美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 4168


1#
發表於 13-9-30 00:40 |只看該作者
有冇邊隻雙眼皮膠紙or膠水好推介?
其實我有少少內隻眼皮。。但想佢明顯啲。。加上啲人成日話痴得多就會定型
不過以前係莎莎個啲買過好多次膠紙。。一貼就覺得現。。平時化妝仲好似搞到搽左白色眼影咁。。
有冇高人指點下邊隻好用。。同埋點用先最好?。。。thanks


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-9-30 03:05 |只看該作者

回覆:求雙眼皮膠紙-膠水推介

買一卷嗰啲自己剪,唔難架


男爵府

積分: 7774


3#
發表於 13-9-30 03:11 |只看該作者
台灣有隻網紋雙眼皮貼幾好


子爵府

積分: 10581

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 13-9-30 03:57 |只看該作者

回覆:求雙眼皮膠紙-膠水推介

我用網狀 膠水用talk 好好用



大宅

積分: 4168


5#
發表於 13-9-30 09:10 |只看該作者

引用:買一卷嗰啲自己剪,唔難架

原帖由 falalala 於 13-09-30 發表
買一卷嗰啲自己剪,唔難架
咩牌子? thanks


大宅

積分: 4168


6#
發表於 13-9-30 09:11 |只看該作者

引用:我用網狀+膠水用talk+好好用

原帖由 Zafrina 於 13-09-30 發表
我用網狀 膠水用talk 好好用
唔知係我唔識用定內雙眼皮既關係。。次次都痴埋一堆咁


大宅

積分: 4168


7#
發表於 13-9-30 09:12 |只看該作者

引用:台灣有隻網紋雙眼皮貼幾好

原帖由 someone123 於 13-09-30 發表
台灣有隻網紋雙眼皮貼幾好
請pm牌子及可以係邊買!thanks

點評

someone123  已pm  發表於 13-9-30 10:16


禁止訪問

積分: 3033


8#
發表於 13-9-30 23:00 |只看該作者

~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87411


9#
發表於 13-9-30 23:41 |只看該作者

回覆:求雙眼皮膠紙-膠水推介

其實,我唔明雙眼皮膠水係點用架??

點評

ZoeyWCY  查系眼皮到,等佢乾少少,用膠水送個支叉叉整返雙眼皮個形出黎  發表於 13-9-30 23:52


大宅

積分: 1455

BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-30 23:50 |只看該作者
我都系內雙架,
上次我去我家姐到飲,
d化妝師都系幫我用網紋,效果真系吾錯,
佢地重痴得好快手
我依家都諗住買返pack返黎玩下


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 13-10-2 15:10 |只看該作者
Concon830 發表於 13-9-30 09:10
咩牌子? thanks
3M架, 喺莎X同卓X都有得賣架, 你可以買一把細既彎剪(剪指甲倒刺嗰D) 用嗰D剪容易剪好多架.


複式洋房

積分: 241


12#
發表於 13-10-2 17:31 |只看該作者
係COLOR MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽僑都用呢隻.


大宅

積分: 4168


13#
發表於 13-10-2 19:10 |只看該作者

引用:Quote:Concon830+發表於+13-9-30+09:10+咩

原帖由 falalala 於 13-10-02 發表
3M架, 喺莎X同卓X都有得賣架, 你可以買一把細既彎剪(剪指甲倒刺嗰D) 用嗰D剪容易剪好多架.
...
Thanks...等我去搵下先


大宅

積分: 4168


14#
發表於 13-10-2 19:11 |只看該作者

引用:係COLOR+MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽

原帖由 freeshopping123 於 13-10-02 發表
係COLOR MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽僑都用呢隻.
有樣睇下嘛?


大宅

積分: 1072


15#
發表於 13-10-2 19:18 |只看該作者

引用:我用網狀+膠水用talk+好好用

原帖由 Zafrina 於 13-09-30 發表
我用網狀 膠水用talk 好好用
網狀在那可買?有否相?


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-10-2 19:20 |只看該作者

回覆:求雙眼皮膠紙-膠水推介

我都係用3m磨沙膠紙(真係枱頭用果種).自己剪完貼,坦白講效果最好

爆愛車縫作


別墅

積分: 563


17#
發表於 13-10-2 19:21 |只看該作者

引用:係COLOR+MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽

原帖由 freeshopping123 於 13-10-02 發表
係COLOR MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽僑都用呢隻.
我都用呢個,夠痴力,10零個鐘都無問題


子爵府

積分: 10102


18#
發表於 13-10-2 20:16 |只看該作者

引用:我用網狀+膠水用talk+好好用

原帖由 Zafrina 於 13-09-30 發表
我用網狀 膠水用talk 好好用
我係內雙,但用網紋成日唔成功


子爵府

積分: 10581

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 13-10-2 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Zafrina+於+13-09-30+發表我

原帖由 vmak12000 於 13-10-02 發表
網狀在那可買?有否相?
我上網買
1380725746125.jpg


子爵府

積分: 10581

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 13-10-2 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Zafrina+於+13-09-30+發表我

原帖由 SMILE_CHINGB 於 13-10-02 發表
我係內雙,但用網紋成日唔成功
我係好厚嘅單眼皮 都痴到呀
人地係痴係眼皮中間 雙眼皮摺嘅位置
但我係痴係眼皮最底下貼近睫毛個到
即係畫眼線嘅位


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo