1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 977


1#
發表於 15-11-7 13:04 |只看該作者
求教12+m小朋友呢個星期半夜一點起身要玩要行明明仲好眼訓又唔訓去到三點要飲完奶先肯訓,點解?試過好多方法都係唔得,有冇人試過?


別墅

積分: 977


12#
發表於 15-11-10 12:01 |只看該作者
回覆 connie.chungkp 的帖子

Ok, thank you, 我留意下先!


大宅

積分: 1615


11#
發表於 15-11-9 17:36 |只看該作者

回覆:irislook 的帖子

係响2230餐奶裏面加大約兩奶粉匙份量嘅米糊粉落去,令支奶㩒飽啲。不過你要確定佢半夜醒係因為肚餓先有用,如果佢係因為其他原因醒,唔係肚餓,支奶㩒飽都幫唔到啦




別墅

積分: 977


10#
發表於 15-11-8 23:20 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

因個奶樽最多沖8安,如果加就要沖兩支


翡翠宮

積分: 94880


9#
發表於 15-11-8 16:59 |只看該作者
irislook 發表於 15-11-7 23:20
回覆 wahiuma 的帖子

佢臨訓己飲8安,咁我咪要沖兩支奶,我用pigeon

夜晚果餐固體可唔可以加多少少量啊?可能兩隻奶會太多,唔一定飲得曬


珍珠宮

積分: 47707


8#
發表於 15-11-8 09:25 |只看該作者

回覆:12+m 突然半夜起身又飲返夜奶

我兩歲,四五點都要食完再訓


別墅

積分: 977


7#
發表於 15-11-7 23:30 |只看該作者
回覆 夢裡人 的帖子

佢日頭小睡兩次共兩小時左右,夜晚2230飲8安


別墅

積分: 977


6#
發表於 15-11-7 23:29 |只看該作者
回覆 connie.chungkp 的帖子

佢晚上七點食一碗飯有肉有菜之後2230飲8安咁即係2230比糊仔佢食?


別墅

積分: 977


5#
發表於 15-11-7 23:20 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

佢臨訓己飲8安,咁我咪要沖兩支奶,我用pigeon


珍珠宮

積分: 35821


4#
發表於 15-11-7 19:54 |只看該作者

回覆:12+m 突然半夜起身又飲返夜奶

日頭訓得多唔多,夜晚係幾點訓嘅?最後一餐盡量食翻多d,唔好苷早訓


大宅

積分: 1615


3#
發表於 15-11-7 19:45 |只看該作者

回覆:12+m 突然半夜起身又飲返夜奶

或者試下臨瞓前餐奶加兩匙米糊,㩒飽啲




翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 15-11-7 16:56 |只看該作者
大佐食嘢多佐,消耗多佐,試下臨訓俾多D奶佢食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo