婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4650


1#
發表於 08-2-25 15:14 |只看該作者
我初o黎埗到,真係有o的畀呢度o的 topics 嚇親啊
點解咁多 99 與媳婦之間的問題呢 ...

其實我都有面對「真人真事」,但不是我自己
而是我 99 與我嬸仔
因為要湊孫的關係,99 和嬸仔一家住在一起
出現好多磨擦,
她們之前不是一齊住時,關係不錯的,有講有笑
但之後就變得水火不相容

我作為大嫂,只可以做下和事佬
99 同我呻時,就替嬸仔講下好說話
嬸仔同我呻時,就替奶奶講下好說話
希望減低佢地兩者之間的偏見和不滿

其實抽身作為第三者,我最大的感覺是
其實她們兩個都好鍚呢個屋企、都好錫 bb
但係,她們都各自有唔o岩的地方,太多無謂的堅持,
(e.g. 奶奶堅持要嬸仔食o的中藥進補,嬸仔又堅持唔食)
又唔肯互相妥協,
才攪到咁多爭拗、咁多磨擦

兩代人,本來已有「代溝」,
仲要係結左婚之後才認識大家,相處時間不多,未真正認識對方
因此真係好容易有誤會、有偏見
若然大家都肯退一步,客客氣氣、有商有量
就不會有咁多問題啦 ~

呢度有冇邊位朋友又係做「和事佬」角色架?大家點睇呢?

[ 本文章最後由 fengfeng 於 08-2-25 15:15 編輯 ]


珍珠宮

積分: 36655

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 08-3-19 17:26 |只看該作者
因為....., 大家都係女人, 大家都當'呢個男人'係寶, 認為自己喺'呢個男人'嘅至愛 .


子爵府

積分: 14680


35#
發表於 08-3-19 16:01 |只看該作者
認同!!!

原文章由 laial2 於 08-3-18 19:15 發表
婆媳不和 because : Two women fall in love with the same Man in the same time......... it will be never ended!!


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 08-3-19 15:48 |只看該作者
我本身就好就得我奶奶囉, 因為對佢好我老公會好開心, 咁好好彩我奶奶又好識做, 好錫我架, 所以呢d都係最緊要雙方都識做就好d囉

一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


大宅

積分: 4627


33#
發表於 08-3-19 07:31 |只看該作者
我同我99都OK既。我地每個星期都返去食1次飯。有時佢會叫我車佢去街。我得閒都
會。未結婚時同去FRIEND D。有左BB之後就差左。我最唔LIKEY D 人作大 AND 認叻。
之但係佢就係D甘既人。EVERY TIME 我D仔比人讚。佢就話“佢地D種點好”。甘即係
話我D種唔好啦。I GET MAD WHENEVER SHE SAYS THAT。


大宅

積分: 3000


32#
發表於 08-3-18 19:54 |只看該作者
原文章由 mimikitty28 於 08-3-4 13:10 發表
因為婆媳不和已根深柢固地植在每一個中國女人的心中


唔關係唔係中國女人事,不過中國女人門面功夫少d,
婆媳之間嘅惡鬥明顯好多啫!

我住喺加拿大嘅舅母同我講過,
其實唔止中國女人唔可以一間屋有兩個女主人,
就連鬼婆都有句話:「一個廚房唔可以有兩個女人!」


別墅

積分: 733


31#
發表於 08-3-18 19:15 |只看該作者
婆媳不和 because : Two women fall in love with the same Man in the same time......... it will be never ended!!

Ling


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 08-3-4 13:10 |只看該作者
因為婆媳不和已根深柢固地植在每一個中國女人的心中


民房

積分: 39


29#
發表於 08-3-3 22:30 |只看該作者

99真係好煩

原文章由 wawamama 於 08-2-29 20:20 發表
我覺得唔係一齊住就唔會熟,見面客氣哈哈哈完就算。不過隨著99上我屋企既次數越來越多,我都覺得... 自問都係大方既人,但係一牽扯到我的小朋友,我都企得好硬囉。 ...



哈!我99好煩 。由我哋結婚至搬屋問佢有咩要留意吓啊,佢都話"無"。但係攪掂曬之後便問"吓間屋啲傢私点解会白色、吓!間屋要"金 ?"色先好!"我諗唔係呀嘛!你自己間屋整囉!真係....


洋房

積分: 169


28#
發表於 08-3-3 21:49 |只看該作者

如題

原文章由 E@V 於 08-2-26 02:30 發表
其實唔一定關係惡劣o既!
好似我咁, 我其實由頭到尾同99 都無野, 而且我重好尊重(表面上) 佢o架! 同佢飲茶, 買野俾佢, 永遠無反駁過佢o架!!

但係佢的行為真係令我好嬲, 好憎佢!
為佐大局, 唔想搞到大家咁疆, 我都係 ...


我非常認同你以上所說囉!
佢係你老公個亞媽,始終唔係自已亞媽,佢唔會錫住你,只係你同佢個仔有關係,要迫住同我地相處。
人是肉做的,我覺得由佢湊亞b有好有唔好囉!
佢到我家裡已經住了一段時間,雖然沒有嘈過交,偶爾會傾下閒計,只不過係表面功夫,我好似講緊佢唔好,但是我又好想將自已唔開心的野講出黎,一齊住真是渣頸就命,
(一) 佢好種個孫,亞b果d脾氣都係佢弄出來架!我同我老公成日都叫佢唔好太就亞b。
(二) 從來佢只有聽佢個仔講,某程度上。(絶對唔會聽我講)
(三) 佢好多意見
好似屋企就黎俾佢話事咁,換支光管佢都話要白色,我鐘意黃色,本身都是黃色,之後我老公話買一支白色一支黃色。
有好多野我都隻眼開隻眼閉。
我叫卓言仔呀...各位媽咪好嗎 21/3/2005 2.9kg 29/3/2005 3.14kg 7/4/2005 3.59kg 21/4/2005 4.37kg 9/5/2005 5.19kg 16/6/2005 6.35kg 22/9/2005 7.89kg 21/3/2006 9.62kg MAYMAY & MANPHEW


男爵府

積分: 6318

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 08-3-3 17:42 |只看該作者
當你遇著一個對外寬鬆,對內嚴謹(要求高和奄尖)的99時候, 做什麼都唔合心意時, 就會更覺自己媽咪是十分好呢!


複式洋房

積分: 317


26#
發表於 08-3-3 04:36 |只看該作者
我同我99d關係幾好 ,我哋一星期大約會返去3次食飯,若冇返到去,都會約佢出街食,62就唔鍾意出街,我哋大家都住得好近,搭的士都唔跳錶,我嘅99算後生,今年51歲,佢惗嘢好開通 ,有時我哋仲會傾計,又一齊打機,又出去碌ling,又週圍去食嘢,又會一齊旅行,仲係佢自己話唔一齊住,驚相見好同住難wor,多d見下就夠 ,而且62&99又錫亞女,成日想見佢,同佢玩,so可以嘅話,我哋就一定會陪多d佢,其實99並唔可怕,凡事都有例外o架 !


大宅

積分: 2807


25#
發表於 08-2-29 20:20 |只看該作者
我覺得唔係一齊住就唔會熟,見面客氣哈哈哈完就算。不過隨著99上我屋企既次數越來越多,我都覺得... 自問都係大方既人,但係一牽扯到我的小朋友,我都企得好硬囉。

[ 本文章最後由 wawamama 於 08-2-29 20:22 編輯 ]
laughin' to keep from cryin'


珍珠宮

積分: 48581


24#
發表於 08-2-29 13:50 |只看該作者
原文章由 碟碟 於 08-2-25 16:18 發表
[quote]原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:53 發表
其實呢 ... 人都係自私的,若然他朝我做左 99
都會怕佢老婆「教壞個仔」,唔理阿媽 ... 哈哈哈

將心比己,咁即 ...


我都係呀, 我奶奶有好野食會叫佢d仔女靜雞雞食, 一見我按門鐘回家, 佢在在門口仲c蠢地講: 快d食啦, 佢(即指是我)番來, 唔好比佢見到......

我都成日覺得在此個家是寄人離下。
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 3000


23#
發表於 08-2-26 23:21 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 19:07 發表
wmpl:嘩 ... 原來有o的 99 真係可以咁 ...
哎o也,咁做「和事佬」可能只係我一廂情願 ...
唉,算啦,唯有盡了人事便算,都係唔好哦佢咁多
免得佢地以為我偏幫邊一面就唔好了


...


係呀!我都好慶幸我當初冇事事附和佢,冇講是非,
因為我都有諗到,來說是非者、便是是非人呢個道理,
如果唔係我今時今曰就真係境港堪憐lor!

等佢d仔女成曰話個阿媽蠢,仲成日用呢個籍口嚟幫佢辨護,
都唔知俾佢哋阿媽d苦肉計呃咗幾多次,
因為次次都俾我預先講中哂咗佢阿媽d衰嘢,
而家我個c6先信我咋,不過佢始終都係有d愚孝lor!


大宅

積分: 3786


22#
發表於 08-2-26 12:06 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:53 發表
anyway,佢anyway,佢錫個仔、錫個孫,冇理由唔錫埋你的 ~

我老爺奶奶連"錫個仔、錫個孫"都無,佢地眼中只有大伯甥仔(因為係長子同長孫)同叔仔(因為腳頭好)係人,我老公只係提款機.....而我,係透明嘅外星人


大宅

積分: 1312


21#
發表於 08-2-26 02:30 |只看該作者
其實唔一定關係惡劣o既!
好似我咁, 我其實由頭到尾同99 都無野, 而且我重好尊重(表面上) 佢o架! 同佢飲茶, 買野俾佢, 永遠無反駁過佢o架!!

但係佢的行為真係令我好嬲, 好憎佢!
為佐大局, 唔想搞到大家咁疆, 我都係敢怒不敢言咋!

我自問努力做個好新抱o架! 但係我得唔到回報囉! 所以我而家都係只會做表面野

我唔會同佢地嘈, 但係唔駛旨意我會真心對佢好!


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 08-2-25 20:14 |只看該作者

回覆 #13 wmpl 的文章

唔係妄想99當自己如親生女般看待,
但有d99當你唔係人,係奴僕,係妹仔,係發洩對像,
連表面功夫都唔做,真係連待客都不如!
That is what my 99 treat me.:;pppp:


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 08-2-25 20:00 |只看該作者

回覆 #10 晞玥 的文章

totally agree


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 08-2-25 19:56 |只看該作者

回覆 #8 fengfeng 的文章

say is easier than done.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo