想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


1#
發表於 08-1-20 13:35 |只看該作者
我今日已經是 Day 46, but still not M come, my cycle usually 33 -39. 但 check 咗又冇, 有冇 sister 試過要好耐至 check 度呢? 請指教... 好鬼心煩呢....


洋房

積分: 90


2#
發表於 08-1-20 16:07 |只看該作者
原文章由 Poohtigger 於 08-1-20 13:35 發表
我今日已經是 Day 46, but still not M come, my cycle usually 33 -39. 但 check 咗又冇, 有冇 sister 試過要好耐至 check 度呢? 請指教... 好鬼心煩呢....



Poohtigger,

見到你開呢個topic真好...你知啦...我同你個case差不多...我今天係day39...比較上兩個月...即係遲了9日啦....都仲未來m...check過又無(最後一次check係係星期三晚上)...我都好想知有無人係遲好多先check到的....


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 08-1-20 17:26 |只看該作者
我都day38啦,day33時用d仔check過又無wor!:tongue:
under今日就有d好「痴立立」透明狀既野wor,唔知係咪作m呢?:-(
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


複式洋房

積分: 386


4#
發表於 08-1-20 23:23 |只看該作者
我都間唔中有 d 分泌,成日好似d 野到咁, 但去tiolet又冇, 日日等....


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 08-1-20 23:33 |只看該作者
原文章由 Poohtigger 於 08-1-20 23:23 發表
我都間唔中有 d 分泌,成日好似d 野到咁, 但去tiolet又冇, 日日等....


係啦,今日小便時用紙抹有小小血,咪用m巾law
點鬼知成日都無!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1260


6#
發表於 08-1-21 10:25 |只看該作者
原文章由 bebu123 於 08-1-20 23:33 發表


係啦,今日小便時用紙抹有小小血,咪用m巾law
點鬼知成日都無!


我都有試過好似你咁架,有小小血以為係m唻。但結果我過左一個月後check到原來我已經有左兩個半月


大宅

積分: 2601


7#
發表於 08-1-21 11:50 |只看該作者

回覆 #5 思寧 的文章

思寧
我都是剛剛昨天上午驗到bingo , M遲左6日先驗到有架,你驗左未呀?
Annie


大宅

積分: 2601


8#
發表於 08-1-21 11:51 |只看該作者

回覆 #2 sunmoonlaw 的文章

sunmoonlaw
我都是剛剛昨天上午驗到bingo , M遲左6日先驗到有架,你驗左未呀
Annie


大宅

積分: 2601


9#
發表於 08-1-21 11:52 |只看該作者

回覆 #5 Poohtigger 的文章

我都是剛剛昨天上午驗到bingo , M遲左6日先驗到有架,你驗左未呀
Annie


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 08-1-21 12:02 |只看該作者
恭喜你呀~annie

希望我都好似你咁bingo啦,我12月12日m come!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 08-1-21 12:20 |只看該作者
原文章由 sunmoonlaw 於 08-1-21 10:25 發表


我都有試過好似你咁架,有小小血以為係m唻。但結果我過左一個月後check到原來我已經有左兩個半月


咁攪笑
不過我都希望好似你咁,我day33用d仔check過又無wor!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


複式洋房

積分: 425


12#
發表於 08-1-21 12:53 |只看該作者
hey, 我在另一個thread都留過言...

我的case同你們一樣!

我7/12 m come...今天day 45了...
上星期日及昨天都驗過...沒有bb.
一直沒有來m前徵兆, 昨天開始才有丁點胸痛.

究竟...想點?


洋房

積分: 90


13#
發表於 08-1-21 13:33 |只看該作者
anniemak

為你開心呢....

因為我星期三(16/1,day36, m遲了6日)先use曼仔驗過一次都無...dd紅線都無....所以唔敢咁快又驗呢...不過再計清楚d原來我今日已經係day41(之前計小了一日 )...即係話過埋今日,我的m已經快遲了11日了....我想等到星期五先再check...姊妹們....你地話呢?


複式洋房

積分: 425


14#
發表於 08-1-21 14:26 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-21 13:33 發表
anniemak

為你開心呢....

因為我星期三(16/1,day36, m遲了6日)先use曼仔驗過一次都無...dd紅線都無....所以唔敢咁快又驗呢...不過再計清楚d原來我今日已經係day41(之前計小了一日ops ...


星期五check都ok.
我都係隔左一星期再check...不過結果都係無...

day 45喇........

你地覺得會不會可能精子及排卵曾經努力過而失敗, 所以先咁耐都唔m?


複式洋房

積分: 386


15#
發表於 08-1-21 14:52 |只看該作者
唉, 又一 day 啦... 你地點情況, 我打算星期五都唔黎, 就去看醫生呢...


複式洋房

積分: 386


16#
發表於 08-1-21 14:55 |只看該作者
原文章由 sunmoonlaw 於 08-1-21 10:25 發表


我都有試過好似你咁架,有小小血以為係m唻。但結果我過左一個月後check到原來我已經有左兩個半月


你自己有冇 check 過呀之前, 你自己都 check 唔到要醫生先 check 到呀?


複式洋房

積分: 386


17#
發表於 08-1-21 14:56 |只看該作者
Annie,

congratulations la.... 我都想好似你咁呀.....bingo......


大宅

積分: 1260


18#
發表於 08-1-21 18:02 |只看該作者
原文章由 Poohtigger 於 08-1-21 14:55 發表


你自己有冇 check 過呀之前, 你自己都 check 唔到要醫生先 check 到呀?


因為初初沒有什麼大計劃要有小朋友,所以便以為那次是來m,後來過左一個月左右我老公問我為什麼還未來m我先去驗,我係自己先驗左先,再去醫生到再check一次架!

不過我知道有一些人初初有左的時候都會流啡架,所以就算有少少血或啡,都有機會有左架

[ 本文章最後由 sunmoonlaw 於 08-1-21 18:04 編輯 ]


大宅

積分: 1260


19#
發表於 08-1-21 18:03 |只看該作者
annie

congratulation!!要好好照顧自己啦~~


珍珠宮

積分: 39609

環保接龍勳章


20#
發表於 08-1-21 18:21 |只看該作者
我好記得陀囡囡時last m 係11月10日, 12月25日驗都冇, 1月1日驗就好清楚

p.s. 我m係唔準, 35-40日

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo