懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2252


1#
發表於 14-7-14 19:23 |只看該作者
你地呢?一齊分享下


子爵府

積分: 12205

畀面勳章


33#
發表於 14-7-17 13:19 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

有時家人都比唔少壓力,但其實我仔女都鍾意


男爵府

積分: 9655


32#
發表於 14-7-17 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 茶走 於 14-07-16 發表當然係

原帖由 blythe0824 於 14-07-17 發表
叫佢食c啦,99真係好討厭,又唔係佢生,卻多多說話。

我家姐生2個女,不知幾可愛,佢99又係食左c,叫姐夫 ...
成日話,每次見到都係咁講,又話人地好多一仔一女
跟住又話呀邊個邊個生左個男孫


大宅

積分: 4076


31#
發表於 14-7-17 09:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 blythe0824 於 14-07-15 發表

原帖由 茶走 於 14-07-16 發表
當然係至高無上既99啦
叫佢食c啦,99真係好討厭,又唔係佢生,卻多多說話。

我家姐生2個女,不知幾可愛,佢99又係食左c,叫姐夫離婚,佢話我家姐只識生女,令佢地絕后

點評

KKit2014cl  生囝生囡,其實係關孩子爸爸事  發表於 14-7-17 12:25


男爵府

積分: 7888


30#
發表於 14-7-17 08:56 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我想問下有冇人兩年抱兩係一仔一女?身邊d朋友全部都兩個女兩個仔


大宅

積分: 2997


29#
發表於 14-7-16 20:57 |只看該作者

回覆:茶走 的帖子

我都係,有同感


男爵府

積分: 8598

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 14-7-16 20:49 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我第一胎囡,呢胎都係囡,夠晒數啦!努力湊好教好2個囡!


男爵府

積分: 9655


27#
發表於 14-7-16 10:10 |只看該作者

引用:Quote:茶走 發表於 14-7-15 17:36 但人地話

原帖由 meian 於 14-07-15 發表
叫佢上網做下research先出聲, 唔上網既叫佢問下醫生

jm, good luck, 祝你一切順利, 希望你呢胎是仔仔:yum ...
人地叻,三胎都係仔
又話我唔食慈姑


珍珠宮

積分: 39171

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


26#
發表於 14-7-16 10:09 |只看該作者
我得一個.......... 你地真幸福


男爵府

積分: 9655


25#
發表於 14-7-16 10:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 茶走 於 14-07-15 發表我都係

原帖由 blythe0824 於 14-07-15 發表
咁恐佈?邊個比說話你聽?99定c6?
當然係至高無上既99啦


伯爵府

積分: 19835

畀面勳章


24#
發表於 14-7-15 20:23 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

第一胎仔,今胎女


大宅

積分: 4076


23#
發表於 14-7-15 18:15 |只看該作者

引用:我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,

原帖由 茶走 於 14-07-15 發表
我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,一日未死都有說話聽
咁恐佈?邊個比說話你聽?99定c6?


珍珠宮

積分: 36823


22#
發表於 14-7-15 17:41 |只看該作者

引用:你地呢?一齊分享下

原帖由 kkbchu 於 14-07-14 發表
你地呢?一齊分享下
第一胎係仔,第二胎佗緊都係仔(身邊個個都想佢係女,除咗我和老公之外)!




男爵府

積分: 8578

BK Milk勳章


21#
發表於 14-7-15 17:39 |只看該作者
茶走 發表於 14-7-15 17:36
但人地話係我問題囉

叫佢上網做下research先出聲, 唔上網既叫佢問下醫生

jm, good luck, 祝你一切順利, 希望你呢胎是仔仔


男爵府

積分: 9655


20#
發表於 14-7-15 17:36 |只看該作者

引用:Quote:茶走 發表於 14-7-15 14:13 我都係有

原帖由 meian 於 14-07-15 發表
邊個比說話你聽你就話比佢知你都冇計, 呢d野老公決定唔到我控制 (用超奈語氣with少串態度)
但人地話係我問題囉


男爵府

積分: 8578

BK Milk勳章


19#
發表於 14-7-15 17:31 |只看該作者
茶走 發表於 14-7-15 14:13
我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,一日未死都有說話聽

邊個比說話你聽你就話比佢知你都冇計, 呢d野老公決定唔到我控制 (用超奈語氣with少串態度)



大宅

積分: 3334


18#
發表於 14-7-15 15:00 |只看該作者
moskuma 發表於 14-7-14 19:45
第一胎,多數係公主

呢期個個FDS 生第一胎都係生囡~
唔知第二胎會唔會係囝呢~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 14-7-15 14:24 |只看該作者
兩姐妹可以扮靚靚,相親相愛。


男爵府

積分: 9655


16#
發表於 14-7-15 14:13 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,一日未死都有說話聽


伯爵府

積分: 17948


15#
發表於 14-7-14 23:53 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我係第4胎。啱啱照左話9成係仔尼。我有2仔1女。生埋尼個啱啱好一枱麻雀。

點評

lolo509  勁!  發表於 14-7-17 08:09
Laimeilai  勁~  發表於 14-7-15 19:01

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo