自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 6603


1#
發表於 14-11-26 14:12 |只看該作者
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同身邊女性朋友聊天, 好多都會話佢C6叫佢如果覺得辛苦, 就吾好返工.(我會好羨慕) 不過, 佢地的 C6又吾係搵好多, 我羨慕, 係因為覺得佢地好錫老婆!

講返我自己, 其實份工吾輕鬆, 長年不夠休息, 放工後要花好多時間教仔. 近年身體越來越差, 而家不停睇中醫, 成日都覺得自己吾知仲可以頂多幾多年!

我C6, 絕對想我返工, 最好升埋職. 早年我們已經為我升職的問題吵過!

其實如果我吾返工, 日常生活開支無問題. 當然, 儲蓄方面, 不會有現在這個銀碼.

我並不是好想吾返工, 自己都吾會捨得份糧, 不過, 佢真係令我好有 hard feeling!

jm 們, 你c6 對你是否應該返工持什麼態度?
我想知我c6 的想法是否異類?


水晶宮

積分: 50467


198#
發表於 14-11-27 13:37 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

明呀樓主!聽到都覺得你攰!你要認真思考星期六日揾人煮飯!

我唔知我老公想唔想,我估想啩!一來有錢,二來無咁多時間胡思亂想,最重要係我要比家用娘家,係一個佢覺得唔合理嘅數目,兼我呀娘係好過份果種人所以c6唔中意佢,更遑論比錢佢。

不過老實講,我連向我c6提出呢個想法嘅勇氣都無,佢個人太自我保護了,保護到有時令我覺得佢自私。就算講笑咁我都唔太敢提出,我唔想傷心

而家我每個月出糧後都會讚自己!人最大的尊嚴是什麼?就是可以自己有能力應付自己開銷,找咭數,供養父母,同間中買嘢比自己你都要加油




大宅

積分: 4858


197#
發表於 14-11-27 13:26 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 14-11-27 13:06
呢個男人嫁唔過呀,你們將來的野唔係同你商量而是同佢屋企人商量然後笠落你度,你嫁左唔使旨意有“定”企! ...
我知一定有婆媳問題呀,所以有好多野都企硬,結果同佢唔再講結婚呢個話題,可能一直拍拖落去就算...

我有話過佢唔尊重我意見,但佢會有好多理由去講到好似已經無得揀,覺得佢家人已經安排好分配好仲要係對我好之類,總之焗我一定要buy佢果套其實已經因為呢d野嘈過太多次喇,大家唔提就當無左回事逃避住先

所以我先話我好彩未結婚


公爵府

積分: 25856


196#
發表於 14-11-27 13:26 |只看該作者
回覆 hcd 的帖子

妳唔好咁諗啦, 有能力先賺到錢, 洗錢容易揾錢難, 襯有能力搵得幾多得幾多, 要知揾錢機會唔會太長,當然身體要緊, 真係頂唔順才算都未遲


公爵府

積分: 25856


195#
發表於 14-11-27 13:14 |只看該作者
回覆 EVA222 的帖子

好岩聽, 有道理


大宅

積分: 4858


194#
發表於 14-11-27 13:14 |只看該作者
Esther_531 發表於 14-11-27 12:31
吾孤寒吾等於夾,佢會管你点返工搵幾錢点用,而你又接受吾到已經要好好倾下
佢屋企話你外嫁女吾使搵甘多係 ...
有傾過幾次但傾唔掂之後大家無再提啦,佢有佢哦,我有我繼續做
我都知佢係有d睇少我既,例如覺得我搵錢少佢好多,永遠覺得我諗野好蠢要聽佢安排
唯有等佢慢慢被我說服或者佢頂我唔順






水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


193#
發表於 14-11-27 13:09 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢自己都唔想番工


子爵府

積分: 13658


192#
發表於 14-11-27 13:06 |只看該作者

引用:Quote:木土土 發表於 14-11-27 11:23 有現

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
我有同佢傾過
就係因為太多分歧,有d位我企得好硬,佢有怨言覺得我唔合理,所以已經一齊左幾年都 ...
呢個男人嫁唔過呀,你們將來的野唔係同你商量而是同佢屋企人商量然後笠落你度,你嫁左唔使旨意有“定”企!有婆媳問題更加唔使旨意呢個男人會企你嗰邊!


大宅

積分: 3770


191#
發表於 14-11-27 12:39 |只看該作者
C6話有B或太辛苦都叫我唔好返


男爵府

積分: 9856


190#
發表於 14-11-27 12:31 |只看該作者

引用:Quote:Esther_531 發表於 14-11-27 11:50

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
所以咪仲未嫁得出囉,哈哈

其實男友平時對我都唔孤寒,只係分歧太多,佢俾自己屋企果套套係我到我接受唔到 ...
吾孤寒吾等於夾,佢會管你点返工搵幾錢点用,而你又接受吾到已經要好好倾下
佢屋企話你外嫁女吾使搵甘多係咪即係第日嫁左吾好比錢外家?你搵少左,佢仔係咪會比返個差價你?


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


189#
發表於 14-11-27 12:03 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

未結婚前,老公已經話婚後唔駛我返工。




大宅

積分: 4858


188#
發表於 14-11-27 12:01 |只看該作者
Esther_531 發表於 14-11-27 11:50
甘仲嫁?
所以咪仲未嫁得出囉,哈哈

其實男友平時對我都唔孤寒,只係分歧太多,佢俾自己屋企果套套係我到我接受唔到

可能一直拍拖拖到唔知幾時

佢家人都唔想我地結婚住,但明示左好多次想抱孫,真係好惡搞


大宅

積分: 4858


187#
發表於 14-11-27 11:57 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-27 11:23
有現實需要,一齊捱,女人要返工無問題,但生仔邊個湊家務煮飯點安排呢d都要有共識,唔好睇少呢d分歧!



...
我有同佢傾過
就係因為太多分歧,有d位我企得好硬,佢有怨言覺得我唔合理,所以已經一齊左幾年都未真正計劃結婚住...

最難搞係好多野都係佢同屋企人傾出泥覺得最好既結論,好似無我份都唔輪到我傾咁

其實唔止男友,連佢家人都會對我返工有意見
例如覺得我呢d遲早係外嫁女屋企唔等我養,之前做文職得因為公司搬遠左我辭職轉行搵份人工高少少既cs做,佢地哦左我幾次做乜走去搵份返夜既工陪少左男友,話我都係賺錢買花帶姐,成日叫我去呢個果個間公司到做,人工低少少都唔緊要咁話



男爵府

積分: 9856


186#
發表於 14-11-27 11:51 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公無所謂,不過話無錢比我使者


大宅

積分: 1615


185#
發表於 14-11-27 11:51 |只看該作者
小心身子最緊要


男爵府

積分: 9856


184#
發表於 14-11-27 11:50 |只看該作者

引用:我未結婚,但有同男友傾過呢個話題如果買左

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
我未結婚,但有同男友傾過呢個話題

如果買左樓,我就要返工幫輕佢供樓
甘仲嫁?


禁止訪問

積分: 49718


183#
發表於 14-11-27 11:44 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35654


182#
發表於 14-11-27 11:42 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢想,我自己都想,起碼自己搵錢點洗都好都安樂d,同埋唔駛比人睇死,女人有份工安全感都多d


公爵府

積分: 26066


181#
發表於 14-11-27 11:36 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我 c6 都喜歡我番工呀


水晶宮

積分: 63613

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


180#
發表於 14-11-27 11:35 |只看該作者
好多年前,佢有講過,佢好想養我,唔洗我做野。
但人大了.....明知冇可能既野, 大家都面對現實(無論係佢並係我) 。

莫講話唔做野, 停工一年半載都冇可能。


Childhood is journey, not a race.

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo