婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


1#
發表於 08-5-30 20:31 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/cherriekai220/


唔好問我點解唔執..我老公講過, 間屋係佢阿媽既..
佢阿媽鍾意點就點... d野全部都係奶奶的...所以我唔識執...

bb仲有一個月出世, 間屋仲係咁亂咁dirty..隻狗又生蝨...
bb出世後係咁既環境下點生活??

我好愁....好唔開心...

[ 本文章最後由 cherrielovely 於 08-6-5 23:29 編輯 ]


禁止訪問

積分: 20403


2#
發表於 08-5-30 21:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17193


3#
發表於 08-5-30 22:21 |只看該作者
返去亞媽到住住先得唔得呀?!


禁止訪問

積分: 1368


4#
發表於 08-5-30 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2182


5#
發表於 08-5-30 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1525


6#
發表於 08-5-30 22:39 |只看該作者
係呀,間屋太亂真係會攪到個人
好鬼忟


子爵府

積分: 13533


7#
發表於 08-5-30 23:45 |只看該作者
我都覺得唔係好亂咋喎~起碼係分左類丫明顯!!


珍珠宮

積分: 35592


8#
發表於 08-5-31 01:01 |只看該作者
其實我覺得又唔算好亂, 不過如果真係通地骨頭就真係唔得...好唔衛生....
好好過每一天......


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章


9#
發表於 08-5-31 01:32 |只看該作者
我就覺得要掉下啲雜物咁~我係一個好鍾意掉嘢嘅人
隻dog我仲以為係芝娃娃


大宅

積分: 3000


10#
發表於 08-5-31 01:33 |只看該作者
間屋唔算亂bor,不過係超多雜物啫.....
係咪你有咗bb個心好煩,所以先覺得好亂咋?
至於隻狗.....有冇其他方法可以解決??
如果你話為咗小朋友就要人哋唔好養隻狗,
好似有d不負責任,自打咀巴wor!!
你有冇同你99好好哋傾吓先?唔好諗到咁灰先,
寄人籬下就係咁la,人哋未必係有心蝦同唔遷就你嘅,
只不過人哋喺間屋度生活咗咁耐都係咁,
習慣成自然,唔會諗咁多嘢啫!!


大宅

積分: 3375


11#
發表於 08-5-31 01:50 |只看該作者
wow...really messy bor, i found that a lot of old ppl is like that...my grandma's room is very very messy too


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 08-5-31 02:22 |只看該作者
原文章由 jacquesau 於 08-5-31 01:01 發表
其實我覺得又唔算好亂, 不過如果真係通地骨頭就真係唔得...好唔衛生....

禁你米買個靚靚狗兜比佢裝骨食,禁佢米冇得隨地掉!佢係都要掉落地,你到時再發難都未遲!
講真,人地住左禁耐,梗係唔覺有問題。又點會了解到你搬入黎冇耐,唔慣呢樣個樣,米只好自己見招拆招囉!

好似以前我d仔女 bb 時,返亞媽到,永遠亞媽都煲定滾水!佢知道 bb 禁細實要開奶。(就算我有帶熱水壺,佢都照樣煲定以避不時之需)但我99 就屋企永遠都冇熱水,問得黎先煲,餓c 亞仔都未得啦!所以從來我一定帶熱水壺去99 度!自己控制到就費事救人!
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


複式洋房

積分: 292


13#
發表於 08-5-31 02:33 |只看該作者
返媽媽度住喇,咁鬼亂,仲要有狗蝨!!!會咬bb架!!唔好住喺度先喇!


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 08-5-31 03:02 |只看該作者
我屋企個dinning room都係差唔多咁..都唔算太亂je...^^
我屋企都有隻狗,不過好彩狗黎講,佢算好乾淨,剩係可以食狗糧....我都擔心緊,第時bb點學爬..始終隻狗甩好多毛....不過無辦法啦,唔通掉左隻狗咩...


大宅

積分: 1553


15#
發表於 08-5-31 04:03 |只看該作者
你奶奶到算好喇....唉
我奶奶到...仲..都係唉
不過你生完坐月可唔可以返去你媽到先
你咪話返去坐月囉....
跟著借D意話佢間屋咁亂點住?
我奶奶個間亂到連BB床都放唔落
本來我都係個邊住嫁
但係佢搞到我結婚之後幾日炸
就入左醫院...
之後我借D意返左屋企拎野,
我老公又懶,
一夜D就訓到隻豬咁唔肯走
所以我就搬左返屋企喇
之後生完返左屋企坐月
中途丫奶奶都有投訴過我話我唔專重佢
大佬呀,我都有同我老公講話"等佢比間房我咪返去囉"到之前同丫奶奶講既'佢執到有位放BB床我返黎啦"中間仲無啦啦大喊左一次佢地唔夠膽再提返去住呢樣野,到生完三個幾月我仲住係娘家XDXD


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


16#
發表於 08-5-31 09:48 |只看該作者
甘都吾可以吾要隻狗架,有蝨咪杜蝨,我以前養狗,阿女出世,至女6yr隻狗才老死...我又養2猫,至現在,但我女都好健康,8年來睇e生5次都無!


大宅

積分: 3786


17#
發表於 08-5-31 10:56 |只看該作者
呢D情況,要自強啦:
1. 唔好經C6,直接同奶奶商量,因為以後要放尿布奶樽蒸奶煲濕紙巾.......請佢"吉"一個指定地方俾BB擺嘢。

2. 同時,同C6去日本城/吉之島10蚊店/實惠,買定D置物架置物箱俾奶奶,去放佢本來"吉"出來嘅嘢。順便囉,執埋其他地方。

3. 狗蝨可以滴藥,走去寵物店買FRONTLINE或REVOLUTION,唔平架,但好好用。


大宅

積分: 4520

好媽媽勳章


18#
發表於 08-5-31 10:57 |只看該作者
樓主~唔好意思~我見到你隻"松鼠狗"笑左出黎!!

另外,可唔可以考慮搬走??


複式洋房

積分: 229


19#
發表於 08-5-31 11:30 |只看該作者
屋企唔算太亂ar ~ 起碼有分類放, 只係d野太多太雜放晒出黎, 睇見就覺得心煩, 最唔掂0既係隻狗通屋走, 有好多細菌。

BB出世之後, 地板要早晚用消毒藥水擦, 如果唔係d菌通屋飛, BB好容易生病。

如果頂唔順就返媽咪屋企, 呢個係無辦法之中唯一0既辦法


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 08-5-31 14:01 |只看該作者
快d搬走 太惡劣la環境,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo