自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17096


1#
發表於 15-7-17 14:40 |只看該作者
3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎? 有無話成日收唔到或者download 唔到? 唔該全能bk jm


珊瑚宮

積分: 102292

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 15-7-18 17:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+15-07-17+發表

原帖由 wister 於 15-07-17 發表
$138 都有1GB, 加$10 有2GB, 好似好抵,但又唔知佢得唔得
我仔用緊,都OK





伯爵府

積分: 17096


23#
發表於 15-7-18 17:06 |只看該作者

回覆:Jessicalws 的帖子

好羨慕..... 你個價好正


水晶宮

積分: 63649

hashtag影視迷勳章


22#
發表於 15-7-18 11:39 |只看該作者

回覆:3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎?

3仔好用,我係舊客戶再續4g $181任用,但到5gb就限速



伯爵府

積分: 17096


21#
發表於 15-7-18 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wister 於 15-07-17 發表3仔

原帖由 濛查查 於 15-07-17 發表
真心話我覺得比以前好,c6 用csl 同一個地方,我收得比佢好好多,我自已本身 4G $290 包隧道 5GB



...
但$290都係太貴,有平啲嘅就好啦


伯爵府

積分: 17001


20#
發表於 15-7-17 23:31 |只看該作者

引用:3仔台+$148+4G+上網有2GB+好用嗎?+有無話

原帖由 wister 於 15-07-17 發表
3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎? 有無話成日收唔到或者download 唔到? 唔該全能bk jm

...
真心話我覺得比以前好,c6 用csl 同一個地方,我收得比佢好好多,我自已本身 4G $290 包隧道 5GB




侯爵府

積分: 24232

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


19#
發表於 15-7-17 22:12 |只看該作者

引用:好多人話3唔好,但我用覺得ok

原帖由 tansyneko 於 15-07-17 發表
好多人話3唔好,但我用覺得ok
x2


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


18#
發表於 15-7-17 22:12 |只看該作者
我用左好多年, 冇問題喎, 好好用
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


伯爵府

積分: 17096


17#
發表於 15-7-17 22:10 |只看該作者

引用:好多人話3唔好,但我用覺得ok

原帖由 tansyneko 於 15-07-17 發表
好多人話3唔好,但我用覺得ok
但$166 呢個價錢2GB ok嗎?


伯爵府

積分: 17096


16#
發表於 15-7-17 22:09 |只看該作者

引用:電訊數碼$96無限數據雖然有限速但一般上bk

原帖由 canies 於 15-07-17 發表
電訊數碼$96無限數據
雖然有限速但一般上bk 打機都夠快但睇片就唔清楚
之前研究過下,好似同數記一樣係慢速


琥珀宮

積分: 152982


15#
發表於 15-7-17 21:47 |只看該作者

回覆:3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎?

好多人話3唔好,但我用覺得ok


翡翠宮

積分: 97287


14#
發表於 15-7-17 21:47 |只看該作者

回覆:3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎?

電訊數碼$96無限數據
雖然有限速但一般上bk 打機都夠快但睇片就唔清楚

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 49735

hashtag影視迷勳章


13#
發表於 15-7-17 21:46 |只看該作者

回覆:3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎?

2gb 我覺好易爆


伯爵府

積分: 17096


12#
發表於 15-7-17 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wister 於 15-07-17 發表$138

原帖由 youyoub 於 15-07-17 發表
咁平嗎?
頭先再行過去問,原來要另加$18 隧道費 即係 $156 1GB, $166 2GB......


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


11#
發表於 15-7-17 15:12 |只看該作者
3係我永不錄用的台。


複式洋房

積分: 203


10#
發表於 15-7-17 15:10 |只看該作者
用緊123同數碼通,兩個台都ok,不過都係貴。


男爵府

積分: 6636

2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 15-7-17 15:07 |只看該作者
回覆 wister 的帖子

我用咗3好多年, 以前爛橙年代開始. 以前真係好唔掂, 但呢一兩年真係好咗好多! 我C6用123, 好多時收得都冇我咁好!
我都用緊4G上網, 都好快, 暫時好滿意.


子爵府

積分: 12790


8#
發表於 15-7-17 15:02 |只看該作者

回覆:wister 的帖子

3仔死都唔會用,長期收得唔好




男爵府

積分: 7001


7#
發表於 15-7-17 14:59 |只看該作者

回覆:3仔台 $148 4G 上網有2GB 好用嗎?

我用左3好多年,smartone, 123,都用過,我又覺得3係ok,無乜問題!我住九龍區,每星期都會去馬鞍山區,d人成日話唔掂,可能關咩地區事掛!我以前公司123係收唔到的。


男爵府

積分: 9234

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 畀面勳章


6#
發表於 15-7-17 14:58 |只看該作者
本帖最後由 eibe0316 於 15-7-17 15:09 編輯

我用左好多年3台啦~我覺得收得好好同快呀
一D都唔覺得成日用唔到呀~
我C6用123...佢同我成日同一個位置..
我收得好好...佢就收得比較差囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo