自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 6603


1#
發表於 14-11-26 14:12 |只看該作者
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同身邊女性朋友聊天, 好多都會話佢C6叫佢如果覺得辛苦, 就吾好返工.(我會好羨慕) 不過, 佢地的 C6又吾係搵好多, 我羨慕, 係因為覺得佢地好錫老婆!

講返我自己, 其實份工吾輕鬆, 長年不夠休息, 放工後要花好多時間教仔. 近年身體越來越差, 而家不停睇中醫, 成日都覺得自己吾知仲可以頂多幾多年!

我C6, 絕對想我返工, 最好升埋職. 早年我們已經為我升職的問題吵過!

其實如果我吾返工, 日常生活開支無問題. 當然, 儲蓄方面, 不會有現在這個銀碼.

我並不是好想吾返工, 自己都吾會捨得份糧, 不過, 佢真係令我好有 hard feeling!

jm 們, 你c6 對你是否應該返工持什麼態度?
我想知我c6 的想法是否異類?


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 14-11-26 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21214


3#
發表於 14-11-26 14:24 |只看該作者
本帖最後由 Dot0716 於 14-11-26 14:25 編輯

回覆 EVA222 的帖子



現實迫人, 所謂貧賤夫妻百事哀, 我唔信現實真係有情飲水飽


男爵府

積分: 8831


4#
發表於 14-11-26 14:27 |只看該作者
我老公叫我一定要做野, 佢養唔晒我地. 要一齊搵食才可以. 都只是收支平衡.


男爵府

積分: 6603


5#
發表於 14-11-26 14:28 |只看該作者
EVA222 發表於 14-11-26 14:20
你的收入放去儲蓄,而不是叫你分擔,佢唔算太mean,可以話佢為人現實踏實,會為未來打算,好過那些男人搵唔多,叫 ...
多謝您給我正能量!

hard feeling , 只因覺得佢無顧及我身體狀況.


用戶要求終止服務

積分: 7682


6#
發表於 14-11-26 14:29 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。

點評

1988cc    發表於 14-11-27 11:30
bopui0607    發表於 14-11-27 11:04
yanchi2    發表於 14-11-26 14:42


水晶宮

積分: 64108


7#
發表於 14-11-26 14:31 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm,+就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我搵得少(under$10000),當年老公都同我講如果做得唔開心就唔好做,到plan生第二個開始就開始我嘅ftm生活




禁止訪問

積分: 80247


8#
發表於 14-11-26 14:33 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13092


9#
發表於 14-11-26 14:35 |只看該作者
佢話我返工就買樓........


男爵府

積分: 7335


10#
發表於 14-11-26 14:37 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

我老公想我返工,佢揍兩個仔


信是有緣


水晶宮

積分: 54910


11#
發表於 14-11-26 14:45 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。
要識,唔返工都可以識



點評

1988cc    發表於 14-11-27 11:31
law223    發表於 14-11-26 17:43
    


水晶宮

積分: 57166


12#
發表於 14-11-26 14:48 |只看該作者
櫻花bb 發表於 14-11-26 14:45
要識,唔返工都可以識
咪係, 仲多時間識, 家下咁多channel... 連bk都有人搵到食


男爵府

積分: 9456


13#
發表於 14-11-26 14:50 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。
你一定好靚


男爵府

積分: 6603


14#
發表於 14-11-26 14:56 |只看該作者
回覆 steppenwolf 的帖子

一定係.......你好索!


水晶宮

積分: 57166


15#
發表於 14-11-26 14:57 |只看該作者
佢想我返工, 佢話我太懶, 係屋企一定係睇電視同訓覺, 連落街食lunch都唔會, 個人會無咩目標....其實都講得幾o岩


男爵府

積分: 6603


16#
發表於 14-11-26 15:00 |只看該作者
sang@yee... 發表於 14-11-26 14:37
我老公想我返工,佢揍兩個仔
如果你比C6搵多好多, 佢咁諗吾出奇窩!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


17#
發表於 14-11-26 15:00 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。

有心識有幾難,佢咁既諗法好迂腐,同埋唔尊重信任你

你若盛開, 蝴蝶便來!


子爵府

積分: 14506


18#
發表於 14-11-26 15:01 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
想,因為


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 14-11-26 15:02 |只看該作者

引用:你的收入放去儲蓄,而不是叫你分擔,佢唔算太

原帖由 EVA222 於 14-11-26 發表
你的收入放去儲蓄,而不是叫你分擔,佢唔算太mean,可以話佢為人現實踏實,會為未來打算,好過那些男人搵唔多,叫 ...
同意!
唔係話生活唔到,多份糧可以改善好多嘢,將來細路教育,自己退休,可以好唔同。

你若盛開, 蝴蝶便來!


男爵府

積分: 6603


20#
發表於 14-11-26 15:02 |只看該作者
katherinelum 發表於 14-11-26 14:35
佢話我返工就買樓........
咁家庭收入上升, 然後買樓, 都好正常呢!

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo