mirandalaw 寫道:
......你就唔好叫佢走呀... 你都知呢d時期既小朋友係唔激得架.. 你叫佢走佢真係以為你係唔理佢跟本唔在乎佢架咋.. 所以呢樣我覺得唔可行, 佢反而會更唔鍾意你老公架咋......要畀仔仔知其實佢老豆係好錫佢, 只係唔識表達o者... (個時媽咪都係咁分析畀我聽咋... 所以我先唔會同佢頂架咋...)
Please Visit My Web Home :
http://hompy.netvigator.com/main/page/msdcheung
Photo Album : http://hinhin.my.babysky.hk/mirandalaw 寫道:
其實我覺得你老公&仔, 都幾似我同我老豆架!!!
我老豆係一個好傳統個男人, 永遠係我面前都"敦"起老豆款, 唔知點解佢對我特別嚴... 由細到大 (自我識性), 佢都未讚過我, 但我有小小錯佢就會鬧我... 所以我細個就好少同佢傾計, 可以話係未傾過計... 但我知佢好錫我, 但佢係唔會做出面 (呢方面我覺得我幾似佢) 係早幾年 (都仲算年青人既時候), 我都同佢頂, 一係就係呯埋房門唔理佢, 由佢鬧...
不過以前媽咪仲係度既時候係好d, 因佢會兩邊講說話... 但自從媽咪唔係度, 我地係更加更加冇溝通... 所以當時住係間屋真係幾難受...