立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 76
原文章由 pig_2006 於 07-12-31 16:00 發表 我都係a+轉明治, b食a+時2日才一日便, 但就好乾身同辛苦, 之後轉了明治, 就都係2日才有便便, 但就有時會2-3次便便囉...初時轉晒明治時, 我呀b都係冇便便幾日, 可能未習慣啦, 要等多幾日, 佢才開始有便便呢, 所以比d ...
大宅
積分: 1051
子爵府
積分: 12107
原文章由 吉吉媽媽 於 07-12-30 21:04 發表 十分感謝你的回覆。我都有比多一d水bb飲,但就係都無便便。 請問你a+轉明治要等幾耐先有便便o架?即時見效,或定係要慢慢適應呢?
原文章由 gigi1227 於 07-12-30 20:02 發表 試下給多一點點水 bb飲, 我都係 a+轉去明治, 明治便便軟身d, a+比較硬, bb大便時會辛苦d, 明治 20ml 1奶粉, 我有時會加多10ml 水, 但奶粉量維持不便
原文章由 吉吉媽媽 於 07-12-30 18:25 發表 其實我想知因為無便便而要轉奶粉既BB, 如果奶粉適合既話, 會一轉就有返便便, 定係都要幾日適應期先會有便便? 因為BB除左仲未有便便, 對食明治無乜特別反應, 所以我都唔知隻奶粉係夾唔夾佢。請問有無媽咪有類似經驗分 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy