自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2089


1#
發表於 13-8-4 13:52 |只看該作者
如題


大宅

積分: 3280


2#
發表於 13-8-4 13:57 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

到,一隻眼250




禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


3#
發表於 13-8-4 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-8-4 14:19 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

有机会係假散光,大過D会减或冇



伯爵府

積分: 16230


5#
發表於 13-8-4 14:27 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我,一隻二百幾,一隻3百幾,天生的


大宅

積分: 2089


6#
發表於 13-8-4 14:32 |只看該作者

引用:我,一隻二百幾,一隻3百幾,天生的

原帖由 hanbb 於 13-08-04 發表
我,一隻二百幾,一隻3百幾,天生的
我個仔兩邊都400呀……唉,咁快就要帶眼鏡喇……


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 13-8-4 14:33 |只看該作者
多數係遺傳,無得減


禁止訪問

積分: 490


8#
發表於 13-8-4 14:38 |只看該作者

回覆:swanialaw 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5659


9#
發表於 13-8-4 14:56 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

深的散光是天生的,只有戴眼镜!


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 13-8-4 15:10 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我小一才開始戴眼鏡,誤診咗唔知幾多年先知有散光,有成4xx同3xx度,超深
視光師話係天生先有可能咁深

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 2089


11#
發表於 13-8-4 15:18 |只看該作者

引用:我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡

原帖由 糖糖9 於 13-08-04 發表
我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡
我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛……


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 13-8-4 15:28 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26592

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 13-8-4 15:40 |只看該作者
swanialaw 發表於 13-8-4 15:18
我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛 ...
我女3歲都好怕痛,但滴完check完都唔見佢話痛,應該唔痛


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-8-4 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+糖糖9+於+13-08-04+發表我個

原帖由 swanialaw 於 13-08-04 發表
我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛 ...
好似滴普通眼藥水咁感覺,我仔一d都冇話痛,只係暫時睇野會有少少矇,幾個鐘後藥力過左會请返!放心吧。


複式洋房

積分: 214


15#
發表於 13-8-4 17:11 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我個女4歲都係健康院驗到兩隻眼各400度散光,心痛死!係天生的,冇辦法!
滴藥水放瞳孔其實唔同的,阿女同我自己都放過!但上次去政府的眼科中心放瞳孔,竟然要分三次滴藥水,十個小朋友十個都喊!阿女話超那




複式洋房

積分: 214


16#
發表於 13-8-4 17:12 |只看該作者

引用:我個女4歲都係健康院驗到兩隻眼各400度散光

原帖由 onkiu 於 13-08-04 發表
我個女4歲都係健康院驗到兩隻眼各400度散光,心痛死!係天生的,冇辦法!
滴藥水放瞳孔其實唔同的,阿女同 ...
打錯。。。係唔痛的:;pppp:




伯爵府

積分: 19660


17#
發表於 13-8-4 20:56 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 13-8-4 15:28
我仔一隻近200,視光師話天生。最弊係鴛鴦眼,一隻正常。所以要小心尢其7歲前要勤戴眼鏡同遮眼,訓練弱果隻 ...
我囡又係4歲驗到其中一隻眼200度散光


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-8-4 21:01 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我大囡都每隻眼3百幾度, 系我遣傳佢嘅! 好彩細囡無咋.


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


19#
發表於 13-8-4 22:37 |只看該作者

回覆:room2102 的帖子

5歲半,2只各300


伯爵府

積分: 18867


20#
發表於 13-8-4 22:53 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

大仔而加9歲,近視4xx, 散光4xx




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo