婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


1#
發表於 08-5-30 20:31 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/cherriekai220/


唔好問我點解唔執..我老公講過, 間屋係佢阿媽既..
佢阿媽鍾意點就點... d野全部都係奶奶的...所以我唔識執...

bb仲有一個月出世, 間屋仲係咁亂咁dirty..隻狗又生蝨...
bb出世後係咁既環境下點生活??

我好愁....好唔開心...

[ 本文章最後由 cherrielovely 於 08-6-5 23:29 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2329


55#
發表於 08-6-7 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


54#
發表於 08-6-7 13:21 |只看該作者
原文章由 elaine815 於 08-6-7 00:21 發表




我的同你一樣啊~ 搞到我成日都係房....唔出廳...理得佢地點話我



咁你有bb未啊, 如果到你有左bb你就會開始煩架啦, 因為唔通要個bb長期係房唔出廳咩, 係咪?


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


53#
發表於 08-6-7 13:20 |只看該作者
原文章由 魔鬼天使 於 08-6-6 00:23 發表

會唔會你99擺你老公上枱咋??



應該唔係呀..
因為夜晚我老公放工返黎, 我就問佢做乜你阿媽話掉左d椅你話唔好掉?? 我老公答我掉左咁坐邊...跟本d椅係好日都冇人坐既=.= 又唔可以叠埋一齊, 好阻定...


大宅

積分: 1390


52#
發表於 08-6-7 00:21 |只看該作者
原文章由 cherrielovely 於 08-5-30 20:31 發表
http://hk.myblog.yahoo.com/cherriekai220/


唔好問我點解唔執..我老公講過, 間屋係佢阿媽既..
佢阿媽鍾意點就點... d野全部都係奶奶的...所以我唔識執...

bb仲有一個月出世, 間屋仲係咁亂咁dirty..隻狗又生蝨... ...




我的同你一樣啊~ 搞到我成日都係房....唔出廳...理得佢地點話我


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


51#
發表於 08-6-6 01:47 |只看該作者
樓主~~~你地一家人開"零食俱樂部"的嗎 ?!


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


50#
發表於 08-6-5 23:28 |只看該作者
update: 話說今日放假係屋企,....同奶奶開始執屋...
過程中我發現左好多野... 原來奶奶係一個明白事理人..

一路搞屎果個原來係我老公...
話說奶奶今日話我知, 佢排左七張椅係廳, 佢本來話掉的, 原來係我老公話唔好掉... 之前我咪話叫老公同奶奶傾下唔好比隻狗通屋走, 我老公咪話唔得既...我今日忍唔住自己同奶奶講...奶奶即刻話到時會困隻狗係廚房, 唔會比佢通屋走...

雖然奶奶平時都會好dirty, 但係經過今日同佢一齊執野, 我先知最衰格果個係我個pk老公, 真係慶個火屎, 你地話佢點做人老豆...不知所謂...


洋房

積分: 96


49#
發表於 08-6-5 05:08 |只看該作者
Good !! 你的態度(指執屋)是正確的。
不過希望你生完阿B後,仲仍然有心有力Keep 住執屋啦
重要祈望無人將間屋搞亂喎,兼佬公會幫手喎。

我…就無恆心啦,經過我多次執完又變番之前一樣的挫敗後,我放棄了…所以我一得閒就抱阿B返阿媽度。費事眼冤…
肥脾


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


48#
發表於 08-6-4 12:51 |只看該作者
原文章由 OneOneMa 於 08-6-3 17:43 發表
有蝨一定唔住得... 跳入亞b對耳入面點算? 咁多細菌, 你傷口發炎又追究邊個?
返亞媽度住啦, 如果唔係... 大同細都有事就仲慘... 到時佢地只會懶你照顧得小 b 唔好。 ...



都唔好話咩, 我至從嫁左入去, 同佢地一齊住之後..
平均一個月病一次, 有左bb後仲誇張, 成日病...
所以我陀d胎b陀得好辛苦...
不過bb就快出世, 希望老公同奶奶都生生性性..

如果bb出世之後, 佢仲係比隻狗亂黎..
我一定一定會搬出去住, 自己一個搬出去住都係咁話..
一陣我奶奶攬完佢隻生滋狗再抱我阿b我實發癲..

[ 本文章最後由 cherrielovely 於 08-6-4 12:53 編輯 ]


複式洋房

積分: 404


47#
發表於 08-6-4 01:41 |只看該作者
你奶奶地方好似"雜價灘", 如果係我我會唔理三七廿一買啲膠櫃通膠箱執起晒佢, 再一比九十九抺過晒啲地方.
我都係最最唔鍾意亂同烏JOE~
所以我唔多鍾意入99個廚房, 一入去就想發癲好想同佢掉晒野~ 勁勁勁勁烏JOE, 超超超超亂~ 屋企幾個人行O黎行去一星期只抺兩次~ 起初BB去佢度我都會唔多滿意咁一入去無耐就同佢抺地抺野, 可能佢而家知咩叫乾淨, 而家俾以前叫做乾淨左, 但有時都頂唔順要出手~


別墅

積分: 537


46#
發表於 08-6-4 00:12 |只看該作者
相見好同住難
我都同99住過, 可以嘅話最好搬出去住.


別墅

積分: 786


45#
發表於 08-6-3 19:48 |只看該作者
比我情願比阿b去育嬰院lor...


複式洋房

積分: 175


44#
發表於 08-6-3 18:29 |只看該作者
我奶奶又係成日執d爛野番黎....如:爛鐵,仲有好多人地唔外丟出街既野。佢都執番黎..我阿b仲有十幾日就出世啦.......


大宅

積分: 1038


43#
發表於 08-6-3 17:43 |只看該作者
有蝨一定唔住得... 跳入亞b對耳入面點算? 咁多細菌, 你傷口發炎又追究邊個?
返亞媽度住啦, 如果唔係... 大同細都有事就仲慘... 到時佢地只會懶你照顧得小 b 唔好。


大宅

積分: 1143


42#
發表於 08-6-3 17:39 |只看該作者

Store?

Your house just looked like a mini store


複式洋房

積分: 148


41#
發表於 08-6-1 23:29 |只看該作者
講開執屋,我E頭執,99果頭又拿D垃圾返來,因為距做清潔.雖然距公司有講五可以拿,但系師奶都系忍五到手.譬如,布碎,已經廢棄既聖誕裝飾,衫褲樣板,.....總之公司丟既距就執返來,跟住仲好開心梗同街坊講:"好多噶,我拿五到梗多乍"! 問你死未.
距連"頭條日報"都要拿2-3份,拿返來買窩.我真系想跳樓.
之前都有執噶,不過距返到來話我丟曬距D野,鵝足一日,一年之後仲可以拿出來講話我丟佐距D野.所以我E家剩系希望有日可以搬出去住.


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


40#
發表於 08-6-1 18:16 |只看該作者
原文章由 魔鬼天使 於 08-6-1 18:05 發表

係架,老人家d野唔好掉左佢,以為佢會唔知唔記得架,
我99 80幾歲,好鐘意執垃圾,收埋好多冇用既野,
我生完要大裝修,因為間屋太污租,可以用"龍"屋嚟形容,
掉左d野,博佢白內障睇唔到d野,
但佢就好記性會問返d野 ...



我99都唔算好老, 都係得60歲姐...
尋晚仲發現有"狗毛蟲"呀....
真係嚇死我....


大宅

積分: 4192


39#
發表於 08-6-1 16:18 |只看該作者
BB仲有幾耐出世呀?? 我係你, 如果屋企其他人唔肯拾, 我會羅晒bb野出黎, 放晒係食飯枱又好, 櫃頂又好, 比佢地d人知道bb係需要地方放野, 佢地唔拾開既話, 未佢地無位食飯...


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 08-6-1 14:36 |只看該作者
哦~~~
唔怪得之我見唔到啦~~~

原文章由 cherrielovely 於 08-6-1 12:27 發表


隻dog我己經delete左..


男爵府

積分: 8483


37#
發表於 08-6-1 14:21 |只看該作者
樓主, 努力呀!
原文章由 wmpl 於 08-6-1 13:51 發表


恭喜你,終於都諗通咗,但係你真係要小心d,
就住嚟執先好呀,始終都粗身大細,唔好太勉強自己呀!!

老人家d野唔好隨便掉,唔係就有排哦你架la,
儘量擺埋一撻地方,然後話俾佢知,等佢方便易揾啦!!
俾着你都唔鍾意人哋亂咁掉你d野, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo