懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2252


1#
發表於 14-7-14 19:23 |只看該作者
你地呢?一齊分享下


大宅

積分: 4076


2#
發表於 14-7-14 19:41 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

囡囡呀
我自己有個仔,但超鍾意女,因為家姐都係二個女,超sweet,兩姊妹雖然仲細,但相親相愛


大宅

積分: 3316


3#
發表於 14-7-14 19:45 |只看該作者

引用:你地呢?一齊分享下

原帖由 kkbchu 於 14-07-14 發表
你地呢?一齊分享下
第一胎,多數係公主




別墅

積分: 930


4#
發表於 14-7-14 19:53 |只看該作者

回覆:kkbchu 的帖子

上星期照到係仔,一仔一囡





水晶宮

積分: 64108


5#
發表於 14-7-14 20:37 |只看該作者

引用:你地呢?一齊分享下

原帖由 kkbchu 於 14-07-14 發表
你地呢?一齊分享下
我一仔一女,一個好字




翡翠宮

積分: 94880


6#
發表於 14-7-14 21:12 |只看該作者
有一個女女啊,如果生多個都想係女女,咁以後一齊都可以扮靚


大宅

積分: 2530


7#
發表於 14-7-14 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kkbchu 於 14-07-14 發表你地

原帖由 cherrieloy 於 14-07-14 發表
我一仔一女,一個好字
好羨慕一仔一女吖!!!
我有個大仔,宜家陀緊大機會都係仔。


公爵府

積分: 27735


8#
發表於 14-7-14 21:39 |只看該作者

引用:你地呢?一齊分享下

原帖由 kkbchu 於 14-07-14 發表
你地呢?一齊分享下
之前睇過下有姊妹分享,英國有嗰調查一個屋企有兩個女係最幸福既家庭

點評

mankei416  想睇  發表於 14-7-28 09:26


大宅

積分: 4843


9#
發表於 14-7-14 21:42 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我未結婚,但好羨慕可以有一仔一女
又可以幫女扮靚,又可以幫仔扮有型




別墅

積分: 646


10#
發表於 14-7-14 21:44 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

年代唔同左,而家多數個個都係想要囡!


大宅

積分: 1417


11#
發表於 14-7-14 21:48 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我第二胎未知仔定囡,第一胎係囡囡,所以希望呢胎會係仔仔


伯爵府

積分: 17755


12#
發表於 14-7-14 21:50 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我同你一樣,2胎都係女女,大女同老公都超開心


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


13#
發表於 14-7-14 21:56 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

第一胎係女女,今胎照到係仔仔,最開心係我老公,因為個女好黐我佢唔抵得,第時有個仔黐下佢。

生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 14-7-14 22:14 |只看該作者
哈哈,相隔幾年架


伯爵府

積分: 17948


15#
發表於 14-7-14 23:53 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我係第4胎。啱啱照左話9成係仔尼。我有2仔1女。生埋尼個啱啱好一枱麻雀。

點評

lolo509  勁!  發表於 14-7-17 08:09
Laimeilai  勁~  發表於 14-7-15 19:01


男爵府

積分: 9655


16#
發表於 14-7-15 14:13 |只看該作者

回覆:剛照左第二胎係囡囡,組成一對姊妹花

我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,一日未死都有說話聽


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 14-7-15 14:24 |只看該作者
兩姐妹可以扮靚靚,相親相愛。


大宅

積分: 3334


18#
發表於 14-7-15 15:00 |只看該作者
moskuma 發表於 14-7-14 19:45
第一胎,多數係公主

呢期個個FDS 生第一胎都係生囡~
唔知第二胎會唔會係囝呢~


男爵府

積分: 8578

BK Milk勳章


19#
發表於 14-7-15 17:31 |只看該作者
茶走 發表於 14-7-15 14:13
我都係有兩囡,希望呢胎係仔仔,如果唔係,一日未死都有說話聽

邊個比說話你聽你就話比佢知你都冇計, 呢d野老公決定唔到我控制 (用超奈語氣with少串態度)



男爵府

積分: 9655


20#
發表於 14-7-15 17:36 |只看該作者

引用:Quote:茶走 發表於 14-7-15 14:13 我都係有

原帖由 meian 於 14-07-15 發表
邊個比說話你聽你就話比佢知你都冇計, 呢d野老公決定唔到我控制 (用超奈語氣with少串態度)
但人地話係我問題囉


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo