跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1920


1#
發表於 13-10-25 01:05 |只看該作者
同阿女報左三間~三間都有得in~依家有間就後備…今日in左最中意個間!!!阿囡個面試都做得好好~又答老師問題!又係要等…通知!!!!!唔通我地細b,就要比大b入左學校先?! 自問阿囡又應對到~都唔知啲學校收生原則係咩?!?


男爵府

積分: 7702

環保接龍勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-10-25 14:07 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲

你in k定n吖?
我都試過吖,之前in n時,個老師同校長都話無問題,遲d會收到信通知註冊,但最後都係後備,之後我打去問,佢話因太多人報,如果開學後仲有位,先再通知我喎。
但到k就好好多,而家暫時in咗4間,3間都收am,另一間仲未收到信。


大宅

積分: 1920


3#
發表於 13-10-25 15:48 |只看該作者

引用:你in+k定n吖?我都試過吖,之前in+n時,個

原帖由 陳皮梅. 於 13-10-25 發表
你in k定n吖?
我都試過吖,之前in n時,個老師同校長都話無問題,遲d會收到信通知註冊,但最後都係後備, ...
我in k arrr!!!我三間都係揀上午!!!都唔知佢地咩標準?!阿囡都識答老師問題…係咪真係大細b~真係咁大分別?! 琴晚搞到我訓唔著


男爵府

積分: 7702

環保接龍勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-10-26 00:37 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲

或者你報多幾間做後備先



大宅

積分: 1920


5#
發表於 13-10-26 12:03 |只看該作者

引用:或者你報多幾間做後備先

原帖由 陳皮梅. 於 13-10-26 發表
或者你報多幾間做後備先
唔報啦!如果真係咁唔好采~~出年讀囉!!!


大宅

積分: 4007


6#
發表於 13-10-28 23:18 |只看該作者
2011真係好惡劣
雙非未截龍
又唔似得龍年效應咁所以有晒準備
出世爭床位
依家又爭學位
我都考慮緊無幼稚園收就俾佢出年先讀


大宅

積分: 3641


7#
發表於 13-10-29 00:01 |只看該作者

回覆:wingwong1102 的帖子

好在老婆大人五個月送佐佢入育嬰院
下星期有位可以直上N班


子爵府

積分: 10577


8#
發表於 13-10-29 14:19 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲

其實我好想知佢地收生標準,有d又話睇父母職業,住址,父母面試當日表現。。。。


公爵府

積分: 29789


9#
發表於 13-10-29 14:56 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲?!

我覺得同大細冇關。我報屋邨學校已經收左喇。




公爵府

積分: 29789


10#
發表於 13-10-29 14:57 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲?!

我覺得同大細冇關。我報屋邨學校已經收左喇。




公爵府

積分: 29789


11#
發表於 13-10-29 15:01 |只看該作者

引用:其實我好想知佢地收生標準,有d又話睇父母

原帖由 Jessiest 於 13-10-29 發表
其實我好想知佢地收生標準,有d又話睇父母職業,住址,父母面試當日表現。。。。

...
名幼咪睇職業lor怕你冇錢交學費....我成日都覺得考小朋友只係做樣




大宅

積分: 4007


12#
發表於 13-11-7 22:43 |只看該作者
我個女都有間屋邨學校收左了, 面試老師居然問我阿女係咪足月出世, 開刀定順產, 真莫名其妙


複式洋房

積分: 296


13#
發表於 13-11-8 08:00 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲

我個仔報了三間,一間後備生,一間只收下午班(要先到先得)因此未知怎樣。而第三間未in,但相信幾難,我個仔未識講野,學校問佢叫乜名,又考佢在卡上的是什麼,救命呀!佢未識講野,點樣答你!


大宅

積分: 3495


14#
發表於 13-11-8 08:28 |只看該作者

回覆:唔通我地係細b,就蝕啲

我仔in了3間幼稚園,2間唔收, 阿仔又係講得好小, interview唔出聲, 唉!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo