論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 2148


1#
發表於 16-5-6 16:27 |只看該作者
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢一齊去....


如果係張身分證副本到寫明只供續約用,咁得唔得呢?


別墅

積分: 833


31#
發表於 16-5-17 21:29 |只看該作者
thanks


大宅

積分: 2148


30#
發表於 16-5-17 21:25 |只看該作者
healthysmartbb 發表於 16-5-16 09:54
樓主,請問菲律賓領事館總數要交幾多錢呢?

total $476


別墅

積分: 833


29#
發表於 16-5-16 09:54 |只看該作者
樓主,請問菲律賓領事館總數要交幾多錢呢?


大宅

積分: 4456


28#
發表於 16-5-12 14:01 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 21:04
本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:04 編輯

問返老公,佢話應該攞返合約之後就可以上網預約去入境處 ...

Thanks


大宅

積分: 2148


27#
發表於 16-5-11 21:04 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 18:49
啊,即是否菲領事館批出文件後四個星期才可去入境處申請,而入境處就是即日批出visa
...

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:04 編輯

問返老公,佢話應該攞返合約之後就可以上網預約去入境處啦:mother:
親身去入境處係即日出visa

有錯請其他JM更改


大宅

積分: 4456


26#
發表於 16-5-11 18:49 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 14:11
入境處最少大約4week先可以申請

啊,即是否菲領事館批出文件後四個星期才可去入境處申請,而入境處就是即日批出visa


大宅

積分: 2148


25#
發表於 16-5-11 14:11 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 13:56
謝謝答覆!但入境處不是即日簽批Visa的嗎?要等4個星期 (即貼於passport內的2年合約label)?
...

入境處最少大約4week先可以申請


大宅

積分: 4456


24#
發表於 16-5-11 13:56 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 09:02
完約前大約8星期可以去領事館

1,去入境處攞 forms (黃色小冊子 - 4 份 contract + 2 forms )http://www. ...

謝謝答覆!但入境處不是即日簽批Visa的嗎?要等4個星期 (即貼於passport內的2年合約label)?


大宅

積分: 2148


23#
發表於 16-5-11 09:02 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 08:43
請問去菲領事館攪續約仲要帶咩文件?
我菲姐8月中到期,最快可以幾時去攪續約?
謝謝!

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-12 09:00 編輯

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:02 編輯

完約前大約8星期可以去領事館

1,去入境處攞 forms (黃色小冊子 - 4 份 contract + 2 forms <ID988A & ID988B>)http://www.immd.gov.hk/hkt/forms/hk-visas/foreign-domestic-helpers.html

2,填好 4 份綠色合約,連僱主id copy,工人id copy同護照copy,舊合約拎去菲律賓領事館。工人去到領事館仲有2份表格要填,不用僱主填的,大概1 week可以攞貨文件

3,領事館文件取回後可以上網預約入境處辦手續。

5) 交返去入境處正式做申請(3份contract + 2 forms)


大宅

積分: 4456


22#
發表於 16-5-11 08:43 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-10 23:04
今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功 ...

請問去菲領事館攪續約仲要帶咩文件?
我菲姐8月中到期,最快可以幾時去攪續約?
謝謝!


大宅

積分: 2148


21#
發表於 16-5-10 23:24 |只看該作者

回覆樓主:

姐姐話今日多人,應該1300左右去到


大宅

積分: 2176


20#
發表於 16-5-10 23:15 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-10 23:04
今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功 ...

多人嗎?幾點去到?thx


大宅

積分: 2148


19#
發表於 16-5-10 23:04 |只看該作者

回覆樓主:

今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功交表


大宅

積分: 2148


18#
發表於 16-5-9 09:05 |只看該作者
chichiho 發表於 16-5-9 06:52
將出生日期同號碼用筆cover
寫埋你聯絡電話
有問題可以找你

明白,咁就放心啲


子爵府

積分: 11241


17#
發表於 16-5-9 06:52 |只看該作者
將出生日期同號碼用筆cover
寫埋你聯絡電話
有問題可以找你
以上我及朋友都係咁做


別墅

積分: 659


16#
發表於 16-5-8 20:08 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-6 16:27
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢 ...

我有比copy 領事館要

我信得過我工人 所以放心比佢搞


大宅

積分: 2148


15#
發表於 16-5-7 22:07 |只看該作者
bluerabbit 發表於 16-5-7 20:20
我係姐姐自己攞去,完全無問題,亦無人打俾我。應該好多人咁做。
前後要去兩次,第一次擺低所有文件同交費 ...

明白,真係唔該哂你


大宅

積分: 3202


14#
發表於 16-5-7 20:20 |只看該作者
我係姐姐自己攞去,完全無問題,亦無人打俾我。應該好多人咁做。
前後要去兩次,第一次擺低所有文件同交費,佢地會有receipt 同一張notice 話幾時可以攞返contract,
我姐姐25/4 去,4/5 就可以攞返contract 同所有supporting document.


大宅

積分: 2148


13#
發表於 16-5-7 16:21 |只看該作者
回覆 bluerabbit 的帖子

塗左id no 同出生日期都接受你係姐姐攞去交?冇退表?
咁領事館有冇打比你confirm?
唔好意思,太多野問!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo