親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 31685


1#
發表於 14-6-28 13:15 |只看該作者
希望jm們教路! thanka

點評

external  榴槤街  發表於 14-6-28 13:34


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 14-7-15 14:06 |只看該作者
mercurycc 發表於 14-7-15 10:56
榴蓮街有架,好多檔好多款。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


52#
發表於 14-7-15 10:56 |只看該作者

引用:Quote:MissMaMa 發表於 14-7-14 12:50 大馬

原帖由 OTTO1092 於 14-07-15 發表
新加坡有無咁多款食
同埋賣榴槤會唔會有牌寫榴槤名架
檔蓮街有架,好多檔好多款。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 14-7-15 10:56 |只看該作者

引用:Quote:PINK2007 發表於 14-7-14 00:56 請問

原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表
大馬的榴槤會編號碼,D13, D24等等,係唔同品種。D24味道較淡,D13味道較濃較甜,貓山王味道最濃最甜,帶苦 ...
我係KL 食左好多款,又平過新加坡,名多到唔記得咁多呀!



寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 14-7-15 10:48 |只看該作者

引用:Quote:OTTO1092 發表於 14-7-15 01:16 新加

原帖由 MissMaMa 於 14-07-15 發表
去geylang會比較多款式,但未必全部都有得食,有寫名架,如geylang食榴槤要格價。 ...
佢地一見遊客即介紹貴野,望下轉身佢地即減價。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 14-7-15 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MissMaMa 於 14-07-15 發表去

本帖最後由 mercurycc 於 14-7-15 10:58 編輯
原帖由 OTTO1092 於 14-07-15 發表
geylang近邊到架?

我地去Kallang 站附近榴蓮街食,比牛車水平d,貓山王$10-30/Kg 好多種類。


男爵府

積分: 5751


48#
發表於 14-7-15 09:34 |只看該作者

引用:Quote:OTTO1092 發表於 14-7-15 01:16 新加

原帖由 MissMaMa 於 14-07-15 發表
去geylang會比較多款式,但未必全部都有得食,有寫名架,如geylang食榴槤要格價。 ...
geylang近邊到架?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 14-7-15 06:44 |只看該作者
OTTO1092 發表於 14-7-15 01:16
新加坡有無咁多款食
同埋賣榴槤會唔會有牌寫榴槤名架
去geylang會比較多款式,但未必全部都有得食,有寫名架,如geylang食榴槤要格價。


男爵府

積分: 5751


46#
發表於 14-7-15 01:16 |只看該作者
MissMaMa 發表於 14-7-14 12:50
大馬的榴槤會編號碼,D13, D24等等,係唔同品種。D24味道較淡,D13味道較濃較甜,貓山王味道最濃最甜,帶苦 ...
新加坡有無咁多款食
同埋賣榴槤會唔會有牌寫榴槤名架


子爵府

積分: 14151


45#
發表於 14-7-14 15:13 |只看該作者

引用:Quote:PINK2007 發表於 14-7-14 00:56 請問

原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表
大馬榴槤真係好多品種,仲有D15,紅肉仔,紅蝦,葫蘆。。。
thanks


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 14-7-14 13:02 |只看該作者
PINK2007 發表於 14-7-14 00:56
請問大安家有聽過D13榴槤?因我買時個牌寫住D13!
大馬榴槤真係好多品種,仲有D15,紅肉仔,紅蝦,葫蘆。。。


複式洋房

積分: 120


43#
發表於 14-7-14 12:59 |只看該作者

回覆:星架坡边道食榴槤好?

想問下係味唔可以帶入酒店架?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 14-7-14 12:50 |只看該作者
PINK2007 發表於 14-7-14 00:56
請問大安家有聽過D13榴槤?因我買時個牌寫住D13!
大馬的榴槤會編號碼,D13, D24等等,係唔同品種。D24味道較淡,D13味道較濃較甜,貓山王味道最濃最甜,帶苦味,苦味退卻之後,口中有一种甘甜味。
如果你試呢幾種,就要由淡到濃,先試D24, 再試D13,最後才是貓山王。





男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


41#
發表於 14-7-14 12:37 |只看該作者

引用:Quote:kmpurin 發表於 14-7-12 02:35 我今

原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表
本帖最後由 MissMaMa 於 14-7-14 10:03 編輯
其實我去到見到有就食,無格價,都覺得貴,但想試下,無時間去其他地方食啦,係平過貓山王,味道都唔錯


洋房

積分: 51


40#
發表於 14-7-14 11:08 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子



水晶宮

積分: 73395


39#
發表於 14-7-14 10:38 |只看該作者
本帖最後由 0120 於 14-7-14 10:39 編輯

搭地鐵去無吉士站落, 出去有條街好多野食,
果度好多榴槤種類,我6月尾去食左好多個"猫山王"


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 14-7-14 10:06 |只看該作者
kmpurin 發表於 14-7-14 09:52
我食個盒叫蘇丹王
另外,如果開了pack好一盒盒的榴槤,價錢會仲平,印象中一盒有幾條的貓山王只係十幾蚊一盒


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 14-7-14 10:00 |只看該作者
kmpurin 發表於 14-7-14 09:52
我食個盒叫蘇丹王
蘇丹王價錢平好多,大約只係貓山王一半價錢。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 14-7-14 09:57 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 14-7-14 10:03 編輯
kmpurin 發表於 14-7-12 02:35
我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條

...

你喺牛車水邊度食?我上次食,係原個貓山王,sg$20每kg,我吃一個細的2kg,佢收我sg$38






男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


35#
發表於 14-7-14 09:52 |只看該作者

引用:我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$

原帖由 kmpurin 於 14-07-12 發表
我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條

...
我食個盒叫蘇丹王


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo