了好些時間,但我囡每天都是靠坐bb車'义電',佢唔坐時又可做載貨車~


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


8#
發表於 13-5-13 22:32 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

梗係帶啦!佢訓覺唔駛抱,舒服好多


大宅

積分: 1566


9#
發表於 13-5-13 22:34 |只看該作者
yes please, Singapore is too hot for the babies/ toodlers~ there is a shade in the stroller is better!


禁止訪問

積分: 10253


10#
發表於 13-5-13 22:50 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7831

2016畫展勳章


11#
發表於 13-5-13 23:08 |只看該作者
回覆 bebegg 的帖子

個問題係你BB肯唔肯坐. 我上次有帶, 但小朋友只坐了一日半, 其他時間唔肯坐.


伯爵府

積分: 17365


12#
發表於 13-5-13 23:26 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

咁細都係帶定啦,到時瞓咗都唔駛咁辛苦先。




大宅

積分: 1150


13#
發表於 13-5-14 08:31 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

因問不到朋友借、要買新的只用幾日?

但士的車都有六至八磅,要全曰背住都很重


大宅

積分: 2557


14#
發表於 13-5-14 08:34 |只看該作者

引用:如題

原帖由 bebegg 於 13-05-13 發表
如題
要帶,可擋太陽!
買多把電風扇仔,中午好鬼熱!
剛去完回來!




男爵府

積分: 9018

畀面勳章


15#
發表於 13-5-14 09:24 |只看該作者

回覆:如带兩歲半小孩去五曰新加玻,要带士的車嗎?

我會帶




珍珠宮

積分: 44557


16#
發表於 13-5-14 09:30 |只看該作者
過兩歲, 架 bb 車點計行李 ?


男爵府

積分: 7702

環保接龍勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-5-14 09:38 |只看該作者

引用:過兩歲,+架+bb+車點計行李+?

原帖由 youhello507 於 13-05-14 發表
過兩歲, 架 bb 車點計行李 ?
可以手提,去到飛機門口比空姐就得,走時空姐會放返係飛機門口比返你


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo