自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22800


1#
發表於 16-1-15 15:56 |只看該作者
本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:26 編輯

呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養到點帶個小朋友出嚟,當然佢父母當住我哋班親戚面前指責喇。

先講呢對A親戚父母長輩,男長輩搵到嘅,不過唔似有打算幫自己仔女一把,仔女都生性讀書時自己搵生活費,出身後父母要求收家用有俾少少嘅,大時大節對父母一定要出街食要仔女請,去旅行屋企裝修都要仔女夾錢。大仔結婚儲左好耐三十到尾先自己處理晒,細女完全冇打算結婚。

同呢位b男長輩的兄弟,與A男長輩做同一行,都搵到,有兩個仔,幫大仔去外國升學回流,兩個仔都結晒婚原因有老豆幫手自己出身三年又儲少少樓價未起前買樓供定,今年年尾飲佢細仔生個b嘅滿月酒。出街食飯個老豆頂晒,唔洗仔女俾。

同年齡比較,人哋買樓供緊早安居三十中歲夠時間就結婚。“A親戚個仔女從來冇開諗過要父母幫”,甘呢對A親戚長輩做父母冇得話自己仔女未諗過生小朋友,“A親戚父母自己搵人比較”“話自己仔女跑輸過人,當住我哋班親戚面前指控無後為大不孝。

又要馬兒跑又要馬兒不吃草,呢類型父母…我親戚身份唔會出聲多理會。

點評

咸蛋三寶飯    發表於 16-1-15 17:24
Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


珍珠宮

積分: 46030

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 16-1-15 15:59 |只看該作者
唔理得咁多嫁啦, 各自心中一把尺


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 16-1-15 16:01 |只看該作者
大把大頭菜父母, 唔好理咁多
你若盛開, 蝴蝶便來!


子爵府

積分: 10002


4#
發表於 16-1-15 16:02 |只看該作者

引用:呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養 ...
咁父母唔一定要幫仔女既,肯幫就當要感恩,唔肯忙都冇計。
但生唔生bb係佢地兩公婆既事,唔知佢地因咩事而唔想生啦,但如果係企硬唔打算生既,就算屋企肯幫都係唔會生。
除非佢地講到明係冇錢生⋯



點評

GKB    發表於 16-1-15 17:37
APIGMA    發表於 16-1-15 17:11
wcpcelia    發表於 16-1-15 16:31


珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


5#
發表於 16-1-15 16:03 |只看該作者
不作評論

點評

OM123321    發表於 16-1-15 16:30
la_source    發表於 16-1-15 16:04


大宅

積分: 2240


6#
發表於 16-1-15 16:04 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝






男爵府

積分: 8855

畀面勳章


7#
發表於 16-1-15 16:07 |只看該作者
我自己較欣賞靠自己起家嘅人.


子爵府

積分: 14123

2024年龍年勳章 畀面勳章


8#
發表於 16-1-15 16:07 |只看該作者
世界上咩人都有,咩父母都有既,唔係個個都願意幫仔女架, 也不是個個都自私既,所以好難講,家家有本難念的經


已刪除用户

積分: 55335


9#
發表於 16-1-15 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


10#
發表於 16-1-15 16:10 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

父母搵到$就一定要幫仔女一把嗎?前世欠仔女嗎?養大湊大仲唔夠仲要幫佢結婚、擺酒、度蜜月、坐月、滿月酒、百日宴、個孫既婚禮、個孫既度蜜月、個孫既坐月、個孫既仔女滿月酒、個孫既仔女百日宴⋯




侯爵府

積分: 22800


11#
發表於 16-1-15 16:11 |只看該作者

引用:不作評論

原帖由 albertle 於 16-01-15 發表
不作評論
佢哋都講明驚自己未養得掂,唔敢帶多件細路出嚟!

有啲同輩親戚就多口教人船到橋頭自然直,平有平養,天生天養,總之生出嚟啦!我就唔多管人家事早走閃人。

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


珍珠宮

積分: 46807


12#
發表於 16-1-15 16:12 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

討厭D人老馮要父母幫,如果只有一個仲好,2個或以上幫邊個?靠自己努力!




伯爵府

積分: 15979


13#
發表於 16-1-15 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Huuu+於+16-01-15+發表呢對係

原帖由 妹妹貓咪 於 16-01-15 發表
咁父母唔一定要幫仔女既,肯幫就當要感恩,唔肯忙都冇計。
但生唔生bb係佢地兩公婆既事,唔知佢地因咩事而 ...
其實係兩件事

父母冇責任幫子女結婚買樓

子女亦有自己自由去計畫人生




侯爵府

積分: 22800


14#
發表於 16-1-15 16:15 |只看該作者

引用:我自己較欣賞靠自己起家嘅人.

本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:20 編輯
原帖由 BOLOOIL 於 16-01-15 發表
我自己較欣賞靠自己起家嘅人.

事件中對仔女就喺冇要求父母幫,自己搵自己儲,只不過反而對父母吹個女三十歲未結,個仔三十中都未生,又話自己呢家跑輸過人。

只喺覺得仔女“沒有”要求幫,父母都冇謂逼仔女結同生小朋友

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


珍珠宮

積分: 32006


15#
發表於 16-1-15 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+albertle+於+16-01-15+發表不

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
佢哋都講明驚自己未養得掂,唔敢帶多件細路出嚟!

有啲同輩親戚就多口教人船到橋頭自然直,平有平養,天生 ...
呢度夠成日叫人平有平養啦
老公搵兩萬仲叫人做FTM
咁唔通又真係聽佢講自己唔分析

講真 做父母唔應該幫仔女囉
有錢都自己養老啦

後生仔咪長輩既野 聽完就算




珊瑚宮

積分: 118281


16#
發表於 16-1-15 16:18 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 15:56
呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養 ...
我覺得A 冇問題喎, 父母點解要幫仔女結婚買屋?

冇錢擺酒, 咪只註冊咯, 擺酒唔係完美婚姻嘅保障。

至於要求子女養, 子女量力而為咯, 做唔到唔算不孝。是否生育更唔到A 話事。


B 出手幫兒女可能想法/家庭關係唔同, 兒子們又是否又回敬返老人呢?



親友識做唔會幫口任何一邊, 亦無謂比較。







珍珠宮

積分: 40237


17#
發表於 16-1-15 16:18 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

比較無意思


子爵府

積分: 12175


18#
發表於 16-1-15 16:21 |只看該作者

回覆:Huuu 的帖子

唔幫仔女冇問題
但唔好要求仔女出錢旅行/裝修!




珍珠宮

積分: 30685


19#
發表於 16-1-15 16:27 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 15:56
呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔多大,有伴侶講明冇打算生小朋友,驚自己未養 ...

父母唔幫冇問題喎,靠自己慢慢儲,原來父母唔幫仔女係會俾人數嘅


已刪除用户

積分: 55335


20#
發表於 16-1-15 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo