想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 262


1#
發表於 16-4-18 20:53 |只看該作者
如題。
因為紅D 由有色變今日白板,只係升左一日又跌返...
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 16-4-18 23:29 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

對我黎講,冇影響。


複式洋房

積分: 262


6#
發表於 16-4-18 22:46 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

今次係第二個cycle, 上次比較深色
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6970


5#
發表於 16-4-18 21:39 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

你係咪第一個cycle用紅d?

就咁睇似乎排左



複式洋房

積分: 262


4#
發表於 16-4-18 21:30 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

咁請問我排左未呀?




男爵府

積分: 6970


3#
發表於 16-4-18 21:01 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

唔影響


複式洋房

積分: 262


2#
發表於 16-4-18 20:59 |只看該作者

回覆:新手想問,開冷氣會唔會影響體溫?

補體溫,唔該咁多位呀




myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo