
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 04:14 PM 發表
你個 99 又確係難頂
我諗 99 同新抱,兩方面都要「識做」,家庭才會和睦呢 ..
所以我都話,我 99 同嬸仔單野,我都唔會偏幫一面
因為我都睇到,佢地兩者都各自有o的問題o既 ~
...
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 16:40 發表
唔緊要,我講出來大家研究下而已
因為我成日覺得一個人唔會無啦啦憎恨另一個人的
但點解呢度咁多新抱覺得 99 咁乞人憎架呢
如果要我形容我 99
我會話
「始終係唔熟絡、始終係舊派思想,所以唔易相處」
但我覺得 99 的 ...
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:30 發表
呀,講返我自己
我同 99 就 ok,可能唔一齊住,所以冇咩野
但我都覺 99 是有點固執的 (正如我講,佢同嬸仔都有唔o岩的地方)
若然有朝一日我同佢同一屋簷下,我都驚會有衝突架
所以我都希望藉住呢段做「和事佬」的時間
可以有 ...