夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-11-29 11:26 |只看該作者

del

本帖最後由 大笑姑婆 於 18-4-4 11:43 編輯

hi


大宅

積分: 1420


2#
發表於 06-11-29 11:44 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

大笑姑婆
2父子之間曾經發生過d咩呀,例如因為小事鬧過交等等,你知啦,無論係咩年紀既男人都係死要面既,16歲都唔例外,同埋正值反叛期,你唔駛咁唔開心既,你愈急愈勞氣咪愈難應付. :lol:


禁止訪問

積分: 73927


3#
發表於 06-11-29 11:47 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11325


4#
發表於 06-11-29 12:02 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

其實我覺得你老公&仔, 都幾似我同我老豆架!!!
我老豆係一個好傳統個男人, 永遠係我面前都"敦"起老豆款, 唔知點解佢對我特別嚴... 由細到大 (自我識性), 佢都未讚過我, 但我有小小錯佢就會鬧我... 所以我細個就好少同佢傾計, 可以話係未傾過計... 但我知佢好錫我, 但佢係唔會做出面 (呢方面我覺得我幾似佢) 係早幾年 (都仲算年青人既時候), 我都同佢頂, 一係就係呯埋房門唔理佢, 由佢鬧...
不過以前媽咪仲係度既時候係好d, 因佢會兩邊講說話... 但自從媽咪唔係度, 我地係更加更加冇溝通... 所以當時住係間屋真係幾難受...
到隔左一兩年我搬左出去我bf度住, 反面關係好左dd... 唔知係佢年紀大皮氣收左定係因為唔係一齊住所以會珍惜大家見面既時間...

但好似你個case, 你個仔仔only16歲, 你就唔好叫佢走呀... 你都知呢d時期既小朋友係唔激得架.. 你叫佢走佢真係以為你係唔理佢跟本唔在乎佢架咋.. 所以呢樣我覺得唔可行, 佢反而會更唔鍾意你老公架咋.... 我覺得你而家個角色係好重要架 (like my mom) 多d同兩邊溝通... 要畀仔仔知其實佢老豆係好錫佢, 只係唔識表達o者... (個時媽咪都係咁分析畀我聽咋... 所以我先唔會同佢頂架咋...)


子爵府

積分: 10596


5#
發表於 06-11-29 12:30 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

你依家好聽就叫做兩父子嘅橋樑,唔好聽就變左夾心人,叫兩個男人有D吉士,一齊企出黎二口六面講掂佢,唔好搵你黎攪,要頭家散好容易,但係一個屋企好地地,做咩要攪散佢...

不過去到尾你要教下個仔,點都好,呢個係老豆,食佢嘅,著佢嘅,住佢嘅,使佢嘅,老實講生佢出黎唔係老馮要養佢(君不見大把衰老豆佢未見過),唔孝順都算嘞,放工返黎仲要受佢氣,唔通前世欠佢咩?


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 06-11-29 12:41 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

本帖最後由 大笑姑婆 於 18-4-4 11:36 編輯

del


別墅

積分: 711


7#
發表於 06-11-29 12:44 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

mirandalaw 寫道:
......你就唔好叫佢走呀... 你都知呢d時期既小朋友係唔激得架.. 你叫佢走佢真係以為你係唔理佢跟本唔在乎佢架咋.. 所以呢樣我覺得唔可行, 佢反而會更唔鍾意你老公架咋......要畀仔仔知其實佢老豆係好錫佢, 只係唔識表達o者... (個時媽咪都係咁分析畀我聽咋... 所以我先唔會同佢頂架咋...)


100% agree . You may try!


子爵府

積分: 11325


8#
發表於 06-11-29 13:04 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

慢慢黎啦.. 唔急得架... 你等個仔心情好d, 咪又同佢傾下計囉... 慢慢話d佢細個時佢同老豆既一d趣事... 慢慢佢可能會對老豆有d改觀呢! 講到尾你老公都係錫個仔既, 有好多野個仔係會感覺到既...
始終佢呢個年紀都係好難去接受一d傳統既教仔方法架啦!

另外, 你話仔仔唔like你老公賭馬& smoking, 咁你咪照同你老公講囉... "個仔都係為你好, 想你身體好囉", 至於賭馬如果唔係沉迷的話, 你可以同仔講, "呢個只係你老豆既一個嗜好o者, 佢咁多年都冇沉迷, 亦都唔會影響屋企... 又有咩所謂呢?"

我覺得如果係呢兩樣野 (你老公唔會係仔面前食煙; 同個仔接受你老公賭馬只係嗜好) 咁起碼個仔唔會係老豆面前黑口黑面... 傾到計既機會都大好多...
如果你老公真係可以唔係仔面前食煙, 咁你咪同個仔講 "你老豆都可以為左你唔食煙 (唔係你面前食), 咁你咪以後唔好咁對老豆囉... 畀返d你做仔應做既態度對佢囉"
如果佢又真係肯的話, 兩仔爺好快就會冇事架啦...!!!


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


9#
發表於 06-11-29 13:34 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

其實你個仔唔鍾意你老公食煙...睇馬...除左呢d...可能你個仔覺得你老公唔關心佢...所以唔鍾意...青少年呢個年齡...好多都會變得反叛...試下你老公放假...一家人出去玩...有陣時男人就係咁...口硬心軟...唔識得表達自己...而且而家呢個年代既父母...唔應該比小朋友感覺你係父母...就一定要聽你講...如果你有道理...佢要聽...佢有道理...你都要支持...要比佢地知道...你地除左係父母...重要係朋友...比d時間佢地增進感情...



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 06-11-29 13:55 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

本帖最後由 大笑姑婆 於 18-4-4 11:36 編輯

del


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


11#
發表於 06-11-29 14:18 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

其實online game...一係唔掂...一掂左...就好難控制唔到自己唔去玩...成日心思思...一有時間...就會去玩...越玩就覺得好玩...趕住升lv...而且有d online game可以結婚...而家呢個年代好多年輕人都鍾意玩online game...最重要係佢自己識得分輕重...你越哦佢唔好玩...佢就會越覺得你煩...留意你個仔鍾意玩咩online game...試下融入佢既生活...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 3650


12#
發表於 06-11-29 16:20 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

其實大家都試過經歷青少年嘅反叛期... 想當年我都因為成日講電話而同最o錫我嘅爸爸鬧交, 離家出走 (嗰時未興電腦, online game, icq, msn等等) . 過咗嗰段時間, 個人大咗成熟啲就會覺得嗰時只係好小事, 同屋企人關係都好啲. 不過我覺得你需要輔導你老公多啲, 起碼俾佢知道個仔都唔算好壤, 佢只係鍾意打機o者! 咁當老公一對個仔好少少, 你就誇大10倍喺個仔面前話爸爸o錫佢, 等佢唔好覺得爸爸只係識鬧佢, 都會o錫佢, 欣賞佢!
做中間人都幾難! 加油呀!
Our anniversary[br]


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 06-11-29 17:15 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

如果經濟許可, 也可以試下租套房或樓房比佢住, 真係攪唔掂就要出呢招喇, 因為呢個係計時炸彈, 唔知幾時會爆.......
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


洋房

積分: 182


14#
發表於 06-11-29 17:18 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

如果一日兩父子再係咁, 我索性離家出走嚇下佢地, 等佢地仲敢唔敢再係咁~


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 06-11-29 17:21 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

佢鍾讀緊中四,俾仔咁細搬出去我唔太放心


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 06-11-29 17:28 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

本帖最後由 大笑姑婆 於 18-4-4 11:37 編輯

del


禁止訪問

積分: 73927


17#
發表於 06-11-29 17:30 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 06-11-29 17:52 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

兩仔爺其實都很錫我, 亞爸麼都由我話事, 飯菜從不會挑剔(因為我都係打工至今, 知我辛苦), 從沒大聲


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


19#
發表於 06-11-29 20:56 |只看該作者

Re: 我就來癲了--我應該點做 才好?

mirandalaw 寫道:
其實我覺得你老公&仔, 都幾似我同我老豆架!!!
我老豆係一個好傳統個男人, 永遠係我面前都"敦"起老豆款, 唔知點解佢對我特別嚴... 由細到大 (自我識性), 佢都未讚過我, 但我有小小錯佢就會鬧我... 所以我細個就好少同佢傾計, 可以話係未傾過計... 但我知佢好錫我, 但佢係唔會做出面 (呢方面我覺得我幾似佢) 係早幾年 (都仲算年青人既時候), 我都同佢頂, 一係就係呯埋房門唔理佢, 由佢鬧...
不過以前媽咪仲係度既時候係好d, 因佢會兩邊講說話... 但自從媽咪唔係度, 我地係更加更加冇溝通... 所以當時住係間屋真係幾難受...


我同老豆o既關係同你一樣!!不過阿媽就兩邊都唔幫,淨係會唔出聲~ 但佢又會同我講其實老豆好錫我~ 但我有諗過自己搬出去住,有段時間好憎見到老豆!

依家可能老豆收左d火,自己又大個左,關係比以前好左,但都唔夠我同阿媽咁close~

大笑姑婆,唔建議你留低佢地兩父子o係香港,分分鐘炒大鑊,到時仲衰~~ 呢樣野單靠你一個人係解決唔到架,過程係好漫長,除非其中一方讓步,我同老豆都用左廿幾年時間先叫做好少少~
人生本是苦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo