立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3789
原帖由 Jmachi 於 16-03-14 發表 有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係BB係男或女,之後最後唔一樣?
男爵府
積分: 6581
原帖由 小Sin子 於 16-03-15 發表 佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女. 而且佢部機真係清 , 我 12 周去做 oscar , 都好清楚見到係女.
積分: 1500
積分: 1117
積分: 1023
Jmachi 發表於 16-3-15 11:18 😊 謝謝!因為我12週時佢話90%係囡囡! 好希望係真!
原帖由 小Sin子 於 16-03-15 發表 其他醫生都會話好大機會係男定女 , 但佢好少話九成係. 通常係話肯定係. 我大囝唔係搵佢照. 第二胎就搵佢 ...
Jmachi 發表於 16-3-15 22:37 佢响超聲波片上寫咗係女。跟住我問佢多一次係女呀?佢話9成!
禁止訪問
積分: 3127
積分: 980
原帖由 Jmachi 於 16-03-16 發表 12 weeks 長細超聲波+Nifty, $6,400
積分: 1350
原帖由 dragonflies 於 16-03-16 發表 12週佢都話9成就應該係架啦 佢產檢好細心好details架
複式洋房
積分: 405
原帖由 Jmachi 於 16-03-17 發表 Thanks. 😊 唔知NIFTY幾時有報告呢? 姑娘話10個工作天,係咪真係咁長時間呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy