想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9170


1#
發表於 14-8-4 02:04 |只看該作者
條PK竟然趁我爬左上床時去咗廁所打飛機,D子孫益廁所同廁紙都唔益我我都覺得佢奇怪架喇,入咗廁所咁耐都唔閂門,唔係開大開細(因為冇聲)但又唔係刷牙洗面喎,搞咗好耐先出黎,仲要換埋新廁紙。。。呢個月嘅排卵期好亂,正常應該Day15-16左右排卵,但到今日已Day19用紅D都冇深粗,前日同佢行埋完(又係我做主動先有得食)冇諗過佢今日會有需要,所以我唔敢搞佢。。。點知佢呢鑊打咗,我肯定又要食一星期齋,唉點解佢要咁?有現成嘅真人佢唔揀,反而揀五姑娘,行埋真係好嘥佢時間?佢寧願靠自己都唔搞我,唔通真係打飛機好feel過DoDo再咁落去,唔通真係要借精先有得生




大宅

積分: 1496


2#
發表於 14-8-4 05:26 |只看該作者

回覆:激死我,俾我發現左。。。。

你老公唔想生??!!


侯爵府

積分: 23298


3#
發表於 14-8-4 06:15 |只看該作者

回覆:激死我,俾我發現左。。。。

咁搞笑




大宅

積分: 1315


4#
發表於 14-8-4 07:52 |只看該作者

引用:條PK竟然趁我爬左上床時去咗廁所打飛機,D

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
條PK竟然趁我爬左上床時去咗廁所打飛機,D子孫益廁所同廁紙都唔益我我都覺得佢奇怪架 ...
過份!



男爵府

積分: 9170


5#
發表於 14-8-4 10:02 |只看該作者

回覆:激死我,俾我發現左。。。。

我真心覺得好慶




男爵府

積分: 9170


6#
發表於 14-8-4 10:05 |只看該作者

引用:你老公唔想生??!!

原帖由 Muromee 於 14-08-04 發表
你老公唔想生??!!
我唔知,但我覺得佢呢個舉動好唔尊重我咁同佢寧願岀去叫雞都唔搞老婆有乜分別




男爵府

積分: 5044


7#
發表於 14-8-4 10:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Muromee 於 14-08-04 發表你

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
我唔知,但我覺得佢呢個舉動好唔尊重我咁同佢寧願岀去叫雞都唔搞老婆有乜分別 ...
有冇問過佢呀?咁你老公又ready生b未?


男爵府

積分: 5782


8#
發表於 14-8-4 10:52 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-4 10:05
我唔知,但我覺得佢呢個舉動好唔尊重我咁同佢寧願岀去叫雞都唔搞老婆有乜分別 ...
男人真難估!倒轉你同佢講,我吔用假狗佢心情又點呢?


男爵府

積分: 7512


9#
發表於 14-8-4 11:08 |只看該作者
我試過當老公竟然可以成個月都唔DODO時
八卦問佢一句「其實你有冇自己搞掂?」
佢話都有2、3次咁囉
再傾落去先發現佢唔係對我無興趣
純粹係個排累, DODO又的確好累 (因為佢郁多架嘛)
所以就情願快快手自己搞掂而唔係DODO囉

咁我又覺得MAKE SENSE喎

你可以問問佢啦 - 平心靜氣咁問

有時個答案可能真係好估佢唔到但又make sense的!!!

點評

Q4  同意~~我c6, 都喺咁答覆我   發表於 14-8-5 16:03
dadach  無錯  發表於 14-8-4 16:07
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


男爵府

積分: 9170


10#
發表於 14-8-4 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-04+發表我唔

原帖由 megng888 於 14-08-04 發表
有冇問過佢呀?咁你老公又ready生b未?
佢一時一樣,同埋唔係話想生就有,我年紀大,又有朱古力瘤,邊有咁易中,年半了,都係冇!同佢好難夾時間行埋,有好多時我放工返到屋企已經十一點,佢十二點就瞓,所以我就算衝到返去即沖涼都趕唔切!但有時我放假當日早早預備好,坐喺度等佢兩個鐘但佢又唔做,又話攰,計排卵期又話機械式,又話有壓力乜都係佢講




男爵府

積分: 5782


11#
發表於 14-8-4 11:41 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-4 11:11
佢一時一樣,同埋唔係話想生就有,我年紀大,又有朱古力瘤,邊有咁易中,年半了,都係冇!同佢好難夾時間行 ...
大家都係女人,明白及理解的!有時自己都雖要但好多時都話累,明日早返,自己都唔好意思話要!唯有排卵前同佢講明……今晚要做功課喇,但佢都好配合我,万不過每次要幫佢用口,比佢舒服一陣,埋牙佢做5分鐘到,份功課便完成了


男爵府

積分: 5044


12#
發表於 14-8-4 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 megng888 於 14-08-04 發表有

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
佢一時一樣,同埋唔係話想生就有,我年紀大,又有朱古力瘤,邊有咁易中,年半了,都係冇!同佢好難夾時間行 ...
呢點我完全明白,我都有類似經驗……只能話等緣份希望bb快啲到。你都唔好咁嬲啦,今晚再問下佢點啦


男爵府

積分: 9170


13#
發表於 14-8-4 13:38 |只看該作者

引用:我試過當老公竟然可以成個月都唔DODO時八卦

原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表
我試過當老公竟然可以成個月都唔DODO時
八卦問佢一句「其實你有冇自己搞掂?」
佢話都有2、3次咁囉
佢咪就係話想早d瞓所以快手搞掂佢囉!又話以為我瞓咗....幾百種藉口,我夠嫌佢做黎做去都係男上女下,自己又快射,我好少有高潮啦!咁我可唔可以因為呢d原因搵其他功夫好嘅男人搞先?佢宜家俾我感覺係寧願叫雞搵其他女人幫手都唔想搞我囉!已經差不多次次我做主動,乜都做曬,人地都唔願搞,想點呀




大宅

積分: 1019


14#
發表於 14-8-4 13:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表我

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
佢咪就係話想早d瞓所以快手搞掂佢囉!又話以為我瞓咗....幾百種藉口,我夠嫌佢做黎做去都係男上女下,自己 ...
你老公甘唔合作,真係令人激氣,佢係咪唔想有BB啫,你幾大?


大宅

積分: 3643


15#
發表於 14-8-4 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+donnaho7+於+14-08-04+發表我

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
佢咪就係話想早d瞓所以快手搞掂佢囉!又話以為我瞓咗....幾百種藉口,我夠嫌佢做黎做去都係男上女下,自己 ...
你容唔容易濕?我就要熱身好耐⋯⋯可能佢諗住整得黎的時間佢自己打JJ都攪掂啦眼訓又想要咪自己黎囉⋯⋯你嬲佢嬲得多佢下次有壓力唔得你咪仲驚⋯算啦



B B快啲返黎我身邊啦


男爵府

積分: 7512


16#
發表於 14-8-4 14:21 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-4 13:38
佢咪就係話想早d瞓所以快手搞掂佢囉!又話以為我瞓咗....幾百種藉口,我夠嫌佢做黎做去都係男上女下,自己 ...
我都知咁樣會好容易令你嬲既
但...至少你老公真係無出去叫雞呀....

2公婆係需要傾的
唔係樣樣野都估中對方諗嘜架
平心靜氣係溝通關鍵

過多排等你無咁嬲時就試試吧

否則下次又再發生時, 你就會爆炸了
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


大宅

積分: 1297


17#
發表於 14-8-4 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表我

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
佢咪就係話想早d瞓所以快手搞掂佢囉!又話以為我瞓咗....幾百種藉口,我夠嫌佢做黎做去都係男上女下,自己 ...
唔駛咁興喎


大宅

積分: 1297


18#
發表於 14-8-4 16:11 |只看該作者

引用:Quote:Jobian 發表於 14-8-4 13:38 佢咪就

原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表
我都知咁樣會好容易令你嬲既
但...至少你老公真係無出去叫雞呀....
佢好難唔嬲,因火遮眼


男爵府

積分: 9170


19#
發表於 14-8-4 19:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-04+發表佢咪

原帖由 bkbkchan 於 14-08-04 發表
你老公甘唔合作,真係令人激氣,佢係咪唔想有BB啫,你幾大?
今年11月生日就37喇,年近四十,佢仲後生,得31,所以佢唔會明白我嘅想法。剛剛喺whatsapp同佢吵大鑊!佢仲話我難頂難相處,佢唔明女人點解咁敏感,即係有好多女人唔鍾意個老公或男友睇AV先會興奮一樣!咁即係想暗示自己老婆女友唔吸引嗎?




男爵府

積分: 9170


20#
發表於 14-8-4 19:57 |只看該作者

引用:Quote:Jobian+發表於+14-8-4+13:38+佢咪就

原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表
我都知咁樣會好容易令你嬲既
但...至少你老公真係無出去叫雞呀....
啱啱同佢喺whatsapp吵大鑊,我將自己想法同佢講又係話我難相處講野難聽,唔通佢以上擧動又好尊重我?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo