想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9170


1#
發表於 14-8-4 02:04 |只看該作者
條PK竟然趁我爬左上床時去咗廁所打飛機,D子孫益廁所同廁紙都唔益我我都覺得佢奇怪架喇,入咗廁所咁耐都唔閂門,唔係開大開細(因為冇聲)但又唔係刷牙洗面喎,搞咗好耐先出黎,仲要換埋新廁紙。。。呢個月嘅排卵期好亂,正常應該Day15-16左右排卵,但到今日已Day19用紅D都冇深粗,前日同佢行埋完(又係我做主動先有得食)冇諗過佢今日會有需要,所以我唔敢搞佢。。。點知佢呢鑊打咗,我肯定又要食一星期齋,唉點解佢要咁?有現成嘅真人佢唔揀,反而揀五姑娘,行埋真係好嘥佢時間?佢寧願靠自己都唔搞我,唔通真係打飛機好feel過DoDo再咁落去,唔通真係要借精先有得生




男爵府

積分: 9170


55#
發表於 14-8-6 00:35 |只看該作者

引用:可能怕你攰,咁密唔想要啫咪嬲 +

原帖由 wewewetbb 於 14-08-06 發表
可能怕你攰,咁密唔想要啫咪嬲
佢邊會諗我吖




大宅

積分: 1088


54#
發表於 14-8-6 00:34 |只看該作者

回覆:Jobian 的帖子

可能怕你攰,咁密唔想要啫咪嬲




男爵府

積分: 9170


53#
發表於 14-8-6 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-05+發表我好

原帖由 牛奶妹頭 於 14-08-05 發表
真係
當然



點評

牛奶妹頭    發表於 14-8-6 09:14


子爵府

積分: 14951

畀面勳章


52#
發表於 14-8-5 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 牛奶妹頭 於 14-08-05 發表咁

原帖由 Jobian 於 14-08-05 發表
我好冷靜呀
真係


男爵府

積分: 9170


51#
發表於 14-8-5 19:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-04+發表我唔

原帖由 牛奶妹頭 於 14-08-05 發表
咁又係好火既!不過你要冷靜下!
我好冷靜呀




男爵府

積分: 9170


50#
發表於 14-8-5 19:32 |只看該作者

引用:唔好誇獎我....+我個CASE係不幸的事....+..

原帖由 VeryB 於 14-08-05 發表
唔好誇獎我.... 我個CASE係不幸的事.... .. 我都寧願做小女人, 咩都唔知等老公養日日去街市同人講價 ... .. ...
冇理由搵一個女飲茶,笑死我咁如果有好多人個case似你但只係生咗一個咁點算如果係咁其實你即係同老公已經冇感情,借佢打種生多個




子爵府

積分: 14951

畀面勳章


49#
發表於 14-8-5 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Muromee 於 14-08-04 發表你

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
我唔知,但我覺得佢呢個舉動好唔尊重我咁同佢寧願岀去叫雞都唔搞老婆有乜分別 ...
咁又係好火既!不過你要冷靜下!


別墅

積分: 670


48#
發表於 14-8-5 17:43 |只看該作者
唔好誇獎我.... 我個CASE係不幸的事.... .. 我都寧願做小女人, 咩都唔知等老公養日日去街市同人講價 ... ... ...

無咩打算, 我都陽晒出黎, 佢講晒對唔住但打死話無去過 (我諗我就算有佢在床既相佢都唔會認架喇, 不過我無). 又話會對我好D咁LOR. 的確係好左少少, 但我都唔會對佢有番感覺架喇 ... ... 我既感情都去晒落個小朋友度啦, 所以如果生多個, 可能亞囡將來無咁大壓力TIM .. 我可能會得一個人生活, 咁無理由日日搵同一個女飲茶架...

樓主, 男人係無理由只搵5姑娘架, 活生生一個人晌度, 無理由架.


別墅

積分: 670


47#
發表於 14-8-5 17:33 |只看該作者
其實生多個都唔係話咩好唔好事, 係我自己唔覺得因為佢而影響我有我既下一代囉. 好事唔好事, 都係人講既姐. 女人可以單卵生仔, 呢個FORUM就唔會咁熱鬧.


男爵府

積分: 9170


46#
發表於 14-8-5 17:32 |只看該作者

引用:我本身已經係養起晒成頭家仲供緊幾層樓養埋

原帖由 VeryB 於 14-08-05 發表
我本身已經係養起晒成頭家仲供緊幾層樓養埋我父母, 同埋我本身已經係搵姐姐湊而小朋友依然非常黐我同埋從未 ...
嘩你好勁我好欣賞叻嘅女人,真心的!咁你打算點?




別墅

積分: 670


45#
發表於 14-8-5 17:27 |只看該作者
本帖最後由 VeryB 於 14-8-5 17:36 編輯

我本身已經係養起晒成頭家仲供緊幾層樓養埋我父母, 同埋我本身已經係搵姐姐湊而小朋友依然非常黐我同埋從未同我講要搵姐姐. 老實講, 無左佢唔係咩我搞唔搞得惦, 係無左佢, 我仲有多少少閒錢我養少個. 我都覺得自己諗法唔係咁尋常, 社工都係咁講. 而我都有問過我個女, 佢都好想做大家姐.

樓主個CASE, 建議你扮唔知好過咩都知, 一係就襯你未同佢生BB就離開佢. 十個男人9個滾.

有無男性朋友? 搵幾個(唔好搵得一個) 男性好朋友問下, 就知咩事.


複式洋房

積分: 339


44#
發表於 14-8-5 16:47 |只看該作者

回覆:Jobian 的帖子

如果有咁多問題點解仲要生b?


男爵府

積分: 7512


43#
發表於 14-8-5 16:34 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-5 15:20
同佢好難溝通架!
咁....2夫婦唔溝通.....之後生左仔咪仲難搞?!
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


男爵府

積分: 9170


42#
發表於 14-8-5 15:20 |只看該作者

引用:Quote:Jobian+發表於+14-8-4+13:38+佢咪就

原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表
我都知咁樣會好容易令你嬲既
但...至少你老公真係無出去叫雞呀....
同佢好難溝通架!




男爵府

積分: 9170


41#
發表於 14-8-5 15:02 |只看該作者

引用:日子難過都要過,+我地有個女架喇,+不過都想

原帖由 VeryB 於 14-08-05 發表
日子難過都要過, 我地有個女架喇, 不過都想要多個, 但唔搞何來有B呢?

一直都好少行埋架喇, 之前都有樓主 ...
你個諗法又幾奇怪,本身你自己份工人工ok?所以生多個即使冇咗老公你都搞得掂?如果你老公之後萬一真係有小三而離開你地,你再生多個真係好事?你已經有個女,有冇問下佢想唔想要多個伴?如果爸爸真係走咗,阿女會否唔開心?會否覺得自己家庭唔完整?如果阿女嘅意願係唔想有伴,或者都怕爸爸走咗會唔開心,咁你要同老公傾下。同埋佢如果真係有叫雞你仲敢同佢行埋?唔怕有性病?不過如果生多個,但萬一你老公又真係走咗,咁你地要生活,你就要出去搵錢,請姐姐湊佢地,自然地小朋友會黐姐姐多d,你同小朋友關係可能會疏離咗,咁....你仲會否生多個?




別墅

積分: 670


40#
發表於 14-8-5 13:57 |只看該作者
日子難過都要過, 我地有個女架喇, 不過都想要多個, 但唔搞何來有B呢?

一直都好少行埋架喇, 之前都有樓主呢個問題, 都有咁樣嘈過, 幾個月前發現佢有叫雞, 當然佢唔認啦, 係男人都會打死唔認, 我要打死佢做咩呢? 自己整理好自己情緒好話, 世界唔會因為無左佢而停.

整理好自己情緒之後, 都係想生多個, 主要都係想有個伴俾個女, 個老豆咁樣, 都唔知將來會唔會唔理我地, 到時得我同個女太慘喇, 多個親人就可能會無咁慘. 大前提係要自己養得起, 同佢無野左烏JO野. 佢當然死都唔認啦.


大宅

積分: 3739


39#
發表於 14-8-5 13:24 |只看該作者
VeryB 發表於 14-8-5 08:05
如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌呢度同我們呻下就算喇。。。我完全係過來人仲要再行多左你幾步。 ...
...真是叫雞

你講真架?


大宅

積分: 3739


38#
發表於 14-8-5 13:20 |只看該作者
回覆 Jobian 的帖子

你大佢6歲, 所以思想有距離, 可能佢未想生, 你要話俾佢聽, 你生B的機會會隨時間而減少, 唔同佢, 男的可以生到80歲架...


大宅

積分: 1297


37#
發表於 14-8-5 12:25 |只看該作者

引用:如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌

原帖由 VeryB 於 14-08-05 發表
如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌呢度同我們呻下就算喇。。。我完全係過來人仲要再行多左你幾步。 ...
咁你咪好難過...唉


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo