自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10204


1#
發表於 08-6-15 23:13 |只看該作者
洗衣機壞了, 可否介紹那隻牌子較好?
謝謝


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 08-6-15 23:47 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 08-6-15 23:13 發表
洗衣機壞了, 可否介紹那隻牌子較好?
謝謝

我之前用金章用左十年, 舊年搬屋, 因位置問題要買過, 都係揀返佢


別墅

積分: 686


3#
發表於 08-6-15 23:51 |只看該作者
我都係用金章、用咗6年喇!買就買新款喎!我之前唔之、買咗舊款!同埋有分轉速、轉速越大、啲衫就乾啲囉!


男爵府

積分: 9041


4#
發表於 08-6-15 23:51 |只看該作者
愛朗,意大利製造,又靜又多洗衣功能。


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


5#
發表於 08-6-16 00:54 |只看該作者
要幾多少"轉"才好?? (速度)
thx


男爵府

積分: 5191


6#
發表於 08-6-16 15:24 |只看該作者


[ 本文章最後由 mable1124 於 08-6-16 15:28 編輯 ]


男爵府

積分: 5191


7#
發表於 08-6-16 15:26 |只看該作者
轉數越高, 洗完的衣服水份越少, 越快乾..... 最少要有800轉, 最高好似有1200轉。 我較喜歡大眼型的洗衣機, 洗的磅數較多, 和通常是歐洲機亦都較耐用。

原文章由 bobo721 於 08-6-16 00:54 發表
要幾多少"轉"才好?? (速度)
thx


大宅

積分: 1568


8#
發表於 08-6-16 15:27 |只看該作者
金章


男爵府

積分: 6985


9#
發表於 08-6-16 15:33 |只看該作者
我新買咗西門子900轉7kg好好用洗完d衫都好乾下


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 08-6-16 15:34 |只看該作者
我就鍾意用日本式洗衣機,隨時都可以停左佢打開蓋,又可以自己倒儲起ge水入去洗衫,慳水費,而且又冇門ge膠邊清潔同去水隔纖維網清洗問題。

不過比歐洲式冇咁多位用。
盡我一己之力,發放正能量!


男爵府

積分: 6985


11#
發表於 08-6-16 15:34 |只看該作者
我新買咗西門子900轉7kg好好用洗完d衫都好乾下


男爵府

積分: 6985


12#
發表於 08-6-16 15:39 |只看該作者
我新買咗西門子900轉7kg好好用洗完d衫都好乾下


男爵府

積分: 8373


13#
發表於 08-6-16 16:23 |只看該作者
我部大眼雞'金章'都用咗6年啦,現在每次用都嘈過直升機起飛,連樓下包租公都投訢話我地嘈,所以都要換機啦.不過最近去問過話現在'金章'只係得番個名,因Electrolex已買咗佢個名,而'金章'本身已經冇晒工廠,現在全部係Electrolex生產,而Electrolex只係出名做大型洗衣機, 但家用嘅就只係一般咋喎.所以我地都諗住轉用Whirlpool.聽講都好多人用吓嘅喎.


大宅

積分: 2184


14#
發表於 08-6-16 16:58 |只看該作者
惠而浦


別墅

積分: 609


15#
發表於 08-6-16 20:44 |只看該作者
有無人用PILCO呀 ? Any comment 


伯爵府

積分: 18035

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-6-16 21:38 |只看該作者
唔好用惠而蒲太多功能果d好唔掂,洗衣粉好易塞機槽,建議用洗衣液,真係要用洗衣粉就用無泡果款,其實洗衣機買550~800轉已夠!
我覺任何牌子都好,現在d洗衣機都無以前咁襟用,其實太多功能洗衣機比較容易壞,而且多功能價錢又貴,電子板d感應比較敏感,尤其放係d比較潮濕的地方,壞咗電子板零件好多時保養係唔補!
大帽山下某條村落黃色的小屋,住有羊爸爸ammy、羊媽媽sandy、羊哥哥reego、羊細佬ricky!


男爵府

積分: 5191


17#
發表於 08-6-16 22:01 |只看該作者
我部大眼歐洲機是12年前買的, 快用了13年, 牌子"IGNIS"現在好似沒得買了, 是惠而蒲代理的, 它都有800轉, 如果我E+再買機一定會選高速點的。始終歐洲機耐用好多, 雖然貴D但除起來都很抵用, 正所謂貴買平用。


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 08-6-16 22:28 |只看該作者
原文章由 召藥師 於 08-6-16 15:34 發表
我就鍾意用日本式洗衣機,隨時都可以停左佢打開蓋,又可以自己倒儲起ge水入去洗衫,慳水費,而且又冇門ge膠邊清潔同去水隔纖維網清洗問題。

不過比歐洲式冇咁多位用。 ...


係呀, 我都係鍾意用日本機, 一來平D, 二來慳電D, 歐洲機洗衫洗成1.5小時, 日本機45分鐘就OK
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


侯爵府

積分: 24890


19#
發表於 08-6-16 22:45 |只看該作者
金章


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


20#
發表於 08-6-16 23:14 |只看該作者
I used 金章 850 spin in my old flat. When I moved the salesman recommended Brandt 1000 spin, saying it is quiet and dryer.

The truth is Brandt 1000 spin cannot clean clothes properly and I have to wash 2 hours minmum vs 1 hr 40 min before. It is noiseier than 金章 and 1000 spin is not dryer than 850 spin.

When this one breaks down, I will buy 金章 850 spin again.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo