原文章由 pigpig-bb 於 08-7-8 16:23 發表 
唉
!我係一個要返工的媽咪,亞B依家都有8個月了,平時是工人姐姐湊的,我只係放工同放假自己湊返(不過亞B是好早瞓覺
的,食完奶玩一陣就瞓
,一瞓
就到明早),但亞B好似唔理我咁,亞B做左 ...
首先, 唔駛太擔心. 你至係佢既媽咪. 其他媽咪都arm架, 你亞B跟姐姐, 就代表姐姐鍚佢, 咁你返工都可以放心少少, right?
另外, 盡量爭取單獨同佢既親子時間. 如星期六唔駛返工, 可以自己帶佢出去,行下又得, 黃昏時去公園又得(因為冇咁熱).
仲有宜家天氣咁熱, 同阿b臨瞓前玩下水又得.沖涼時又可以傾下計, 幾好架.
我兩個女(age 5 & 2)好鐘意玩水, 因為有得玩, 又可以同我一齊. 沖左涼又可以瞓得舒服啲.
你有精神或有時間時, 不妨一試.
努力啲, 你至係阿B既媽咪呀.
至愛巧沛B既 Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/kitqinghypy-happyhome