自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 07-2-21 07:08 |只看該作者

銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

我早前陪同家中的長輩到XX東院進行"白內障"手術, 在手術完成後準備離開時, 長輩向一位姓"連"的女性醫護人員詢問有關手術後要否"戒口"、" 戒牛肉"的問題. 那位"連小姐"就用沒有禮貌的態度回答:"吾知喎, 我地係西醫, 冇戒口呢樣野, 我答吾到你."接著她就轉身走回工作間, 並即時向其他醫護人員大大聲說:"真搞笑, 問駛吾駛戒口喎,食吾食得牛肉喎, 黐線." 此舉, 令家中的長輩以為自己講錯野, 以為自己不對. 我當時很想大罵這位連小姐, 亦想她即時道歉. 但為怕家中老人家難堪, 亦怕罵她會有失身份. 唯有立刻離開.

病人問一下要否"戒口", 有幾搞笑??? 又有幾黐線呀??? 連小姐有否想想病人的感受??? 我地係中國人, 問"戒口"、 "戒牛肉", 正常不過吧. 西醫都叫咳嗽的病人不要吃橙及不要喝冷飲, 難道西醫又係搞笑? XX東院內都已經設有"中醫"啦.

慶幸家中長輩沒有為此事不快, 希望該院留意一下個別醫護人員的態度, 亦希望她不要再犯. 我已 e-mail XX東院行政總監反影此事.


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-2-21 08:48 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

XX東院已經回覆我, 話多謝我的意見喎. 點都好. 我吾係要佢地交待 d 乜野, 我只想比個訊息佢地, 如果 E 護人員想講病人是非或者取笑病人, 都等人地走左先講, 拎老人家黎取笑, 應吾應該呢!! :-x :-x


子爵府

積分: 14775


3#
發表於 07-2-21 08:58 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

妳算忍得,如果係我我會直接"請"個位連小姐出來解釋乜野叫搞笑同點樣黐線法.....


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 07-2-21 08:59 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

搞錯呀!咁樣官樣答覆咋喎!道歉一聲都無呀!


禁止訪問

積分: 2762


5#
發表於 07-2-21 09:07 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-2-21 09:11 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

我就係吾想直接剷條友咯, 怕有失身份. 而且老人家係 E 院已經 5 小時, 又肚餓又倦, 咪走咯. 我都好想剷到佢阿媽都吾認得架.
丫頭 寫道:
妳算忍得,如果係我我會直接"請"個位連小姐出來解釋乜野叫搞笑同點樣黐線法.....


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 07-2-21 09:33 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6225


8#
發表於 07-2-21 09:51 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

呢d醫護人員, 咪就應該提點下佢lor!

叫佢掉轉角色, 如果做手術係佢, 問句飲食上使唔使注意, 咁唔係罪過啫! 我地平時喉嚨痛去睇西醫, 西醫都關照聲唔好食煎炸刺激野啦, 咁唔通講個個西醫都係白痴


大宅

積分: 4193


9#
發表於 07-2-21 10:42 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度


禁止訪問

積分: 16556


10#
發表於 07-2-21 14:09 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2959


11#
發表於 07-2-21 15:03 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

wendykaka 寫道:
我就係吾想直接剷條友咯, 怕有失身份. 而且老人家係 E 院已經 5 小時, 又肚餓又倦, 咪走咯. 我都好想剷到佢阿媽都吾認得架. [quote]
丫頭 寫道:
妳算忍得,如果係我我會直接"請"個位連小姐出來解釋乜野叫搞笑同點樣黐線法.....
[/quote]
[size=large]你EQ好好,我要向你鼓掌.比我真係唔忍得直接走埋去大大聲鬧到佢全部人都聽到,等佢知衰.雖然係失禮咗D.
我家有兩隻大烏龜


大宅

積分: 1438


12#
發表於 07-2-21 19:16 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

我就冇wendykaka咁好品喇. 我都試過上環東x醫院腎科陳x玉姑娘的極品態度, 話說當日接完爸爸出院, 但唔知道佢打左糖尿針未, 於是打電話問返姑娘, 而接電話的就是陳姑娘, 我當時好有禮貌咁問: 姑娘, 請問xxx出院前有否打糖尿針? 佢就回答我, 乜你平時唔知佢幾點打架咩?(態度開始差), 我話佢剛出院, 可能姑娘同佢打左, 我只不過想知道佢打左未啫.佢居然好不耐煩的呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 好似我用左佢好耐時間咁, 我於是問姑娘你咩野態度, 請問你貴姓, 我都未講完佢就CUP左我線, 我即時火都嚟埋, 再打返去, 第2個姑娘聽, 我首先要求知道剛才姑娘個名, 再叫返佢聽, 問佢點解CUP我線, 佢態度依然惡劣, 呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 跟住我用左畢生所知所學的粗口閙佢, 因為我覺得佢對病人家屬都咁差, 佢點可能對D病人好聲氣. 之後我打算COMPLAIN佢, 但佢個亞頭(護士長)打電話比我同佢補飛, 件事才了結.


大宅

積分: 4915


13#
發表於 07-2-21 20:22 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

每個階層都會有d另類人,清泉當中偶然都 會有死魚。
老公,我愛你,我愛你,我愛老公; 我是老婆,我是老婆,我是你老婆。 [img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_223.gif[/img]


大宅

積分: 1432


14#
發表於 07-2-21 22:00 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

睇完呢段野令我聯想起林海峰個show,有段係((勁攪笑,超低能))
可能果位醫護人員睇得多... :mrgreen:


侯爵府

積分: 24212


15#
發表於 07-2-21 22:06 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

herself is crazy
:-D :-D :-D :-D


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 07-2-22 04:19 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

嘩! 乜個姑娘咁乞人憎架! 有冇打針好 緊要架嘛, 快 d 答人咪得咯, 講咁多廢話咪仲浪費時間!! e + 吾駛你做咩!! :tongue: :tongue:
anson~ma 寫道:
我就冇wendykaka咁好品喇. 我都試過上環東x醫院腎科陳x玉姑娘的極品態度, 話說當日接完爸爸出院, 但唔知道佢打左糖尿針未, 於是打電話問返姑娘, 而接電話的就是陳姑娘, 我當時好有禮貌咁問: 姑娘, 請問xxx出院前有否打糖尿針? 佢就回答我, 乜你平時唔知佢幾點打架咩?(態度開始差), 我話佢剛出院, 可能姑娘同佢打左, 我只不過想知道佢打左未啫.佢居然好不耐煩的呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 好似我用左佢好耐時間咁, 我於是問姑娘你咩野態度, 請問你貴姓, 我都未講完佢就CUP左我線, 我即時火都嚟埋, 再打返去, 第2個姑娘聽, 我首先要求知道剛才姑娘個名, 再叫返佢聽, 問佢點解CUP我線, 佢態度依然惡劣, 呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 跟住我用左畢生所知所學的粗口閙佢, 因為我覺得佢對病人家屬都咁差, 佢點可能對D病人好聲氣. 之後我打算COMPLAIN佢, 但佢個亞頭(護士長)打電話比我同佢補飛, 件事才了結.


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 07-2-22 04:24 |只看該作者

Re: 銅鑼灣XX東院醫護人員的態度

嘩!! 乜個姑娘咁乞人憎架!! 有冇打針好緊要架嘛, 快 d 答人咪得咯. 講咁多廢話咪仲浪費時間. e + 吾駛你做咩! :tongue: :tongue:
anson~ma 寫道:
我就冇wendykaka咁好品喇. 我都試過上環東x醫院腎科陳x玉姑娘的極品態度, 話說當日接完爸爸出院, 但唔知道佢打左糖尿針未, 於是打電話問返姑娘, 而接電話的就是陳姑娘, 我當時好有禮貌咁問: 姑娘, 請問xxx出院前有否打糖尿針? 佢就回答我, 乜你平時唔知佢幾點打架咩?(態度開始差), 我話佢剛出院, 可能姑娘同佢打左, 我只不過想知道佢打左未啫.佢居然好不耐煩的呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 好似我用左佢好耐時間咁, 我於是問姑娘你咩野態度, 請問你貴姓, 我都未講完佢就CUP左我線, 我即時火都嚟埋, 再打返去, 第2個姑娘聽, 我首先要求知道剛才姑娘個名, 再叫返佢聽, 問佢點解CUP我線, 佢態度依然惡劣, 呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 跟住我用左畢生所知所學的粗口閙佢, 因為我覺得佢對病人家屬都咁差, 佢點可能對D病人好聲氣. 之後我打算COMPLAIN佢, 但佢個亞頭(護士長)打電話比我同佢補飛, 件事才了結.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo