想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1208


1#
發表於 07-4-10 19:18 |只看該作者

URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

請問如服用排卵藥,要幾時行房?謝謝!


大宅

積分: 1208


2#
發表於 07-4-10 19:34 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

我是幫人問的,她M第3日開始服藥,今天第5天最後一粒藥,應幾時開始造人?謝謝!


大宅

積分: 4386


3#
發表於 07-4-10 19:59 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

你個friend一個cycle幾多日呀

芍琳 寫道:
我是幫人問的,她M第3日開始服藥,今天第5天最後一粒藥,應幾時開始造人?謝謝!


別墅

積分: 698


4#
發表於 07-4-10 20:13 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

我CYCLE係31-32日我都係day3食食5日醫生叫我day14dodo

大家一齊努力唔好灰心 yccv239


大宅

積分: 1208


5#
發表於 07-4-10 21:27 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

cwclsh 寫道:
你個friend一個cycle幾多日呀

[quote]
芍琳 寫道:
我是幫人問的,她M第3日開始服藥,今天第5天最後一粒藥,應幾時開始造人?謝謝!
[/quote]

佢的情況有D特別:佢剛停服避孕藥,原本第2日應有M到,點知等左成個月先有返M,醫生話佢可能服藥太長時間,可能無排卵,開左一次藥俾佢。佢第一次食咋。


大宅

積分: 4386


6#
發表於 07-4-10 21:45 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

hello芍琳,

有食排卵藥唔代表一定會排卵,排卵藥一般在day3左右開如食.如果你想知幾時會排卵,你要問清楚你個friend平時一個cycle有幾多日.一般係下次來經前12-16日!


大宅

積分: 1208


7#
發表於 07-4-10 22:01 |只看該作者

Re: URGENT!! 關於排卵藥,THANKS!

Many Thanks!! & 恭喜你剛懷孕!小心身體!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo