想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


1#
發表於 08-1-20 13:35 |只看該作者
我今日已經是 Day 46, but still not M come, my cycle usually 33 -39. 但 check 咗又冇, 有冇 sister 試過要好耐至 check 度呢? 請指教... 好鬼心煩呢....


大宅

積分: 1867


131#
發表於 08-1-27 18:23 |只看該作者
check 兩日都係上下一樣深係o米bingo o左呀?! 有冇再用棒棒
check 呀? 如果都係有線就係有o左o拉~~ 弓起弓起!!


原文章由 cherrycheung11 於 08-1-27 17:42 發表
我DAY33 CHECK 上下一樣深, DAY34 CHECK 又係, 我係唔係有左呀?有無咁快CHECK到架, 平時28-30CYCLE


洋房

積分: 55


130#
發表於 08-1-27 17:42 |只看該作者

我今日DAY 35

我DAY33 CHECK 上下一樣深, DAY34 CHECK 又係, 我係唔係有左呀?有無咁快CHECK到架, 平時28-30CYCLE


大宅

積分: 1867


129#
發表於 08-1-27 16:54 |只看該作者
bebu123, o黎未呀?? 你今日係day 幾呀? o甘耐都未o黎, 會唔會真係bingo 呀?~~~



原文章由 bebu123 於 08-1-26 17:22 發表



我仲係m未來呀
我無睇中醫架,不過我都想搵個來睇下。


複式洋房

積分: 425


128#
發表於 08-1-27 11:24 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-25 23:47 發表
pegpegbaby,

今天day45...一樣未m...不過我今晚聽朋友講...如果真係有左...一定會已經驗到ga啦...而家都未驗到...無ga啦...


思寧,

我終於來m喇...
oh...有M來起碼有機會...唔洗白等...
你點呀???


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


127#
發表於 08-1-26 17:22 |只看該作者
原文章由 Poohtigger 於 08-1-26 16:06 發表
點呀, 思寧, bebu123, 點環境呀... 好明白你們的心情 (上星期我都係咁), 祝你們都 Bingo la...

Judylawfans,
加油, 我地下個cycle 一齊 bingo 啦...

bebu123,
你係咪睇過鍾愛塋醫師? 佢好唔好? 我想找個中醫睇我兩 ...



我仲係m未來呀
我無睇中醫架,不過我都想搵個來睇下。
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


126#
發表於 08-1-26 16:36 |只看該作者
好呀好呀, 我地一起努力快d bingo!!



原文章由 Poohtigger 於 08-1-26 16:06 發表
點呀, 思寧, bebu123, 點環境呀... 好明白你們的心情 (上星期我都係咁), 祝你們都 Bingo la...

Judylawfans,
加油, 我地下個cycle 一齊 bingo 啦...

bebu123,
你係咪睇過鍾愛塋醫師? 佢好唔好? 我想找個中醫睇我兩 ...


複式洋房

積分: 386


125#
發表於 08-1-26 16:06 |只看該作者
點呀, 思寧, bebu123, 點環境呀... 好明白你們的心情 (上星期我都係咁), 祝你們都 Bingo la...

Judylawfans,
加油, 我地下個cycle 一齊 bingo 啦...

bebu123,
你係咪睇過鍾愛塋醫師? 佢好唔好? 我想找個中醫睇我兩公婆呢 (我 d cycle 唔準, 而我c6 的虫虫數量少呢).. 佢好嗎 or 另有介紹呢?
唉, 我地冇時間煲藥,佢好似食藥粉的, right?


民房

積分: 34


124#
發表於 08-1-26 01:39 |只看該作者

回覆 #123 mimemi 的文章

係呀~~大埔真係冇咩婦科~
今日發生左好搞笑的野呀~就係我同我朋友行街, 當時佢個仔(我契仔)訓左教, 咁行下行下, 我朋友行開左, 得返我同佢仔仔, 點知佢仔仔醒左, 咁我未同佢玩囉, 佢以前都好跟我嫁. 點知......佢一見到我就喊, 之後就呆下呆下, 又唔跟我 後尾我朋友就話應該佢嚇親, 過左一陣, 我朋友就同我講, 你快點去check喇. 你應該真係有左, 如果唔係個仔唔會喊, 我想極都唔明. 回到家問媽媽, 原來真係會嫁, 契仔會呷醋喎!
嘩..........係唔係嫁.....唔好哄我呀. 但係我今日都有驗呀......都係冇~:tongue: 唉, 我係未真係要看醫生呢. 因為我上次黎m只有三日咋.....之後冇左2日, 又有返2日(2,3點)
呀.......help


民房

積分: 24


123#
發表於 08-1-26 00:06 |只看該作者
我都係住大埔ga
咁o岩o既...

原文章由 ablekk 於 08-1-25 11:24 發表
我book左2月3日囉.....因為大埔冇咩婦科嫁,
出名小小得1間, 但大埔係得4間,. 有一間重要係工聯會個d
唉......我都唔知點....好驚呀, 我而家真係冇飲凍野, 行路都慢點,
(因為我都行唔到怏, 好氣促)希望唔好失望喇 ...


民房

積分: 24


122#
發表於 08-1-26 00:02 |只看該作者
我同你都有o的似
我都係今個月先開工.......
我都唔細啦,有生日都30啦
你今年幾大呀?

原文章由 judelawfans 於 08-1-25 22:28 發表
我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所 ...


洋房

積分: 90


121#
發表於 08-1-25 23:47 |只看該作者
pegpegbaby,

今天day45...一樣未m...不過我今晚聽朋友講...如果真係有左...一定會已經驗到ga啦...而家都未驗到...無ga啦...


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


120#
發表於 08-1-25 23:17 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 22:28 發表
我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所 ...



承你貴言呀!!
你第一次開工,下個月就bingo架啦!!!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


119#
發表於 08-1-25 22:28 |只看該作者
我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所以要隔一個月至可以再開始o拉..唉...

快o拉, 快o拉, 大家都好快有好消息o家o拉, 特別係你呀, 未mc 都有chance 呀!!!!!



原文章由 bebu123 於 08-1-25 21:16 發表


我開左工年幾架啦
到而家都係未有。
你呢?
希望你下次cycle順利啦!


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


118#
發表於 08-1-25 21:16 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:38 發表
係o拉, 唯有o甘講o拉~ 喂, 你一日未o黎都有機o家!!!
你開o左工幾耐呀?


我開左工年幾架啦
到而家都係未有。
你呢?
希望你下次cycle順利啦!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


117#
發表於 08-1-25 18:38 |只看該作者
係o拉, 唯有o甘講o拉~ 喂, 你一日未o黎都有機o家!!!
你開o左工幾耐呀?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


116#
發表於 08-1-25 18:31 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:13 發表
bebu123!!!! 我衰o左o拉, 今日mc o拉....
你今日o羊o野環境呀? 希望你bingo o拉~~


我仲係咩都未有,不過我估我都係無bingo:;pppp:
唔緊要啦,我地下個cycle再努力!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


115#
發表於 08-1-25 18:13 |只看該作者
bebu123!!!! 我衰o左o拉, 今日mc o拉....
你今日o羊o野環境呀? 希望你bingo o拉~~



原文章由 bebu123 於 08-1-25 12:30 發表
等待係最痛苦


複式洋房

積分: 425


114#
發表於 08-1-25 12:50 |只看該作者
原文章由 MILOMOON 於 08-1-25 12:19 發表
其實去唔去睇醫生我自己都喺一直未搵到答案嘅人, 睇完照唔到驗唔到自己又要失望而回, 所以我自己1月10日驗到, 到2月15日先去睇醫生(我last mc first day 喺11月18日), 我諗應該到deadline啦, 咩都應該照到啦, 唔洗醫 ...


係呀...最慘...我都驗唔到有...

我last m is 7/12 ~~ 今天day 50~


複式洋房

積分: 425


113#
發表於 08-1-25 12:49 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-24 22:52 發表


完全同意你呀!!!!!!!! yeah!!!!!



思寧,
今天是我的day 50了...

你如何呀?我仍然在等...m又未來.

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo