1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1732


1#
發表於 15-11-6 12:42 |只看該作者
比99搞到呀仔5肯坐定定食。
而加1歲準備一個月。
用玩具氹,可以食差5多一碗。玩具要不停轉。未必係玩具。總g手要渣到野。
比匙就玩2下掉左我支匙。
想戒li d壞習慣。 而加5比玩具。淨比學習水杯。。呀仔5肯食。或者幾啖。。
可以8個幾鐘都5食。我真係無乎。
有經驗ga 媽媽。教下我可以點




大宅

積分: 1318


25#
發表於 15-11-19 18:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 queeneen 於 15-11-18 發表我

原帖由 Kumi33 於 15-11-18 發表
所以。。。
我又比返玩具。
用匙同星星餅。教跟用匙筆星星餅食
見步行步啦


大宅

積分: 1732


24#
發表於 15-11-18 23:26 |只看該作者

引用:我寧願佢玩住坐high+chair食,好過唔食。+

原帖由 queeneen 於 15-11-18 發表
我寧願佢玩住坐high chair食,好過唔食。 瘦左又緊張擔心。
所以。。。
我又比返玩具。
用匙同星星餅。教跟用匙筆星星餅食




大宅

積分: 1318


23#
發表於 15-11-18 23:10 |只看該作者

回覆:點戒玩具同坐定定食?

我寧願佢玩住坐high chair食,好過唔食。 瘦左又緊張擔心。



翡翠宮

積分: 94880


22#
發表於 15-11-7 16:08 |只看該作者
Kumi33 發表於 15-11-7 00:49
又係ga。。電話 ipad我都無比。。 距面前都少玩手機。

如果係玩遊戲寧願一個個玩具輪流俾佢玩,等佢坐耐D


大宅

積分: 1732


21#
發表於 15-11-7 00:49 |只看該作者

引用:一開始玩開就好難唔俾,寧願俾玩具好過俾手

原帖由 wahiuma 於 15-11-06 發表
一開始玩開就好難唔俾,寧願俾玩具好過俾手機或IPAD佢
又係ga。。電話 ipad我都無比。。 距面前都少玩手機。




珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


20#
發表於 15-11-7 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 myaisha0435 於 15-11-06 發

原帖由 Kumi33 於 15-11-07 發表
我仔5g未識定咩,好似5會驚我嬲。。
驚你嬲會點架?
好似好sweet 。
嬲,唔同你玩

佢貪玩呀


大宅

積分: 1732


19#
發表於 15-11-7 00:48 |只看該作者

引用:食飯要一直坐定定到食完都喺有小小困難,一

原帖由 夢裡人 於 15-11-06 發表
食飯要一直坐定定到食完都喺有小小困難,一就睇電視,玩玩具我都唔讚成!不過就成屋走 ...
我有同距講野,有氹距笑 有比匙距分散下心 。只不過無用。 匙又同我掉地下。




大宅

積分: 1732


18#
發表於 15-11-7 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kumi33+於+15-11-06+發表我都

原帖由 myaisha0435 於 15-11-06 發表
心態唔同,我趕佢走係因為我唔想佢阻我食飯,唔介意佢食唔食

你趕佢走,係因為想嚇佢,想佢乖乖食 ...
我仔5g未識定咩,好似5會驚我嬲。。
驚你嬲會點架?
好似好sweet 。




翡翠宮

積分: 94880


17#
發表於 15-11-6 22:56 |只看該作者

回覆:點戒玩具同坐定定食?

一開始玩開就好難唔俾,寧願俾玩具好過俾手機或IPAD佢




珍珠宮

積分: 35821


16#
發表於 15-11-6 22:24 |只看該作者
食飯要一直坐定定到食完都喺有小小困難,一就睇電視,玩玩具我都唔讚成!不過就成屋走


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


15#
發表於 15-11-6 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 myaisha0435 於 15-11-06 發

原帖由 Kumi33 於 15-11-06 發表
我都好似你咁。至弊距好似5餓咁。。
我已經無罵距,全部慢慢講。
心態唔同,我趕佢走係因為我唔想佢阻我食飯,唔介意佢食唔食

你趕佢走,係因為想嚇佢,想佢乖乖食飯,

小朋友識分架,我個囡都唔餓架,佢只係驚我嬲佢咋


大宅

積分: 1732


14#
發表於 15-11-6 18:59 |只看該作者

引用:我仔而架2歲幾都咁,真係好煩

原帖由 hoganbaby 於 15-11-06 發表
我仔而架2歲幾都咁,真係好煩
2歲應該識講下野,都明好多。
你屋企有d麻煩ga長輩?




公爵府

積分: 27460


13#
發表於 15-11-6 18:53 |只看該作者

回覆:Kumi33 的帖子

我仔而架2歲幾都咁,真係好煩


大宅

積分: 1732


12#
發表於 15-11-6 18:42 |只看該作者

引用:我係直好狠心,佢一落地走左去玩,唔認真係

原帖由 myaisha0435 於 15-11-06 發表
我係直好狠心,佢一落地走左去玩,

唔認真係,收碗,抱返佢落地,唔準食
我都好似你咁。至弊距好似5餓咁。。
我已經無罵距,全部慢慢講。




大宅

積分: 1732


11#
發表於 15-11-6 18:41 |只看該作者

引用:要個過程咯,如果你唔比佢就唔食飯,咁你願

原帖由 子皓媽媽 於 15-11-06 發表
要個過程咯,如果你唔比佢就唔食飯,咁你願意點?
連續4日食得好少。。




大宅

積分: 1732


10#
發表於 15-11-6 18:40 |只看該作者

回覆:lovececing 的帖子

我仔未真係識听。。唉。




珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


9#
發表於 15-11-6 17:53 |只看該作者

回覆:點戒玩具同坐定定食?

我係直好狠心,佢一落地走左去玩,

唔認真係,收碗,抱返佢落地,唔準食

喊都冇得食

喊幾次佢以後就唔敢

不過前提係,你屋企人要合作,唔可以有炸両


男爵府

積分: 9374


8#
發表於 15-11-6 17:08 |只看該作者

回覆:Kumi33 的帖子

要個過程咯,如果你唔比佢就唔食飯,咁你願意點?




侯爵府

積分: 22319


7#
發表於 15-11-6 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovececing+於+15-11-06+發表

原帖由 Kumi33 於 15-11-06 發表
好。。我試下。
不過距坐high chair好似有d驚la。。
同樣蛋糕。 high chair。5食
我俾咩阿囡食就算係餅,佢都會自己走去張椅度,如果唔坐就唔俾,所以宜家佢係知道要食野就要坐係果張椅度,見到我攞野食,就會主動行埋張椅度,不過唔係一下子得嘅,慢慢俾d時間佢,同佢講唔洗驚媽媽陪佢一齊坐



我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo