論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2885


1#
發表於 06-11-3 21:52 |只看該作者

陽光可靠嗎?

如題~


複式洋房

積分: 202


2#
發表於 06-11-3 23:08 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

我的印印是經陽光介紹, 都ok啦.
不過其實最重要是: (1) 你好唔好彩; (2) sales識唔識幫你找個好工人.
當工人開始上工後, 她們每月都有電話問你的工人做成點, 同時亦會打給工人, 同佢傾吓. (如不滿那方面, e.g. 溝通有問題, 她們會叫她比心機學好廣東話等)
當時我囡囡未出世, 佢未有咁多嘢做的時候, 我都有叫印印去上佢哋搞的"免費的再培訓課堂"(好似有"廣東話", 照顧bb...等) :lol:


大宅

積分: 1069


3#
發表於 06-11-3 23:10 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

lovelybear,

could u pls pm me the name of your agent?


男爵府

積分: 5167


4#
發表於 06-11-4 00:19 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

同意, lovelybear
不過我搵的agent己經走左喇.

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


大宅

積分: 2443


5#
發表於 06-11-4 09:10 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

我的印印都是經陽光介紹,29/10先第一日返工,暫時都ok啦!


別墅

積分: 743


6#
發表於 06-11-4 10:23 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

我是經陽光請工人,工人本身無問題.
問題是這間公司-

-選好工人14天後回覆工人無錢來不到香港叫妳自已再選擇.

-另選後,怎知原先工人又話有錢可來港工作又將資料從新放上綱.這是否代表綱上資料有問題或跟本無那麼多工人.

-選好工人約定好星期一到港,怎知到港前一天話工人有問題沒有報到,故不可跟原定日期來港.
等我警了兩天後回覆工人已報到安排星期三到港.
最後問回工人其實工人有報到只是由頭到尾都是星期三到港.

如用此公司必須註明如工人有問題即要全數退回.
[lung.img]


複式洋房

積分: 132


7#
發表於 06-11-5 01:07 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

我都係絰陽光,agent 幾好,雖然工人未到,但幾有交戴。


大宅

積分: 2885


8#
發表於 06-11-5 09:23 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

海外僱傭收費幾錢?


大宅

積分: 2509


9#
發表於 06-11-5 14:59 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

我之前的工人就是在陽光請的, sales幾好人同埋工司都好似幾有交帶, 但我就極到唔好彩, 請左個陰險, 計較, 發姣, 小氣, 懶惰......的極品賤人.... (講起就嬲)

始終都是大agent, D sales根本就無接觸過D工人, 完全靠睇果份資料同video, 來到之後個樣完全貨不對板, 我請的是圓面的(睇相及video), 來到是方面同耳後見"soy"的, 都算, 人格就完全無.......

2年內可換? 極品賤人踢走後, 轉左agent了, 完全無興趣再試...隔山買牛唔啱我呢D無運氣的人.


別墅

積分: 606


10#
發表於 06-11-5 15:56 |只看該作者

Re: 陽光可靠嗎?

totally agree

"隔山買牛唔啱我呢D無運氣的人"
JSJ 寫道:

始終都是大agent, D sales根本就無接觸過D工人, 完全靠睇果份資料同video, 來到之後個樣完全貨不對板, 我請的是圓面的(睇相及video), 來到是方面同耳後見"soy"的, 都算, 人格就完全無.......

2年內可換? 極品賤人踢走後, 轉左agent了, 完全無興趣再試...隔山買牛唔啱我呢D無運氣的人.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo