原文章由 jacquesau 於 08-5-31 01:01 發表 
其實我覺得又唔算好亂, 不過如果真係通地骨頭就真係唔得...好唔衛生....
禁你米買個靚靚狗兜比佢裝骨食,禁佢米冇得隨地掉!佢係都要掉落地,你到時再發難都未遲!
講真,人地住左禁耐,梗係唔覺有問題。又點會了解到你搬入黎冇耐,唔慣呢樣個樣,米只好自己見招拆招囉!
好似以前我d仔女 bb 時,返亞媽到,永遠亞媽都煲定滾水!佢知道 bb 禁細實要開奶。(就算我有帶熱水壺,佢都照樣煲定以避不時之需)但我99 就屋企永遠都冇熱水,問得黎先煲,餓c 亞仔都未得啦!所以從來我一定帶熱水壺去99 度!自己控制到就費事救人!
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜