少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 56


1#
發表於 08-7-8 16:23 |只看該作者
!我係一個要返工的媽咪,亞B依家都有8個月了,平時是工人姐姐湊的,我只係放工同放假自己湊返(不過亞B是好早瞓覺 的,食完奶玩一陣就瞓 ,一瞓 就到明早),但亞B好似唔理我咁,亞B做左不對的事我話佢不可以,佢又唔聽話,又唔望我,好似有幾次我放假,工人都冇放假,由我湊亞B,而工人就打理家務,但亞B見到工人時常在家行來行去不是同佢玩,亞B就喊,而我餵食粥仔,工人在洗衫,亞B又喊,攪到我好心酸 ,有D唔開心 ,係米唔應該搵工人湊亞B...好多野想,其實我應該可以點做,亞B先會跟我多D呢?


大宅

積分: 4581


2#
發表於 08-7-15 16:59 |只看該作者

回覆 #1 pigpig-bb 的文章

我都係過來人, 我好明白你而家既心情, 我曾經想過炒咗個工人, 因為嬲個仔親佢多過親我.

你BB只得8個月大, 你只需要一個識得照顧及錫BB既人, 俾你放心返工. 明顯地, 你工人做得到啦, 咪BB點解會咁肯跟佢呢, 你應該放心, 開心都嚟唔切啦.

當BB再大d(約歲半至二歲), 你就要多陪佢玩遊戲, 唱歌仔, 講故事. 因為佢開始瞓少咗, 活動多咗, 親子機會亦因此增多了. 久而久之, BB便知道媽媽好好玩, 好鍾意親近你了.

我仔仔而家6歲了, 非常親我, 佢有時嬲工人的話仲會叫佢返老家, 唔想見佢添, 所以你真係唔使担心.


大宅

積分: 3031


3#
發表於 08-7-15 22:37 |只看該作者
我bb在初初都係好跟個工人, 我當時都好'呷醋'架... 我都好明白你而家的心情, 個心都酸酸地架... 不過, 你唔駛担心, 佢大大下就會識分邊個先係"媽媽", 係最愛佢的媽媽, 到時佢成日叫你, 叫到你暈, 叫到你應佢為止... 真的, 我就係咁樣, 有辦睇...

[ 本文章最後由 MsFriendly 於 08-7-15 22:39 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


4#
發表於 08-7-16 11:15 |只看該作者
我之前都有係的感覺, 不過宜家差不多三歲,
非常跟我地... 有我地係到就唔會要姐姐..
所以唔洗擔心.. .趁宜家仲未跟你時, 做多d自己野.... 宜家我返到屋企, d時間就比晒個囝, 想睇下電視都唔得....


複式洋房

積分: 170


5#
發表於 08-7-16 13:46 |只看該作者
您唸吓, 如果您個b唔鍾意個工人咪仲驚. 佢鍾意個工人, 即係話佢好錫佢囉. 您應該放心先啱. 我係過來人. 大約歲半到啦, 佢就識得分.

至於而家您有mud可以做呢, 我有個提議, 我都試過, 唔錯嘅. 就係每晚都有一樣野只得您同佢做嘅, 而果樣野就梗係要佢鍾意啦. 好似我個仔好鍾意去街嘅, 我就每晚一返到屋企, 大約七點半啦, 就同佢落商場周圍行吓, 睇吓野, 邊行邊同佢講野. (雖然佢好似未識, 但有朝一日, 佢會做返/講返出來, 比您驚喜.) 咁樣一來, 佢會好期待您的放工回來, 而呢個節目就成為佢生活的一部份. 二來, 起碼有一段時間係完完全全屬於您同bb囉, 親子嘛.

但您就會辛苦一點 .... 但值得的.


大宅

積分: 3402


6#
發表於 08-7-17 09:15 |只看該作者
我個仔之前都係咁, 不過我晚晚同佢睇書, 佢而家會拿起本書搵我讀比佢聽,
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


別墅

積分: 512


7#
發表於 08-7-17 09:46 |只看該作者
我都係過來人,
不過我個b, 成歲幾先表現出黎,
日抖都ok, 一訓覺就要搵姐姐...
幾赤呀!!!!
不過諗真d, 個姐姐唔錫bb, bb 又點跟佢丫,
我應該多謝佢都黎唔切啦!!
幫我湊仔, 打理家務, 比我有得返工, 有私人時間, 無後顧之憂!

咁唯有爭取多d 時間陪佢law,
玩玩具, 唱歌仔,
夜奶(臨訓前果餐呀!!), 換片片又同佢玩,
時間許可我都會盡量"暗"佢訓...
(又係好早訓,9點, 我岩岩先叫食完飯...)
每日早d 起身, 務求佢一起身就見到我,
同佢玩3,4 個字先出門口..
做媽咪係咁啦, 無付出邊有收獲

不過仍然攪唔掂都唔繄要,
人地話2歲前係無乜記憶...都唔會記得既,
大個d 先落功夫啦..
唔洗對佢咁好啦...哈哈哈哈哈哈...


大宅

積分: 1328


8#
發表於 08-7-18 16:28 |只看該作者
原文章由 pigpig-bb 於 08-7-8 16:23 發表
!我係一個要返工的媽咪,亞B依家都有8個月了,平時是工人姐姐湊的,我只係放工同放假自己湊返(不過亞B是好早瞓覺 的,食完奶玩一陣就瞓 ,一瞓 就到明早),但亞B好似唔理我咁,亞B做左 ...

首先, 唔駛太擔心. 你至係佢既媽咪. 其他媽咪都arm架, 你亞B跟姐姐, 就代表姐姐鍚佢, 咁你返工都可以放心少少, right?
另外, 盡量爭取單獨同佢既親子時間. 如星期六唔駛返工, 可以自己帶佢出去,行下又得, 黃昏時去公園又得(因為冇咁熱).
仲有宜家天氣咁熱, 同阿b臨瞓前玩下水又得.沖涼時又可以傾下計, 幾好架.
我兩個女(age 5 & 2)好鐘意玩水, 因為有得玩, 又可以同我一齊. 沖左涼又可以瞓得舒服啲.
你有精神或有時間時, 不妨一試.
努力啲, 你至係阿B既媽咪呀.
至愛巧沛B既 Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/kitqinghypy-happyhome

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo