嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5339


1#
發表於 06-11-5 11:14 |只看該作者

停左2星期無餵糊仔, 依家想再餵, 咁係咪一樣要由幾匙幾匙咁餵架??

今日諗住比澄澄開始食糊仔...
但跟足份量好似太傑...你地會唔會開希d ?定係照個指示黎開呀?? 第1次會比幾多bb食...??

仲有呀..食完糊仔後幾耐要補水, 因為我自己試食過, 食完個口會好乾, 好唔舒服...

仲有....駛唔駛掃風架..??
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


大宅

積分: 1401


2#
發表於 06-11-5 22:54 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

傻太太

您好呀~~
我今日都係第一次俾糊仔bb食
之但係我都係憑感覺去開
見唔係太杰同太希就ok
我俾阿b食完
要阿b飲多0的水

我阿b好鐘意食
唔知係唔係呢排佢唔鐘意食奶
我一喂佢, 一兩啖之後, 就係咁張開個口, 同埋係到依依呀呀叫~~

您阿b呢??又點呀?


禁止訪問

積分: 568


3#
發表於 06-11-26 23:18 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 302


4#
發表於 06-11-26 23:38 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

其實大家知唔知what牌子最好ar? 另外有無mama買gerber係蔬菜蓉俾bb食ar?同一日應該俾幾餐糊仔bb食ar..我bb六個月大


伯爵府

積分: 15505


5#
發表於 06-11-27 02:46 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

我呀b果時第一次食糊仔我無照指示黎開,
自己開到覺得啱就比佢食,
第一次比bb食幾啖,
慢慢+多份量,
食完後就比水佢飲,
我無掃風wor....


大宅

積分: 1239


6#
發表於 06-11-27 17:02 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

餵餬應該由希到杰, 等bb適應固體食物口感, 份量亦都慢慢加, 開頭真係小小試反應性質.
不過, 我見好多b都係, 鐘意食, 頭一次已經口不停, 如果唔鐘意食, 就打冷震, 好搞笑.


男爵府

積分: 5339


7#
發表於 06-11-28 08:09 |只看該作者

Re: 第1次食糊仔..........有問題....請幫忙..

咁我想問, 我月頭比澄澄食過1星期, 最多個次仲食到半碗添., 不過後黎勁厭奶, 又好似唔多消化..所以停左.....依家想餵番, 咁係咪又要幾匙幾匙咁加量, 定係可以由佢食幾多呀???
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo