懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1202


1#
發表於 14-6-11 22:03 |只看該作者
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?


男爵府

積分: 6326


31#
發表於 14-6-13 10:55 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我今日都煲冬瓜湯飲加左紅早去核!


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 14-6-13 10:18 |只看該作者
我差唔多一個星期飲幾次各瓜湯同菜湯.....我99勁LIKE煲哩D湯....但SO FAR我飲完又冇乜野喎.
.........................................


子爵府

積分: 13753


29#
發表於 14-6-13 10:15 |只看該作者
飲佐就算啦,以後飲食方面注意D就OK啦~~


男爵府

積分: 5999


28#
發表於 14-6-12 19:03 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我有食,均衡飲食係最重要。我白蘿蔔,通菜,西瓜等都有食。
當然,如果你食左個心唔安樂就唔好食喇,孕婦既心情都好重要


別墅

積分: 518


27#
發表於 14-6-12 18:57 |只看該作者

引用:回覆 emily1209 的帖子下,我今日仲飲左碗

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
好似話加薑是 Ok 的


水晶宮

積分: 64108


26#
發表於 14-6-12 17:45 |只看該作者

引用:回覆+emily1209+的帖子下,我今日仲飲左碗

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
我老爺奶奶又係成日話食少少冇問題,但我覺得身體係自己嘅,bb喺我肚入面,我為佢戒口係應該嘅,所以雖然有啲野佢地話食得飲得,但過唔到自己嗰關就唔會食




翡翠宮

積分: 94880


25#
發表於 14-6-12 17:41 |只看該作者
最好就唔好飲,但係你飲佐少少唔好咁擔心,以後唔好飲喇


複式洋房

積分: 478


24#
發表於 14-6-12 17:16 |只看該作者
最好唔好飲,中醫話瓜果都寒。小心D好


男爵府

積分: 9301


23#
發表於 14-6-12 16:32 |只看該作者
taehee 發表於 14-6-11 22:03
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
好似話好涼, 我有左到而家從未食過...


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


22#
發表於 14-6-12 15:08 |只看該作者
飲一碗唔怕,應該冇事,唔好擔心。我果陣都冇留意唔可以食,99煮乜,我就食乜。


男爵府

積分: 5463


21#
發表於 14-6-12 13:00 |只看該作者

引用:未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?

原帖由 taehee 於 14-06-11 發表
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
以節瓜/翠玉瓜取代吧


大宅

積分: 1202


20#
發表於 14-6-12 12:01 |只看該作者
我昨晚飲左3碗,我應該係熱底,但為安全起見,都係唔飲ru


別墅

積分: 725


19#
發表於 14-6-12 09:39 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我20w,99都煲俾我,佢話連薑煲ok喎我有照飲,不过咁耐只飲一次


大宅

積分: 4792

2024年龍年勳章


18#
發表於 14-6-12 08:09 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我本身熱底, 就可以飲, 要睇返個人體質!




大宅

積分: 2163


17#
發表於 14-6-12 07:05 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我一直都有食有飲而且好多次




男爵府

積分: 6308


16#
發表於 14-6-12 07:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+D-chan+於+14-06-11+發表一碗

原帖由 beebee2008 於 14-06-12 發表
我都認同要看自己體質,我自己寒底,我老公屋企人係熱底,我返去食飯99都煲豆腐湯,木瓜湯,冬瓜湯,佢地話 ...
我都啱啱12w,有時候一d涼野都唔食,覺得自己好熱氣,我而家一個星期都飲一到二次蜜糖水的。幫手清清熱氣!
見紅就唔好飲了,小心身體!




男爵府

積分: 6308


15#
發表於 14-6-12 07:00 |只看該作者

引用:回覆+D-chan+的帖子希望無事

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 D-chan 的帖子

希望無事
我都啱啱12w,有時候一d涼野都唔食,覺得自己好熱氣,我而家一個星期都飲一到二次蜜糖水的。幫手清清熱氣!




男爵府

積分: 6326


14#
發表於 14-6-12 06:20 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我中e話可以,但要落姜


別墅

積分: 902


13#
發表於 14-6-12 06:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表回

原帖由 D-chan 於 14-06-11 發表
一碗半碗無怕,無流血無肚痛就不要擔心!
我都認同要看自己體質,我自己寒底,我老公屋企人係熱底,我返去食飯99都煲豆腐湯,木瓜湯,冬瓜湯,佢地話唔涼,我都好少飲。前天回去煲了涼瓜黃豆湯,飲咗一碗,點知第二朝見紅了。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo