立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18128
大宅
積分: 1530
原文章由 Lui-Lui-MaMa 於 08-10-30 03:47 發表 請問咩叫做(過奶)呀?
洋房
積分: 79
男爵府
積分: 5667
原文章由 PANCO 於 29 10 2008 12:12 發表 係架...你點知會(過奶)....可否告知 !
原文章由 muiskyie 於 08-10-29 02:03 發表 試過連盒裝檸檬茶都「過奶」,自此一直唔敢再飲住。
原文章由 reomum 於 08-10-28 14:17 發表 初生階段阿b食得密就唔好飲啦!到佢大啲,就可以餵完佢之後飲,隔長啲時間先餵佢都ok的。但適可而止,唔好飲太多,咖啡因會影響鈣質吸收,生完已經流失咗好多鈣。 ...
別墅
積分: 772
積分: 1445
珍珠宮
積分: 36102
積分: 5600
原文章由 阿婆 於 08-10-28 12:31 發表 我有時有飲 ( 一個月有兩三次左右 ),coffee 就無!
積分: 1769
發表回覆
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy