親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 31685


1#
發表於 14-6-28 13:15 |只看該作者
希望jm們教路! thanka

點評

external  榴槤街  發表於 14-6-28 13:34


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 14-6-28 14:02 |只看該作者
catcatcat549 發表於 14-6-28 13:15
希望jm們教路! thanka
我一次在geylang食,一次在牛車水食。Geylang係榴槤街,好多檔口,但價錢普遍貴。
牛車水平靚正,又方便。

貓山王~





點評

catcatcat549  Many thanks!   發表於 14-6-28 21:56


男爵府

積分: 9254


3#
發表於 14-6-28 14:30 |只看該作者

引用:Quote:catcatcat549 發表於 14-6-28 13:15

原帖由 MissMaMa 於 14-06-28 發表
我一次在geylang食,一次在牛車水食。Geylang係榴槤街,好多檔口,但價錢普遍貴。
牛車水平靚正,又方便。
...
牛車水邊度?


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 14-6-28 16:42 |只看該作者

引用:Quote:catcatcat549 發表於 14-6-28 13:15

原帖由 MissMaMa 於 14-06-28 發表
我一次在geylang食,一次在牛車水食。Geylang係榴槤街,好多檔口,但價錢普遍貴。
牛車水平靚正,又方便。
...
呢個大約幾錢呀?



男爵府

積分: 9236

虎到金來勳章


5#
發表於 14-6-28 17:51 |只看該作者
本帖最後由 external 於 14-6-28 17:53 編輯

我在VIVO CITY 超市買, S38. 買一盒送兩盒, 一次過吃3種味, D24, 猫山王,牛油王 喜歡吃濕個種, 一定要吃牛油王, 好似食雪糕咁CREAMY

另外BUGIS 都有得買, 但就貴D

點評

catcatcat549  Many thanks   發表於 14-6-28 21:57


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 14-6-28 22:01 |只看該作者
mercurycc 發表於 14-6-28 16:42
呢個大約幾錢呀?
呢個sg$38,每kg價錢sg$20

點評

mercurycc  thx  發表於 14-6-29 11:45


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 14-6-28 22:03 |只看該作者
happyvv 發表於 14-6-28 14:30
牛車水邊度?
在牛車水大廈旁邊


珍珠宮

積分: 31685


8#
發表於 14-6-28 22:45 |只看該作者

引用:我在VIVO CITY 超市買, S38. 買一盒送兩盒,

原帖由 external 於 14-06-28 發表
本帖最後由 external 於 14-6-28 17:53 編輯

我在VIVO CITY 超市買, S38. 買一盒送兩盒, 一次過吃3種味, ...
如果在 vivo city 買,你响边道解决佢地?

點評

external  我偷雞帶回了酒店雪凍才吃. 夜晚先有特價架.  發表於 14-6-29 00:15


禁止訪問

積分: 8646


9#
發表於 14-6-28 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 external 於 14-06-28 發表本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


10#
發表於 14-6-28 23:36 |只看該作者
beryl88318 發表於 14-6-28 23:12
我係vivo city超市買過貓山王,s10盒,可能唔識揀,唔好味有點苦
我地臨返酒店先買,響聖陶沙島個 ...
我都試過買超市pack好左的榴槤,但味道麻麻,所以自此之後都只會買原隻榴槤食。Btw,貓山王本身係有少少苦味的。


洋房

積分: 468


11#
發表於 14-7-9 19:39 |只看該作者

引用:Quote:catcatcat549 發表於 14-6-28 13:15

原帖由 MissMaMa 於 14-06-28 發表
我一次在geylang食,一次在牛車水食。Geylang係榴槤街,好多檔口,但價錢普遍貴。
牛車水平靚正,又方便。
...
牛車水果邊知唔知收開及收時間,有幾多間鋪?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 14-7-9 19:44 |只看該作者
Bennyleung88888 發表於 14-7-9 19:39
牛車水果邊知唔知收開及收時間,有幾多間鋪?
唔知營業時間,附近好似得佢一間,或者可能有其他,但我當日好趕時間,冇周圍行。


洋房

積分: 468


13#
發表於 14-7-9 21:10 |只看該作者

引用:Quote:Bennyleung88888+發表於+14-7-9+19:3

原帖由 MissMaMa 於 14-07-09 發表
唔知營業時間,附近好似得佢一間,或者可能有其他,但我當日好趕時間,冇周圍行。 ...
是否晚上去?




水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 14-7-9 22:50 |只看該作者
Bennyleung88888 發表於 14-7-9 21:10
是否晚上去?

下午去


大宅

積分: 1301


15#
發表於 14-7-9 23:07 |只看該作者

回覆:星架坡边道食榴槤好?

我最後一日在牛車水買,叫佢幫我pack好放入寄艙行李,返到屋企先慢慢嘆


大宅

積分: 1764


16#
發表於 14-7-9 23:19 |只看該作者

引用:我最後一日在牛車水買,叫佢幫我pack好放入

原帖由 bochai 於 14-07-09 發表
我最後一日在牛車水買,叫佢幫我pack好放入寄艙行李,返到屋企先慢慢嘆

...
正!


洋房

積分: 468


17#
發表於 14-7-10 18:55 |只看該作者

引用:Quote:Bennyleung88888 發表於 14-7-9 21:1

原帖由 MissMaMa 於 14-07-09 發表
下午去
我諗緊点樣在條街食


洋房

積分: 468


18#
發表於 14-7-10 19:07 |只看該作者

引用:我最後一日在牛車水買,叫佢幫我pack好放入

原帖由 bochai 於 14-07-09 發表
我最後一日在牛車水買,叫佢幫我pack好放入寄艙行李,返到屋企先慢慢嘆

...
用盒裝住pack ?


男爵府

積分: 6582


19#
發表於 14-7-10 19:34 |只看該作者
我跟遊書搭MRT~EW9站A出口,行過對面有間專賣榴槤,水果。

食咗皇中皇,同貓山王, 皇中皇真係超正,會齒頰留香。

皇中皇s18/ 1kg, 貓山王 s12/kg

我地買咗2個皇中皇,1個貓山王 共s75

佢可以用盒幫我地裝好,再包保鮮紙,再包真空袋加果皮,再包保鮮紙。

放行李寄倉返嚟都無味,無問題


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 14-7-10 19:51 |只看該作者
Bennyleung88888 發表於 14-7-10 18:55
我諗緊点樣在條街食
有枱的, 坐在舖頭慢慢食.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo