懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3789


1#
發表於 16-3-14 19:19 |只看該作者
有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係BB係男或女,之後最後唔一樣?


大宅

積分: 1909


38#
發表於 16-4-13 10:50 |只看該作者
本帖最後由 1605 於 16-4-13 10:51 編輯
leeleemrs 發表於 16-4-12 21:24
我上星期照完結構,有41張超聲波相,一張dvd, 一份報告,三張3d 相
計埋dd醫生既權威,$3500我覺得好抵比 h ...

我果時得10幾張2D + 一張DVD + 報告 + 1張4D = $2500

我BOOK 左5月尾搵林醫生照~希望今次多D相啦!!


大宅

積分: 1909


37#
發表於 16-4-13 10:49 |只看該作者
babybaby_pig 發表於 16-4-12 16:28
下。但我13年照結構已經3000蚊啦~點解14年仲平啲
我14年年頭照~係我產檢醫生轉我過去(唔知關唔關事)


大宅

積分: 1872


36#
發表於 16-4-12 21:24 |只看該作者

引用:請問照結構會唔會有相同報告俾番我地? +

原帖由 chiubb2012 於 16-04-12 發表
請問照結構會唔會有相同報告俾番我地?
我上星期照完結構,有41張超聲波相,一張dvd, 一份報告,三張3d 相
計埋dd醫生既權威,$3500我覺得好抵比 haha





別墅

積分: 865


35#
發表於 16-4-12 16:28 |只看該作者

引用:我14年搵林醫生照都係$2500...依家已經$350

原帖由 1605 於 16-03-30 發表
我14年搵林醫生照都係$2500...依家已經$3500
下。但我13年照結構已經3000蚊啦~點解14年仲平啲


男爵府

積分: 7257

牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 16-4-12 14:07 |只看該作者

回覆:love-momo 的帖子

Thanks 😁




男爵府

積分: 6970


33#
發表於 16-4-12 14:02 |只看該作者

引用:請問照結構會唔會有相同報告俾番我地?

原帖由 chiubb2012 於 16-04-12 發表
請問照結構會唔會有相同報告俾番我地?
結構有相架


男爵府

積分: 7257

牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 16-4-12 13:50 |只看該作者

回覆:fannyshan1003 的帖子

請問照結構會唔會有相同報告俾番我地?




男爵府

積分: 6970


31#
發表於 16-3-30 17:11 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!

我今日去做nifty,林醫生都做埋個早期結構,好清楚架!!

即刻覺得$6400抵比


大宅

積分: 1909


30#
發表於 16-3-30 15:28 |只看該作者
請問大家係幾多週BOOK 林醫生架?


大宅

積分: 1909


29#
發表於 16-3-30 15:27 |只看該作者
我14年搵林醫生照都係$2500...依家已經$3500


複式洋房

積分: 276


28#
發表於 16-3-24 08:56 |只看該作者

引用:佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女.

原帖由 小Sin子 於 16-03-15 發表
佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女.

而且佢部機真係清 , 我 12 周去做 oscar , 都好清楚見到係女.
佢做Oscar 幾錢?


大宅

積分: 1160


27#
發表於 16-3-23 13:07 |只看該作者
林醫生照結構 $3500 (單胎)


大宅

積分: 2287


26#
發表於 16-3-23 12:54 |只看該作者
請問各位,林醫生照結構幾錢?


大宅

積分: 3789


25#
發表於 16-3-21 13:49 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!

林醫生睇中咗囉!NIFTY都係女!最開心係NIFTY 正常!


複式洋房

積分: 405


24#
發表於 16-3-20 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rsbaby32+於+16-03-20+發表我

原帖由 Jmachi 於 16-03-20 發表
希望大家嗰B都健健康康,平平安安!
無錯,祝大家個bb都健健康康、平平安安😊




大宅

積分: 3789


23#
發表於 16-3-20 16:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Jmachi 於 16-03-17 發表Than

原帖由 rsbaby32 於 16-03-20 發表
我上星期穩尹醫生做咗nifty,約咗林醫生5月中做結構。姑娘話nifty一個星期知結果,我都等緊⋯⋯



...
希望大家嗰B都健健康康,平平安安!


大宅

積分: 3789


22#
發表於 16-3-20 16:35 |只看該作者

回覆:suzanzan 的帖子

我照貴啲超聲波$2,400+NIFTY$4,000. total 6,400.


別墅

積分: 592


21#
發表於 16-3-20 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Jmachi 於 16-03-16 發表12 w

原帖由 Jmachi 於 16-03-16 發表
仲有大概十幾到二十張超聲波相+vcd!
你甘好既,
我1月嗰時做 nifty $4700 + $500 診金,只係好似平時甘得幾張超聲波相。


複式洋房

積分: 405


20#
發表於 16-3-20 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dragonflies+於+16-03-16+發

原帖由 Jmachi 於 16-03-17 發表
Thanks. 😊
唔知NIFTY幾時有報告呢?
姑娘話10個工作天,係咪真係咁長時間呢?
我上星期穩尹醫生做咗nifty,約咗林醫生5月中做結構。姑娘話nifty一個星期知結果,我都等緊⋯⋯




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo