1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1186


1#
發表於 14-1-14 08:37 |只看該作者
大仔2歲半,基本上我食咩佢食咩,雖然通常就佢食蒸餸同營養高啲既食物(豆腐,三文魚etc) 但我都會落調味料,eg. 肉會用油糖豉油醃,肉醬意粉會用茄汁+2-3匙糖。我想問我係咪落得太多?應該減啲嗎?有人話我唔應該落,但我同佢一齊食飯,餐餐無味好難頂




大宅

積分: 4560


20#
發表於 14-1-17 18:56 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

豉油,糖,豆粉,麻油都有落,但少少!蠔油同茄汁就好少食


大宅

積分: 2688


19#
發表於 14-1-17 08:36 |只看該作者

回覆:yui_michelle 的帖子

有好多專家也說三歲以下最好不要吃有調味的食物,但我在阿女一歲後已做不到了,間唔中會比些街野佢食,自己在家煮飯就魚只放薑,菜用豪油煮,肉就加糖加是油,所有餸都是蒸


子爵府

積分: 14749


18#
發表於 14-1-16 22:34 |只看該作者

引用:Quote:misstriangle+發表於+14-1-14+23:12+

原帖由 kaman710 於 14-01-16 發表
個問題係小朋友的肝腎發展未成熟, 你比"重口味"GE野, 只會對佢肝腎造成負擔, 影響深遠.

我仔而家都係兩歲 ...
同意,好似我地一星期帶bb出街食兩日,平時響屋企食清淡d好



禁止訪問

積分: 9532

我的育兒心得勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 14-1-16 20:05 |只看該作者

引用:Quote:misstriangle+發表於+14-1-14+23:12+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2656


16#
發表於 14-1-16 15:51 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5955


15#
發表於 14-1-16 14:43 |只看該作者
misstriangle 發表於 14-1-14 23:12
唔明有咩問題,我仔開始食固體我已經有落少少鹽,唔落咩都冇味你食唔食呀?只要少油鹽糖就ok啦。

...

個問題係小朋友的肝腎發展未成熟, 你比"重口味"GE野, 只會對佢肝腎造成負擔, 影響深遠.

我仔而家都係兩歲半, 正餐主要都係冇落調味. 都係靠魚/肉/菜的鮮味帶出. 佢都肯食, 冇問題.

當然, 兩歲半都可以落調味, 最重要係啖口味為主, 唔好咁濃味就OK!


大宅

積分: 3647


14#
發表於 14-1-15 16:49 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

可以了,基本上一歲之後我都落


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 14-1-15 16:14 |只看該作者
儘量清淡D,我個人都鐘意清淡。


子爵府

積分: 14819


12#
發表於 14-1-15 08:02 |只看該作者

回覆:yui_michelle 的帖子

油鹽糖落少少就夠,多用天然調味料,少用茄汁 蠔油那些。


禁止訪問

積分: 9532

我的育兒心得勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


11#
發表於 14-1-14 23:12 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94880


10#
發表於 14-1-14 22:29 |只看該作者
其實1歲後都可以落少少調味,最緊要系唔好俾濃味嘢BB食


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 14-1-14 20:32 |只看該作者
清淡d就冇問題喇


公爵府

積分: 27735


8#
發表於 14-1-14 18:09 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

盡量唔好落多,啖小小應該都okay既


水晶宮

積分: 59284


7#
發表於 14-1-14 16:41 |只看該作者
如果味道唔重應該冇問題~~
當然食得清淡啲更好~~


公爵府

積分: 26598

2025勳章蛇年勳章 叻叻勳章


6#
發表於 14-1-14 16:11 |只看該作者
盡量少會好D..


子爵府

積分: 13753


5#
發表於 14-1-14 16:05 |只看該作者
唔落太多都OK啦,有時食大人餸都一樣系有落嘅~~


男爵府

積分: 5626

2018復活節勳章 陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-1-14 10:54 |只看該作者

回覆:2歲半bb, 食飯落調味料嗎?

淡d都可以


珍珠宮

積分: 39162

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


3#
發表於 14-1-14 10:31 |只看該作者
少少都ok


侯爵府

積分: 24750

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 14-1-14 10:10 |只看該作者
你自己試下唔係太濃就可以

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo