跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 142


1#
發表於 13-8-27 16:15 |只看該作者
無讀N班,K1新生,好緊張。
好驚佢喊晒,唔肯返學。


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-8-31 10:40 |只看該作者
應該唔會既, 都3YRS幾啦....

我仔上年返N 時, 可能得2YRS幾, 真係喊成個月呀, 慢慢就鐘意返學GA LA~


複式洋房

積分: 257


3#
發表於 13-8-31 13:37 |只看該作者

回覆:天天樂樂 的帖子

我個女無返n , 開左學返k1, 姐開心無喊過。
仲問點解星期六無得返


大宅

積分: 2201


4#
發表於 13-9-2 00:54 |只看該作者

回覆:天天樂樂 的帖子

明天開學,阿媽瞓唔著。又係一返就K1,無返過N班。連片都未戒到,我失敗到呢〜

見步行步……





複式洋房

積分: 142


5#
發表於 13-9-2 15:38 |只看該作者
duceduce 發表於 13-9-2 00:54
明天開學,阿媽瞓唔著。又係一返就K1,無返過N班。連片都未戒到,我失敗到呢〜

見步行步……
哈哈,我情形同你一模一樣,一返就K1,未戒片。今日返學,果然如所想一樣,一離開媽媽,喊爆!!


大宅

積分: 2201


6#
發表於 13-9-3 08:52 |只看該作者

引用:Quote:duceduce+發表於+13-9-2+00:54+明天

原帖由 天天樂樂 於 13-09-02 發表
哈哈,我情形同你一模一樣,一返就K1,未戒片。今日返學,果然如所想一樣,一離開媽媽,喊爆!!
...
我個間好d,第一個禮拜要家長陪返學,我同爸爸隔日請半日假陪太子讀書




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 13-9-4 14:21 |只看該作者
duceduce 發表於 13-9-2 00:54
明天開學,阿媽瞓唔著。又係一返就K1,無返過N班。連片都未戒到,我失敗到呢〜

見步行步……

我個女咪一樣...... 不過係上星期開咗學,仲無得家長陪,好彩佢無喊,只係聽講佢坐唔定
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


複式洋房

積分: 130


8#
發表於 13-9-6 01:19 |只看該作者

回覆:天天樂樂 的帖子

我個仔都係無返過n直上k...但有返開pg...返學無喊, 但又係未成功介片日日賴尿, 學校要求自己去厠所, 但我仔唔識除褲所以唔去厠所


複式洋房

積分: 142


9#
發表於 13-9-6 11:50 |只看該作者
Babybabycarcar7 發表於 13-9-6 01:19
我個仔都係無返過n直上k...但有返開pg...返學無喊, 但又係未成功介片日日賴尿, 學校要求自己去厠所, 但 ...
我個仔都係......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo