自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10206


1#
發表於 08-6-15 23:13 |只看該作者
洗衣機壞了, 可否介紹那隻牌子較好?
謝謝


侯爵府

積分: 20058


29#
發表於 08-6-18 10:42 |只看該作者
m2,同埋價錢平,係就係大部d,
不過整個層架就可以係洗衣機上面放野喇。

原文章由 召藥師 於 08-6-16 15:34 發表
我就鍾意用日本式洗衣機,隨時都可以停左佢打開蓋,又可以自己倒儲起ge水入去洗衫,慳水費,而且又冇門ge膠邊清潔同去水隔纖維網清洗問題。

不過比歐洲式冇咁多位用。 ...


別墅

積分: 609


28#
發表於 08-6-18 10:36 |只看該作者
金章 more fans woo, would anyone use Pilco ? Does it is better than 金章 ?


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


27#
發表於 08-6-17 20:30 |只看該作者
大家咁話,
所以我同老公傾過,
都係唔好太心急,
反正我地九月先收樓!!


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 08-6-17 10:40 |只看該作者
老實講,我唔係太信sales講野,佢地邊個牌子收佣收得多就推薦邊個牌子。都係睇下多D用家意見比較穩陣。


子爵府

積分: 13682


25#
發表於 08-6-17 10:06 |只看該作者
我都係用"金章",因外家果部用左超過14年.
依家仲好鬼come,從無壞過.
所以上年我都買左部,
洗衫係唔錯,
不污濁就按"n" (around 30mins)
污濁按"f"quite function.(around 45mins)

轉速度超快,有時轉數多...d衫摩殘哂lo.


男爵府

積分: 5587


24#
發表於 08-6-17 10:02 |只看該作者
i perfer 金章


子爵府

積分: 10206


23#
發表於 08-6-17 09:19 |只看該作者
睇黎金章真係好多Fans
不過我又想問有無人用過 Thomson, 因為我昨晚見倒一部 650 轉 4000幾蚊 . . . 但又聽人講洗衣機吾到800轉都吾好買 . . .


別墅

積分: 754


22#
發表於 08-6-16 23:48 |只看該作者
金章


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


21#
發表於 08-6-16 23:30 |只看該作者
頭先行街, 見到有部洗衣機,
係 gorenje ge 歌爾wa 64163
原價85xx, 宜家特價 58xx, 不過就係陳列品囉,

我想問大家知唔知呢個牌子好唔好用??
呢部野有成千六轉嫁, 但可以調校轉速 ge,
老公就有 d 想買, 但我媽咪就話唔好,
佢話六千蚊 ge 價錢大把選擇喎,
叫我地唔好見佢平左三千蚊而動心喎,
唉, 我都唔知點好!!


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


20#
發表於 08-6-16 23:14 |只看該作者
I used 金章 850 spin in my old flat. When I moved the salesman recommended Brandt 1000 spin, saying it is quiet and dryer.

The truth is Brandt 1000 spin cannot clean clothes properly and I have to wash 2 hours minmum vs 1 hr 40 min before. It is noiseier than 金章 and 1000 spin is not dryer than 850 spin.

When this one breaks down, I will buy 金章 850 spin again.


侯爵府

積分: 24890


19#
發表於 08-6-16 22:45 |只看該作者
金章


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 08-6-16 22:28 |只看該作者
原文章由 召藥師 於 08-6-16 15:34 發表
我就鍾意用日本式洗衣機,隨時都可以停左佢打開蓋,又可以自己倒儲起ge水入去洗衫,慳水費,而且又冇門ge膠邊清潔同去水隔纖維網清洗問題。

不過比歐洲式冇咁多位用。 ...


係呀, 我都係鍾意用日本機, 一來平D, 二來慳電D, 歐洲機洗衫洗成1.5小時, 日本機45分鐘就OK
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


男爵府

積分: 5191


17#
發表於 08-6-16 22:01 |只看該作者
我部大眼歐洲機是12年前買的, 快用了13年, 牌子"IGNIS"現在好似沒得買了, 是惠而蒲代理的, 它都有800轉, 如果我E+再買機一定會選高速點的。始終歐洲機耐用好多, 雖然貴D但除起來都很抵用, 正所謂貴買平用。


伯爵府

積分: 18035

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-6-16 21:38 |只看該作者
唔好用惠而蒲太多功能果d好唔掂,洗衣粉好易塞機槽,建議用洗衣液,真係要用洗衣粉就用無泡果款,其實洗衣機買550~800轉已夠!
我覺任何牌子都好,現在d洗衣機都無以前咁襟用,其實太多功能洗衣機比較容易壞,而且多功能價錢又貴,電子板d感應比較敏感,尤其放係d比較潮濕的地方,壞咗電子板零件好多時保養係唔補!
大帽山下某條村落黃色的小屋,住有羊爸爸ammy、羊媽媽sandy、羊哥哥reego、羊細佬ricky!


別墅

積分: 609


15#
發表於 08-6-16 20:44 |只看該作者
有無人用PILCO呀 ? Any comment 


大宅

積分: 2184


14#
發表於 08-6-16 16:58 |只看該作者
惠而浦


男爵府

積分: 8373


13#
發表於 08-6-16 16:23 |只看該作者
我部大眼雞'金章'都用咗6年啦,現在每次用都嘈過直升機起飛,連樓下包租公都投訢話我地嘈,所以都要換機啦.不過最近去問過話現在'金章'只係得番個名,因Electrolex已買咗佢個名,而'金章'本身已經冇晒工廠,現在全部係Electrolex生產,而Electrolex只係出名做大型洗衣機, 但家用嘅就只係一般咋喎.所以我地都諗住轉用Whirlpool.聽講都好多人用吓嘅喎.


男爵府

積分: 6985


12#
發表於 08-6-16 15:39 |只看該作者
我新買咗西門子900轉7kg好好用洗完d衫都好乾下


男爵府

積分: 6985


11#
發表於 08-6-16 15:34 |只看該作者
我新買咗西門子900轉7kg好好用洗完d衫都好乾下

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo