2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 348


1#
發表於 13-8-7 07:05 |只看該作者
我訓左邊訓一陣就硬繽繽,應該用咩姿態訓,咁樣係咪正常反應?thx


男爵府

積分: 8962


2#
發表於 13-8-7 09:06 |只看該作者

回覆:訓得耐一邊肚硬好唔舒服

我都係…有時訓訓下硬到醒埋訓唔返…我呢兩日同佢講要訓教教,講完好左…我唔知關唔關事


複式洋房

積分: 307


3#
發表於 13-8-7 10:06 |只看該作者
我訓轉邊一邊..佢都勁郁..要訓一陣佢先靜止到..
平訓得耐條腰又好痛.......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo