立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8484
翡翠宮
積分: 81530
timtamgal 發表於 13-5-11 01:33 各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是新鮮酵母(一磚磚的),不是天然酵母呀 效果會係點既呢?
大宅
積分: 1622
原帖由 timtamgal 於 13-05-11 發表 各位,想請問有冇人試過用新鮮酵母做包?是新鮮酵母(一磚磚的),不是天然酵母呀 效果會係點既呢?
原帖由 tp168 於 13-05-11 發表 鮮yeast 會令包包濕潤好多,軟熟好多,同埋無咁大陣酵母味,而有另一種香味! ...
禁止訪問
積分: 13094
積分: 6226
JackieJacky 發表於 13-5-11 08:13 另外,請問係咪發酵要用耐啲時間㗎?
子爵府
積分: 11861
o狂人o 發表於 13-5-11 23:25 我用台灣新鮮酵母,麵包香好多,由其係焗時………好明顯既分別。值得一試。 我多數500g粉+15g新鮮酵母
Devil 發表於 13-5-12 01:09 請問邊度有得賣?CWB 心x
複式洋房
積分: 440
tp168 發表於 13-5-12 00:52 你用得份量少或鮮 yeast 唔活躍,發酵時間先會耐
Devil 發表於 13-5-13 17:35 請問如果用面包機焗係咪照舊按返吐司程式就得? 新鮮酵母係咪唔洗放落酵母格, 直接混入面粉度就得? tks~ ...
tp168 發表於 13-5-13 19:33 係,你講的方法係正確
積分: 5261
原帖由 kotatsu 於 13-05-13 發表 我反而比較喜歡白神山酵母,發出來的包沒有酵母味,而且較鬆軟。鮮酵母始終有陣小小的味道,而且包組織較乾燥 ...
Cocoyuan 發表於 13-5-14 01:04 請問邊到有得賣?thz
積分: 8605
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy