


有冇打針好 緊要架嘛, 快 d 答人咪得咯, 講咁多廢話咪仲浪費時間!!
e + 吾駛你做咩!! :tongue: :tongue:anson~ma 寫道:
我就冇wendykaka咁好品喇. 我都試過上環東x醫院腎科陳x玉姑娘的極品態度, 話說當日接完爸爸出院, 但唔知道佢打左糖尿針未, 於是打電話問返姑娘, 而接電話的就是陳姑娘, 我當時好有禮貌咁問: 姑娘, 請問xxx出院前有否打糖尿針? 佢就回答我, 乜你平時唔知佢幾點打架咩?(態度開始差), 我話佢剛出院, 可能姑娘同佢打左, 我只不過想知道佢打左未啫.佢居然好不耐煩的呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 好似我用左佢好耐時間咁, 我於是問姑娘你咩野態度, 請問你貴姓, 我都未講完佢就CUP左我線, 我即時火都嚟埋, 再打返去, 第2個姑娘聽, 我首先要求知道剛才姑娘個名, 再叫返佢聽, 問佢點解CUP我線, 佢態度依然惡劣, 呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 跟住我用左畢生所知所學的粗口閙佢, 因為我覺得佢對病人家屬都咁差, 佢點可能對D病人好聲氣. 之後我打算COMPLAIN佢, 但佢個亞頭(護士長)打電話比我同佢補飛, 件事才了結.



有冇打針好緊要架嘛, 快 d 答人咪得咯. 講咁多廢話咪仲浪費時間. e + 吾駛你做咩! :tongue: :tongue:anson~ma 寫道:
我就冇wendykaka咁好品喇. 我都試過上環東x醫院腎科陳x玉姑娘的極品態度, 話說當日接完爸爸出院, 但唔知道佢打左糖尿針未, 於是打電話問返姑娘, 而接電話的就是陳姑娘, 我當時好有禮貌咁問: 姑娘, 請問xxx出院前有否打糖尿針? 佢就回答我, 乜你平時唔知佢幾點打架咩?(態度開始差), 我話佢剛出院, 可能姑娘同佢打左, 我只不過想知道佢打左未啫.佢居然好不耐煩的呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 好似我用左佢好耐時間咁, 我於是問姑娘你咩野態度, 請問你貴姓, 我都未講完佢就CUP左我線, 我即時火都嚟埋, 再打返去, 第2個姑娘聽, 我首先要求知道剛才姑娘個名, 再叫返佢聽, 問佢點解CUP我線, 佢態度依然惡劣, 呼喝我(講啦, 講呀), 我好忙架, 跟住我用左畢生所知所學的粗口閙佢, 因為我覺得佢對病人家屬都咁差, 佢點可能對D病人好聲氣. 之後我打算COMPLAIN佢, 但佢個亞頭(護士長)打電話比我同佢補飛, 件事才了結.


