論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 2148


1#
發表於 16-5-6 16:27 |只看該作者
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢一齊去....


如果係張身分證副本到寫明只供續約用,咁得唔得呢?


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 16-5-6 16:44 |只看該作者

引用:想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主

原帖由 Chichi209 於 16-05-06 發表
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢 ...
我會寫明跟誰續約之用

點評

www    發表於 16-5-11 21:18
wcpcelia    發表於 16-5-11 11:05


水晶宮

積分: 61761


3#
發表於 16-5-6 17:38 |只看該作者

回覆樓主:

我印象中只係比封reference letter 話會同工人續約, 冇比過自己hkid copy 工人拎去菲領事館


珍珠宮

積分: 30215


4#
發表於 16-5-6 17:41 |只看該作者
我冇比一過喎!


複式洋房

積分: 396


5#
發表於 16-5-6 18:17 |只看該作者

回覆:急..工人續約,要我ID COPY

我唔知你是否需要提供,若需提供的話理應在copy上註明只供與僱傭XXX續約之用,它用無效,並且字句需覆蓋在id個範圍內




珍珠宮

積分: 35145


6#
發表於 16-5-6 21:49 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-6 16:27
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢 ...

你叫佢畀份文件你睇是否需id copy?


大宅

積分: 2148


7#
發表於 16-5-6 22:10 |只看該作者
我睇過好多JM都話要呀


子爵府

積分: 13659


8#
發表於 16-5-6 22:14 |只看該作者
本帖最後由 PonyMom 於 16-5-6 22:15 編輯

我系自己去比consulate


大宅

積分: 2148


9#
發表於 16-5-6 22:23 |只看該作者

引用:我唔知你是否需要提供,若需提供的話理應在

原帖由 zmw1031 於 16-05-06 發表
我唔知你是否需要提供,若需提供的話理應在copy上註明只供與僱傭XXX續約之用,它用無效,並且字句需覆蓋在i ...
明白




大宅

積分: 1176


10#
發表於 16-5-6 22:35 |只看該作者
我上年搞續約就冇比過啦!但係姐姐只係負責去領事館果部分,入境處我喺同佢一齊去嘅!


大宅

積分: 2148


11#
發表於 16-5-6 23:28 |只看該作者
kiit925 發表於 16-5-6 22:35
我上年搞續約就冇比過啦!但係姐姐只係負責去領事館果部分,入境處我喺同佢一齊去嘅! ...
咁領事館個邊有比嗎?


大宅

積分: 3202


12#
發表於 16-5-7 14:49 |只看該作者
我剛剛自己搞續約
入境處係唔駛俾, 但領事館o個邊佢個網站都有寫要俾, 不過我塗左自己出生日期同身份証號碼, 寫左原因係to protect my personal data 加自己電話叫佢有問題打俾我.

完成後所有supporting document都會退返來

For your reference:
http://hongkongpcg.dfa.gov.ph/20 ... 2014-04-28-07-53-23


大宅

積分: 2148


13#
發表於 16-5-7 16:21 |只看該作者
回覆 bluerabbit 的帖子

塗左id no 同出生日期都接受你係姐姐攞去交?冇退表?
咁領事館有冇打比你confirm?
唔好意思,太多野問!


大宅

積分: 3202


14#
發表於 16-5-7 20:20 |只看該作者
我係姐姐自己攞去,完全無問題,亦無人打俾我。應該好多人咁做。
前後要去兩次,第一次擺低所有文件同交費,佢地會有receipt 同一張notice 話幾時可以攞返contract,
我姐姐25/4 去,4/5 就可以攞返contract 同所有supporting document.


大宅

積分: 2148


15#
發表於 16-5-7 22:07 |只看該作者
bluerabbit 發表於 16-5-7 20:20
我係姐姐自己攞去,完全無問題,亦無人打俾我。應該好多人咁做。
前後要去兩次,第一次擺低所有文件同交費 ...

明白,真係唔該哂你


別墅

積分: 659


16#
發表於 16-5-8 20:08 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-6 16:27
想問下各位自行續約既JM菲領事館 要求僱主身份證副本,
就咁比姐姐攞去佢攞去借到錢嗎?
但自己又無時間同佢 ...

我有比copy 領事館要

我信得過我工人 所以放心比佢搞


子爵府

積分: 11241


17#
發表於 16-5-9 06:52 |只看該作者
將出生日期同號碼用筆cover
寫埋你聯絡電話
有問題可以找你
以上我及朋友都係咁做


大宅

積分: 2148


18#
發表於 16-5-9 09:05 |只看該作者
chichiho 發表於 16-5-9 06:52
將出生日期同號碼用筆cover
寫埋你聯絡電話
有問題可以找你

明白,咁就放心啲


大宅

積分: 2148


19#
發表於 16-5-10 23:04 |只看該作者

回覆樓主:

今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功交表


大宅

積分: 2176


20#
發表於 16-5-10 23:15 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-10 23:04
今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功 ...

多人嗎?幾點去到?thx

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo