自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22800


1#
發表於 16-1-15 15:56 |只看該作者
本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:26 編輯

呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養到點帶個小朋友出嚟,當然佢父母當住我哋班親戚面前指責喇。

先講呢對A親戚父母長輩,男長輩搵到嘅,不過唔似有打算幫自己仔女一把,仔女都生性讀書時自己搵生活費,出身後父母要求收家用有俾少少嘅,大時大節對父母一定要出街食要仔女請,去旅行屋企裝修都要仔女夾錢。大仔結婚儲左好耐三十到尾先自己處理晒,細女完全冇打算結婚。

同呢位b男長輩的兄弟,與A男長輩做同一行,都搵到,有兩個仔,幫大仔去外國升學回流,兩個仔都結晒婚原因有老豆幫手自己出身三年又儲少少樓價未起前買樓供定,今年年尾飲佢細仔生個b嘅滿月酒。出街食飯個老豆頂晒,唔洗仔女俾。

同年齡比較,人哋買樓供緊早安居三十中歲夠時間就結婚。“A親戚個仔女從來冇開諗過要父母幫”,甘呢對A親戚長輩做父母冇得話自己仔女未諗過生小朋友,“A親戚父母自己搵人比較”“話自己仔女跑輸過人,當住我哋班親戚面前指控無後為大不孝。

又要馬兒跑又要馬兒不吃草,呢類型父母…我親戚身份唔會出聲多理會。

點評

咸蛋三寶飯    發表於 16-1-15 17:24
Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


子爵府

積分: 10198


78#
發表於 16-1-15 21:15 |只看該作者

引用:Quote:妹妹貓咪 發表於 16-1-15 16:02 咁父

原帖由 miffyumiffy 於 16-01-15 發表
本帖最後由 miffyumiffy 於 16-1-15 16:09 編輯
同意

世界上有許多事情必須做,但你不一定喜歡做,這就是責任的涵義<<馬克思>>


男爵府

積分: 8612

認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


77#
發表於 16-1-15 21:12 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 15:56
呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養 ...
自私父母


公爵府

積分: 27258


76#
發表於 16-1-15 20:35 |只看該作者
e家生仔,最好諗埋包佢結婚、生仔、買樓,唔係又俾d仔女怨你一世!


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


75#
發表於 16-1-15 20:25 |只看該作者

引用:我自己較欣賞靠自己起家嘅人.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22824


74#
發表於 16-1-15 18:29 |只看該作者
有時老人家講野難聽, 但出發點可能係好意. 想當年我媽都係咁講, 我即話返轉頭話我係味好令你失望無臉, 她先說擔心我到了高齡至想生有危險,老了冇人冇物好慘.


公爵府

積分: 29132

畀面勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 16-1-15 18:20 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

子女不應要求父母幫結婚置業。
父母亦不應要求子女回報養老。
做人好無謂, 將父母子女關係,變成錢財利益關係。


瑪瑙宮

積分: 139338

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 16-1-15 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BOLOOIL 於 16-01-15 發表我

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:20 編輯
其實無野講,亂up下je, 就算佢肯出錢,佢d仔女都未必因為會結婚生b啦。

我男家好多親戚,有d算有d錢,佢地肯孫肯到出面,但d仔女唔生就係唔生


珍珠宮

積分: 46551


71#
發表於 16-1-15 18:05 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

我覺得父母唔幫無問題喎

而仔女生唔生自己決定。。。
可能父母都有壓力所以講兩句姐。。。
上一代好要面,比3姑6婆講下就會咁。。。


子爵府

積分: 14954


70#
發表於 16-1-15 18:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Huuu+於+16-1-15+16:26+編輯+\\

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:26 編輯

呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔 ...
各有故事,怨得誰?




水晶宮

積分: 55987


69#
發表於 16-1-15 17:58 |只看該作者

引用:+本帖最後由+miffyumiffy+於+16-1-15+16:09

原帖由 miffyumiffy 於 16-01-15 發表
本帖最後由 miffyumiffy 於 16-1-15 16:09 編輯
有啲仲要老奉咁!




侯爵府

積分: 22800


68#
發表於 16-1-15 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表請問應

原帖由 skylingac 於 16-01-15 發表
我諗唔到。但你個主題就真係常人都會睇唔到你的意思
我講返件事,解釋返冇得比較背景原因。反而俾人針住-_-………

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


子爵府

積分: 12175


67#
發表於 16-1-15 17:54 |只看該作者

引用:Quote:whoami1977+發表於+16-1-15+16:39+A

原帖由 miffyumiffy 於 16-01-15 發表
A父母好像係想:
- 唔付出 ...........................供書教學養到咁大都叫唔付出
- 仔女到某年紀後要自 ...
唔需要咁勞氣

但事實係見識過:
- 中學後踢仔女出身
- 讀書既要借錢讀
- 但家用唔可以小
- 生活費自己攪掂
- grant loan/家用/父母旅行/電器/
自己食用,畢業後月月清
- 想同父母溝通時,一句:養到你咁大!外加千百句,另加三姑六婆把口!

係,平有平養!
但事實上,如兩公婆努力工作
多數冇資格申請公屋
又冇條件儲首期
只有繼續俾貴租
父母對金錢/生活品質既追求只會有增無減

試問咁既情況下考慮生bb
是否太不負責任呢?




子爵府

積分: 14375

醒目開學勳章


66#
發表於 16-1-15 17:52 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 17:41
謙虛就唔多見,好老實講!

喺A同B兩家人的父母,雖然兩兄弟,但鍾意攞嚟比斗,成日斗到黑面反面都有...佢哋點斗唔好昱我老媽子就得。

恕我冒昧問一下 你媽媽 跟他們是什麼親戚關係


大宅

積分: 3515


65#
發表於 16-1-15 17:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+skylingac+於+16-01-15+發表

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
請問應該點寫我都見好多人以為對仔女想父母幫
我諗唔到。但你個主題就真係常人都會睇唔到你的意思




水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 16-1-15 17:48 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 17:37
呢個位未交代清楚B父母俾完帖已走人,只有幾位姑媽姑姐及姑媽已婚仔女留在場,嗰時A父母那一句“你哋跑輸過 ...
如果亞仔真係好介意咪同父母直接反映, 始終老婆都係到, 有D 說話唔好講到咁直, 會傷害到新抱既.

不過講生BB 呢樣野, 每一代都係生之前好多擔心, 大家都驚自己份工唔穩陣, 我地70後撞正97金融風暴, 又回歸早國, 又SARS, 真係鑊鑊新鮮鑊鑊金, 我試過四年無加過人工, 咪又係生左先算, 攪下攪下咪又飬得掂, 等咩都READY 哂先生又到個人已經唔READY, 老啦!!!

每個年代都有大風大浪, 唔好成日以為父母果代好易過, 之前仲要走難, 依家已經算係好安穩既年代啦!


大宅

積分: 3515


63#
發表於 16-1-15 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+skylingac+於+16-01-15+發表

原帖由 Happybabyhbb 於 16-01-15 發表
我改唔到主題架,我唔係樓主
oh. 回錯了




侯爵府

積分: 22800


62#
發表於 16-1-15 17:41 |只看該作者

引用:Quote:WChan 發表於 16-1-15 17:11 有時D

原帖由 miffyumiffy 於 16-01-15 發表
我覺得係吹水豬UP下
正如未讀KG就講讀咩幼稚園, 未讀小學就講讀邊間小學, 就升中咪講下讀邊間中學, 未結婚 ...
謙虛就唔多見,好老實講!

喺A同B兩家人的父母,雖然兩兄弟,但鍾意攞嚟比斗,成日斗到黑面反面都有

佢哋點斗唔好昱我老媽子就得。

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


子爵府

積分: 14375

醒目開學勳章


61#
發表於 16-1-15 17:40 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 17:18
請問應該點寫我都見好多人以為對仔女想父母幫


你咁樣寫~我真係咁樣諗喎


就算唔係仔女想父母幫~我以為你 認為父母要幫

點評

Miulo    發表於 16-1-15 20:39


公爵府

積分: 26519


60#
發表於 16-1-15 17:39 |只看該作者
生不生仔關上一代什麼事 ? 佢出錢養定出力湊呀 ? 樣樣都不出就咪咁多聲氣啦 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo