嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 76


1#
發表於 07-12-30 16:03 |只看該作者
BB原本食A+及人奶,一直便便正常無問題。點知因為乳腺炎要停喂人奶, BB即變全奶粉, 跟住就3-4日先一次便便。最近同佢轉明治細仔,直到尋日終於轉哂全明治,但BB仍然3天無便便了, 咁係唔係表示明治唔夾BB?


民房

積分: 76


2#
發表於 07-12-30 18:25 |只看該作者
其實我想知因為無便便而要轉奶粉既BB, 如果奶粉適合既話, 會一轉就有返便便, 定係都要幾日適應期先會有便便? 因為BB除左仲未有便便, 對食明治無乜特別反應, 所以我都唔知隻奶粉係夾唔夾佢。請問有無媽咪有類似經驗分享


子爵府

積分: 12107


3#
發表於 07-12-30 20:02 |只看該作者
原文章由 吉吉媽媽 於 07-12-30 18:25 發表
其實我想知因為無便便而要轉奶粉既BB, 如果奶粉適合既話, 會一轉就有返便便, 定係都要幾日適應期先會有便便? 因為BB除左仲未有便便, 對食明治無乜特別反應, 所以我都唔知隻奶粉係夾唔夾佢。請問有無媽咪有類似經驗分 ...



試下給多一點點水 bb飲, 我都係 a+轉去明治, 明治便便軟身d, a+比較硬, bb大便時會辛苦d, 明治 20ml 1奶粉, 我有時會加多10ml 水, 但奶粉量維持不便


民房

積分: 76


4#
發表於 07-12-30 21:04 |只看該作者
十分感謝你的回覆。我都有比多一d水bb飲,但就係都無便便。
請問你a+轉明治要等幾耐先有便便o架?即時見效,或定係要慢慢適應呢?


原文章由 gigi1227 於 07-12-30 20:02 發表



試下給多一點點水 bb飲, 我都係 a+轉去明治, 明治便便軟身d, a+比較硬, bb大便時會辛苦d, 明治 20ml 1奶粉, 我有時會加多10ml 水, 但奶粉量維持不便


子爵府

積分: 12107


5#
發表於 07-12-30 21:38 |只看該作者
原文章由 吉吉媽媽 於 07-12-30 21:04 發表
十分感謝你的回覆。我都有比多一d水bb飲,但就係都無便便。
請問你a+轉明治要等幾耐先有便便o架?即時見效,或定係要慢慢適應呢?


我a+一直都有便便, 反而轉左明治之後有時會每天有, 有時會2-3天才有


大宅

積分: 1051


6#
發表於 07-12-31 16:00 |只看該作者

回覆 #5 gigi1227 的文章

我都係a+轉明治, b食a+時2日才一日便, 但就好乾身同辛苦, 之後轉了明治, 就都係2日才有便便, 但就有時會2-3次便便囉...初時轉晒明治時, 我呀b都係冇便便幾日, 可能未習慣啦, 要等多幾日, 佢才開始有便便呢, 所以比d耐性吧


民房

積分: 76


7#
發表於 08-1-1 01:15 |只看該作者
很感激兩位的熱心回覆, 令我放心了些:loveliness:

原文章由 pig_2006 於 07-12-31 16:00 發表
我都係a+轉明治, b食a+時2日才一日便, 但就好乾身同辛苦, 之後轉了明治, 就都係2日才有便便, 但就有時會2-3次便便囉...初時轉晒明治時, 我呀b都係冇便便幾日, 可能未習慣啦, 要等多幾日, 佢才開始有便便呢, 所以比d ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo