婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1226


1#
發表於 07-2-23 15:29 |只看該作者

年初三晚去左浸會睇24小時門診,因為出風癩e院幫我打左針和比左3日藥....

年初三晚去左浸會睇24小時門診,因為出風癩e院幫我打左針和比左3日藥,今日是最後一日藥,d風癩無左但個身體重痕,頭皮都痕,有無人試過呀???有什麼可以做呀????是否重未好???是否要再睇e生???Thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo