懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3789


1#
發表於 16-3-14 19:19 |只看該作者
有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係BB係男或女,之後最後唔一樣?


大宅

積分: 3789


2#
發表於 16-3-14 20:28 |只看該作者

引用:有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係B

原帖由 Jmachi 於 16-03-14 發表
有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係BB係男或女,之後最後唔一樣?
有冇?


大宅

積分: 3789


3#
發表於 16-3-14 20:56 |只看該作者

引用:有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係B

原帖由 Jmachi 於 16-03-14 發表
有冇JM揾林醫生做12weeks產檢時話俾你聽係BB係男或女,之後最後唔一樣?
佢估得準唔準呢?


男爵府

積分: 6581


4#
發表於 16-3-15 10:11 |只看該作者
佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女.

而且佢部機真係清 , 我 12 周去做 oscar , 都好清楚見到係女.


大宅

積分: 3789


5#
發表於 16-3-15 11:18 |只看該作者

引用:佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女.

原帖由 小Sin子 於 16-03-15 發表
佢唔會錯的. 佢話係男 , 冇醫生夠膽話係女.

而且佢部機真係清 , 我 12 周去做 oscar , 都好清楚見到係女.
😊

謝謝!因為我12週時佢話90%係囡囡! 好希望係真!




大宅

積分: 1500

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 畀面勳章


6#
發表於 16-3-15 14:48 |只看該作者
放心樓主絶對唔會錯 佢係結構權威嚟 照超聲波一向出名快準定!


大宅

積分: 3789


7#
發表於 16-3-15 15:11 |只看該作者

回覆:HystericBBB 的帖子

謝謝!其實只要BB健健康康出世已經好感恩!


大宅

積分: 1117


8#
發表於 16-3-15 15:46 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!

佢講野好肯定


大宅

積分: 1023


9#
發表於 16-3-15 20:04 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!

係呀!林醫生照bb好細心~


大宅

積分: 3789


10#
發表於 16-3-15 22:17 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!




男爵府

積分: 6581


11#
發表於 16-3-15 22:28 |只看該作者
Jmachi 發表於 16-3-15 11:18
😊

謝謝!因為我12週時佢話90%係囡囡! 好希望係真!

其他醫生都會話好大機會係男定女 , 但佢好少話九成係. 通常係話肯定係.

我大囝唔係搵佢照. 第二胎就搵佢照 oscar , 因想早 d 知性別. 佢問我大果個係仔定女 . 我話係仔 , 跟住佢就話 , 咁生埋呢個咪"好"囉.





大宅

積分: 3789


12#
發表於 16-3-15 22:37 |只看該作者

引用:Quote:Jmachi 發表於 16-3-15 11:18 &

原帖由 小Sin子 於 16-03-15 發表
其他醫生都會話好大機會係男定女 , 但佢好少話九成係. 通常係話肯定係.

我大囝唔係搵佢照. 第二胎就搵佢 ...
佢响超聲波片上寫咗係女。跟住我問佢多一次係女呀?佢話9成!


男爵府

積分: 6581


13#
發表於 16-3-16 06:36 |只看該作者
Jmachi 發表於 16-3-15 22:37
佢响超聲波片上寫咗係女。跟住我問佢多一次係女呀?佢話9成!

咁佢學識謙虛左喎 , 以前有網友媽媽去照 , 佢話係 'X" , 跟住媽媽問佢 , 有幾多成機會係 "X" , 佢話係十成.



禁止訪問

積分: 3127


14#
發表於 16-3-16 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 980


15#
發表於 16-3-16 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3789


16#
發表於 16-3-16 17:12 |只看該作者

回覆:lamkwan 的帖子

12 weeks 長細超聲波+Nifty, $6,400


大宅

積分: 3789


17#
發表於 16-3-16 17:19 |只看該作者

引用:12 weeks 長細超聲波+Nifty, $6,400

原帖由 Jmachi 於 16-03-16 發表
12 weeks 長細超聲波+Nifty, $6,400
仲有大概十幾到二十張超聲波相+vcd!


大宅

積分: 1350


18#
發表於 16-3-16 21:34 |只看該作者

回覆:林勇行醫生,話BB男或女?!

12週佢都話9成就應該係架啦
佢產檢好細心好details架


大宅

積分: 3789


19#
發表於 16-3-17 09:22 |只看該作者

引用:12週佢都話9成就應該係架啦佢產檢好細心好d

原帖由 dragonflies 於 16-03-16 發表
12週佢都話9成就應該係架啦
佢產檢好細心好details架
Thanks. 😊
唔知NIFTY幾時有報告呢?
姑娘話10個工作天,係咪真係咁長時間呢?


複式洋房

積分: 405


20#
發表於 16-3-20 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dragonflies+於+16-03-16+發

原帖由 Jmachi 於 16-03-17 發表
Thanks. 😊
唔知NIFTY幾時有報告呢?
姑娘話10個工作天,係咪真係咁長時間呢?
我上星期穩尹醫生做咗nifty,約咗林醫生5月中做結構。姑娘話nifty一個星期知結果,我都等緊⋯⋯




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo