烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 8484


1#
發表於 13-5-11 01:33 |只看該作者
各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是新鮮酵母(一磚磚的),不是天然酵母呀
效果會係點既呢?

我試了一般現成,同白神山,想知道新鮮既會有咩唔同,請指教,謝謝!




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 13-5-11 01:45 |只看該作者
timtamgal 發表於 13-5-11 01:33
各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是新鮮酵母(一磚磚的),不是天然酵母呀
效果會係點既呢?
鮮yeast 會令包包濕潤好多,軟熟好多,同埋無咁大陣酵母味,而有另一種香味!


大宅

積分: 1622


3#
發表於 13-5-11 08:11 |只看該作者

引用:各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是

原帖由 timtamgal 於 13-05-11 發表
各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是新鮮酵母(一磚磚的),不是天然酵母呀
效果會係點既呢?
請問係邊到買到?


大宅

積分: 1622


4#
發表於 13-5-11 08:13 |只看該作者

引用:Quote:timtamgal+發表於+13-5-11+01:33+各

原帖由 tp168 於 13-05-11 發表
鮮yeast 會令包包濕潤好多,軟熟好多,同埋無咁大陣酵母味,而有另一種香味! ...
另外,請問係咪發酵要用耐啲時間㗎?



男爵府

積分: 8484


5#
發表於 13-5-11 19:06 |只看該作者

回覆:JackieJacky 的帖子

我知道油麻地同cwb有地方賣,不過同你一樣不知道要幾多份量,所以未去買住

請問有冇人知道台灣同大陸的鮮酵母品質如何?大陸的買得過嗎?還有沒有其他國家的酵母有得係香港賣?
謝謝!




禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-5-11 19:18 |只看該作者

回覆:新鮮酵母做面包

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-5-11 19:26 |只看該作者

回覆:JackieJacky 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6226


8#
發表於 13-5-11 23:25 |只看該作者

回覆:新鮮酵母做面包

我用台灣新鮮酵母,麵包香好多,由其係焗時………好明顯既分別。值得一試。
我多數500g粉+15g新鮮酵母


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


9#
發表於 13-5-12 00:52 |只看該作者
JackieJacky 發表於 13-5-11 08:13
另外,請問係咪發酵要用耐啲時間㗎?
你用得份量少或鮮 yeast 唔活躍,發酵時間先會耐


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-5-12 01:09 |只看該作者
o狂人o 發表於 13-5-11 23:25
我用台灣新鮮酵母,麵包香好多,由其係焗時………好明顯既分別。值得一試。
我多數500g粉+15g新鮮酵母

請問邊度有得賣?


男爵府

積分: 8484


11#
發表於 13-5-12 01:14 |只看該作者

回覆:vicky_cheun 的帖子

Thank you!




男爵府

積分: 6226


12#
發表於 13-5-13 10:26 |只看該作者
Devil 發表於 13-5-12 01:09
請問邊度有得賣?CWB 心x


複式洋房

積分: 440


13#
發表於 13-5-13 10:32 |只看該作者
我反而比較喜歡白神山酵母,發出來的包沒有酵母味,而且較鬆軟。鮮酵母始終有陣小小的味道,而且包組織較乾燥。不過比起燕子牌或MAURIPAN那些速溶乾酵母,鮮酵母當然好好多。白神山唯一缺點就是貴貴貴~~~


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-5-13 17:35 |只看該作者
tp168 發表於 13-5-12 00:52
你用得份量少或鮮 yeast 唔活躍,發酵時間先會耐

請問如果用面包機焗係咪照舊按返吐司程式就得? 新鮮酵母係咪唔洗放落酵母格, 直接混入面粉度就得? tks~


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


15#
發表於 13-5-13 19:33 |只看該作者
Devil 發表於 13-5-13 17:35
請問如果用面包機焗係咪照舊按返吐司程式就得? 新鮮酵母係咪唔洗放落酵母格, 直接混入面粉度就得? tks~ ...

係,你講的方法係正確


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-5-13 21:49 |只看該作者
tp168 發表於 13-5-13 19:33
係,你講的方法係正確

唔該哂~


男爵府

積分: 5261


17#
發表於 13-5-14 01:04 |只看該作者

引用:我反而比較喜歡白神山酵母,發出來的包沒有

原帖由 kotatsu 於 13-05-13 發表
我反而比較喜歡白神山酵母,發出來的包沒有酵母味,而且較鬆軟。鮮酵母始終有陣小小的味道,而且包組織較乾燥 ...
請問邊到有得賣?thz


複式洋房

積分: 440


18#
發表於 13-5-14 16:44 |只看該作者
Cocoyuan 發表於 13-5-14 01:04
請問邊到有得賣?thz
南豐中心7樓


男爵府

積分: 8605


19#
發表於 13-5-14 23:59 |只看該作者

回覆:新鮮酵母做面包

請問鮮酵母可以放冰箱嗎?


男爵府

積分: 8484


20#
發表於 13-5-17 00:00 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

請問使唔使用天然酵母mode?定普通mode但直接將鮮酵母放入機內?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo